Reply on: 810zssk #228809:
Neviem už celkom, ako je na tom regionálna autobusová doprava v dolnorakúskom VOR. Ale môžem v tejto súvislosti podotknút , že Nemecko, aspoň jeho východná časť je na tom tragicky tiež a to si človek myslí, že ako je to tam príkladné. Na tomto pohorela moja pracovná príležitosť v nemeckom mestečku Schleiz pri Plavne (Plauen). Ja, že tam bude niekde pendlovat bus každú hodinu k najbližšiemu vlakovému nádražiu, ale figa drevená, do najbližšieho väčšieho mesta tak 3 spoje do obeda, neskôr poobede a večer nič a o nejakom takte nemôže byť reč. Koho zaujíma tamojšia miestna doprava: https://www.kombus-online.eu/fahrplaene/ To ešte aj také Slovak Lines, alebo hociktorý slovenský dopravca je lepší.
810zssk
- Cestujuci ktory prechadza statnu hranicu moze pouzit bud tarifu IDS BK, alebo VOR podla vlastnej volby (napr. cestujuci Bratislava - Hainburg pouzije tarifu IDS BK, ale cestujuci Bratislava - Maria Ellend pojde na tarifu VOR lebo by zrejme vysia lacnejsie ako delit listky).
- Cestujuci ktory ide v ramci jedneho statu pouzije prislusnu tarifu, t.j. vnutrobratislavske cesty na tarifu IDS BK, vnutrorakuske cesty na tarifu VOR.
Zostava otazka ako doriesit vyrazne nizsiu cenu listka Wolfsthal - Hainburg podla tarify IDS BK v porovnani s tarifou VOR. V smere jazdy do Rakuska je to jednoduche: vodic listky IDS BK za hranicou uz nebude predavat a oznacenie listka nebude povolene. V smere na Slovensko je to tazsie - slo by sice stanovit pravidlo ze cestujuci iduci v Rakusku na tarifu IDS BK musi mat listok ktory plati minimalne do Bratislavy, ale to mi stale vychadza z Hainburgu na 1,80€, zatial co VOR listok vychadza na 2,30€. Cize ak si cestujuci kupi listok do BA a vystupi v Hainburgu, usetri 50 centov.