Tu spomínajú vyhlášku, ktorú vydal vraj DPMK a vzťahuje sa na konkrétne miesto.
https://youtu.be/C1y-yfoQta4?t=28m40s
Ale neviem aká je pravda, pretože tento seriál, nech bol akokoľvek super, mal pomerne často problém s exaktnou faktografiou. Napr. let ČSA 001 im až tak nevyšiel.
Dakujem za odpoved, este jedna otazkocka - opacnym smerom je tiez klesanie na krizovatku farskeho, tam uz nie je taky strmy kopec, alebo preco tam nie je tiez povinna skuska brz ?
A na základe čoho usudzuješ, že práve teraz dozrel čas na to, opustiť konské provozy vo forme autobusov a parné stroje vo formě trolejbusov a vrhnúť sa na najmodernejšie elektrobusy?
Myslis si, ze plynova plnicka a cerpacia stanica nepotrebuje revizie?
Stav, kedy sa da zaratat asi neexistuje.
Kebyze pri kazdej investicii ratame, ze existujuce zariadenia su uz nakupene/splatene, tak dodnes jazdime na parnych strojoch a konskych povozoch.
Áno, pri kúpe 250. elektrobusu už nebudem potrebovať aj nabíjaciu stanicu a tým mi môže klesnúť cena vozidla v ktorej je dnes stanica započítaná. Ale predpokladám, že tá stanica bude potrebovať údržbu, revízie.... a tie by som mal tiež niekde zohľadniť.
Lebo pri nafťáku/plyňáku čerpaciu stanicu/plničku mám a zrejme ju budem potrebovať až do doby, kedy nevyradím posledný takýto voz.
Či zohľadniť dotáciu je na zvážení. Ide o to, či chceme porovnať skutočné náklady na celú životnosť vozidla (vtedy by som započítal všetko), alebo náklady na prevádzku práve kúpených elektrobusov (vtedy by som zohľadnil dotáciu).
Pri prvom totiž nemožno predpokladať, že dotácia bude vždy a v rovnakej výške. A ešte sme do celého porovnania zabudli započítať výmenu/repas batérii.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david1