Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #226631:
Bezpecnostne zastavenie samozrejme nie je kosicky vynalez, existuju na drahach po celom svete.
Reakcia na: kecho #226631:
Tu spomínajú vyhlášku, ktorú vydal vraj DPMK a vzťahuje sa na konkrétne miesto.

https://youtu.be/C1y-yfoQta4?t=28m40s
Ale neviem aká je pravda, pretože tento seriál, nech bol akokoľvek super, mal pomerne často problém s exaktnou faktografiou. Napr. let ČSA 001 im až tak nevyšiel.
Kde som spravil chybu, že ma Plánovač posielana zrušenú L54?
Reakcia na: Ámos #226632:
Nie je to tým, že na Safku je zákruta a nevidno do križovatky?
Reakcia na: Slemo #226630:
Lebo zodpovednym osobam na ich modelovom kolajisku 1:1 jedno povinne zastavenie stacilo. ? ?
Reakcia na: david1 #226629:
Nespominalo sa tu minule, ze to je kvoli Kosiciam, ci comu a ze je to 0,16667 vymysel?
Reakcia na: david1 #226629:
Dakujem za odpoved, este jedna otazkocka - opacnym smerom je tiez klesanie na krizovatku farskeho, tam uz nie je taky strmy kopec, alebo preco tam nie je tiez povinna skuska brz ?
Reakcia na: Slemo #226628:
Povinná skúška magnetických bŕzd pred klesaním do križovatky.
Ahojte, zaujimalo by ma, preco vzdy zastavia elektricky na starom moste - smer na Safko, vdaka za odpoved ?
Reakcia na: S499.1023 #226624:
Na zaklade toho, ze ta technologia je momentalne k dispozicii. Ak nebude podporená nákupmi, tak sa ďalej rozvíjať nebude.

https://tech.sme.sk/c/20848913/vyvija-baterie-buducnosti-prvy-prototyp-by-sme-mohli-mat-do-konca-roka.html
Reakcia na: Ámos #226617:
Proterra už dodáva autobusy do Európy?
Reakcia na: Ámos #226621:
A na základe čoho usudzuješ, že práve teraz dozrel čas na to, opustiť konské provozy vo forme autobusov a parné stroje vo formě trolejbusov a vrhnúť sa na najmodernejšie elektrobusy?
Reakcia na: Ámos #226617:
Je to aspoň taký trhák ako Tesla?
Reakcia na: osky #226619:
V čom je rozdiel okrem červeno - krémového náteru a spriahadla +GF+ - Sècheron, podľa ktorého môžeme neomylne identifikovať ex-pražský voz (8639)?
Reakcia na: Valec #226620:
Myslis si, ze plynova plnicka a cerpacia stanica nepotrebuje revizie?
Stav, kedy sa da zaratat asi neexistuje.
Kebyze pri kazdej investicii ratame, ze existujuce zariadenia su uz nakupene/splatene, tak dodnes jazdime na parnych strojoch a konskych povozoch.
Reakcia na: Ámos #226617:
Áno, pri kúpe 250. elektrobusu už nebudem potrebovať aj nabíjaciu stanicu a tým mi môže klesnúť cena vozidla v ktorej je dnes stanica započítaná. Ale predpokladám, že tá stanica bude potrebovať údržbu, revízie.... a tie by som mal tiež niekde zohľadniť.

Lebo pri nafťáku/plyňáku čerpaciu stanicu/plničku mám a zrejme ju budem potrebovať až do doby, kedy nevyradím posledný takýto voz.
Reakcia na: birch #226616:
Či zohľadniť dotáciu je na zvážení. Ide o to, či chceme porovnať skutočné náklady na celú životnosť vozidla (vtedy by som započítal všetko), alebo náklady na prevádzku práve kúpených elektrobusov (vtedy by som zohľadnil dotáciu).

Pri prvom totiž nemožno predpokladať, že dotácia bude vždy a v rovnakej výške. A ešte sme do celého porovnania zabudli započítať výmenu/repas batérii.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.