Reakcia na: Mirtschi #228833:
A naco by sa to tak robilo? Cielom nie je integracia useku Most SNP - Einsteinova, na to kaslat, cielom je integrovat celu 901, co tvoje riesenie neobnasa a navyse vyrazne zvysuje ceny listkov medzi Bratislavou a Hainburgom (kedze len usek Hainburg - Wolfsthal by mal podstatne vacsinu hodnotu ako dnes listok az do BA).A 901 je primarne linka pre obyvatelov tych dedin, nie turisticka linka. Rozne turisticke produkty su fajn, ale neriesia tu primarnu potrebu ktora tu je.
810zssk
- Cestujuci ktory prechadza statnu hranicu moze pouzit bud tarifu IDS BK, alebo VOR podla vlastnej volby (napr. cestujuci Bratislava - Hainburg pouzije tarifu IDS BK, ale cestujuci Bratislava - Maria Ellend pojde na tarifu VOR lebo by zrejme vysia lacnejsie ako delit listky).
- Cestujuci ktory ide v ramci jedneho statu pouzije prislusnu tarifu, t.j. vnutrobratislavske cesty na tarifu IDS BK, vnutrorakuske cesty na tarifu VOR.
Zostava otazka ako doriesit vyrazne nizsiu cenu listka Wolfsthal - Hainburg podla tarify IDS BK v porovnani s tarifou VOR. V smere jazdy do Rakuska je to jednoduche: vodic listky IDS BK za hranicou uz nebude predavat a oznacenie listka nebude povolene. V smere na Slovensko je to tazsie - slo by sice stanovit pravidlo ze cestujuci iduci v Rakusku na tarifu IDS BK musi mat listok ktory plati minimalne do Bratislavy, ale to mi stale vychadza z Hainburgu na 1,80€, zatial co VOR listok vychadza na 2,30€. Cize ak si cestujuci kupi listok do BA a vystupi v Hainburgu, usetri 50 centov.