Reakcia na: S499.1023 #225123:
Este dokoncim OT temu platov.Mama odchadzala z Posty 4 roky dozadu, ako postovej dorucovatelke jej prislo na ucet cca 600 eur (aj so stravnym, gastrace nedostavali len pitne poukazky v lete). Praca ju bavila, vykonavala ju svedomito. Ludom volala zo sukromneho mobilu ked mali balicek a doniesla im ho aj ked prekrocil rozmery ktore nosia. Problemom bolo neunosne pracovne prostredie ked veduca verejne nadavala podriadenym za blbosti, vyvyjala na nich natlak, pre nedostatok pracovnikov museli denne po odpracovani na svojom rajone urobit polovicu dalsieho bez priplatku. To je pri neznamom rajone dvakrat tolko prace.
Vraj tam je teraz nova, mila veduca. Zasadila sa o dvihnutie platov, o pracu naviac zamestnancov poziada a dostanu za to nasledne odmenu ktoru je vo vyplate citit.
MatejBA #225118: Presne toto som tam zazil ?
tr3mp
Nová drahá tunelová trať pre mestské vlaky je plytvaním prostriedkov. Ak by už trať v tejto polohe existovala, tak by bolo ok doplniť na nej zastávky (ale len za predpokladu, že to nezníži kapacitu trate, teda ak by bola 3 či 4 koľajná, či bez nákladnej či diaľkovej osobnej dopravy).
Ak by sme mali peniaze na tunelovú trať, tak je omnoho lepšie postaviť tunel pre mestskú dráhu - pri súčasnom stave teda pre električku. Tunelová trať so zastávkami hl. st. - Hodžovo nám. - Nám. SNP - Ml. nivy/Karadžičova - Ml. nivy/Košická a ďalej povrchovo stredom biznis zóny na Ml. nivách by bola nielenže lacnejšia ako železničný tunel popod Dunaj do Petržalky (kde už máme koľajovú dopravu cez most) ale by poslúžila nielen dochádzajúcim ale aj obyvateľom. A pre dochádzajúcich by bola tiež lepšia, lebo by obsluhovala nielen väčšiu oblasť, ale by slúžila narozdiel od Filiálky pre všetkých - aj tých od Malaciek aj od Dunajskej Stredy.