a to, opakujem, Rakušania modernizujú Wien - Marchegg na 200 km/h. Ale najviac sa mi páči argumentácia, že stanica je nerekonštruovateľná, ale tunel popod Dunaj plne realizovateľný ?
Úlohou projektu TEN-T, z pohľadu celoeurópskeho, určite nie je "viesť v jej voľnej kapacite mestské vlaky", obzvlášť, ak sa tá infraštruktúra už pri projektovaní prispôsobuje tak, aby tie mestské vlaky mali aký-taký zmysel (či snáď zastávka Nivy alebo Centrum, či ako sa mala volať tá pri Eurovei sú dôležitými bodmi v rámci siete TEN-T?).
Takže je pochopiteľné, že nejaký orgán/úrad/spoločnosť zastupujúca hlavného financujúceho, t.j. Európsku komisiu, povedala tomuto projektu nie.
"NAJKRATŠIE prepojenie" Viedne na Žilinu a ďalej je cez hlavnú stanicu. Vzdialenosť Viedeň - Marchegg - Vinohrady/Predmestie je 70 km, vzdialenosť Viedeň - Petržalka - Vinohrady/Predmestie je 82 km. Prvá menovaná trať je navyše vo veľkej časti priamka, čo umožňuje po rekonštrukcii dosahovať vyššie traťové rýchlosti a nie je ani tak zaťažená ako trať Viedeň - Budapešť.
Nová drahá tunelová trať pre mestské vlaky je plytvaním prostriedkov. Ak by už trať v tejto polohe existovala, tak by bolo ok doplniť na nej zastávky (ale len za predpokladu, že to nezníži kapacitu trate, teda ak by bola 3 či 4 koľajná, či bez nákladnej či diaľkovej osobnej dopravy).
Ak by sme mali peniaze na tunelovú trať, tak je omnoho lepšie postaviť tunel pre mestskú dráhu - pri súčasnom stave teda pre električku. Tunelová trať so zastávkami hl. st. - Hodžovo nám. - Nám. SNP - Ml. nivy/Karadžičova - Ml. nivy/Košická a ďalej povrchovo stredom biznis zóny na Ml. nivách by bola nielenže lacnejšia ako železničný tunel popod Dunaj do Petržalky (kde už máme koľajovú dopravu cez most) ale by poslúžila nielen dochádzajúcim ale aj obyvateľom. A pre dochádzajúcich by bola tiež lepšia, lebo by obsluhovala nielen väčšiu oblasť, ale by slúžila narozdiel od Filiálky pre všetkých - aj tých od Malaciek aj od Dunajskej Stredy.
Splietaš bludy. Manželka robila v NTS a nič čo popisuješ sa tam nedialo. Navyše, ako si už bol upozornený, splietaš dve veci. Jedna vec je darovanie krvi, ktoré podlieha prísnym pravidlám, ktoré sa dodržiavajú a druhá vec je darovanie krvnej plazmy, ktorá sa v prípade Hainburgu využíva na výrobu kozmetických prostriedkov.
Tak fakt neviem kto omieľa to isté dookola. Vieš čo to je čítanie s porozumením ? Ak nie tak sa vráť na základný stupeň. Prečítal si a pochopil, že sa jedná o riešenie katastrofálnej dopravy v Bratislave a tou je preplnená cestná sieť s katastrofálnym dopadom na životné prostredie. Vieš vôbec rozmýšľať v súvislostiach. Vieš pochopiť že Hlavná stanica je nerekonštruovateľná do takej podoby aby zodpovedala nielen výhľadovým ale ani súčasným dopravno-technologickým požiadavkám, platným normám, bezpečnostným predpisom. Že územno-technické, geografické, geologické, normové podmienky sú tak limitujúce, že JASPERSOM presadzované požiadavky ostávajú mokrým snom bohužiaľ aj mnohých diskutérov.
Nepochopil si že úlohou Projektu TEN-T nebolo spojiť Petržalku s centrom, ale vybudovať takú infraštruktúru, ktorá umožní okrem NAJKRATŠIEHO prepojenia žel. koridoru z Viedne na koridor Bratislava - Žilina - Košice - Užhorod aj viesť v jej voľnej kapacite mestské vlaky Petržalka - centrum - Trnavské mýto - Predmestie - Trnava. Trasa segregovaná, rýchla, bezpečná, spoľahlivá, To ale nepochopili tak sa zdá ani kubáčkovci, ani frešovci, ani ftáčnikovci, ktorých je tu v diskusii neúrekom. Takže odporúčam čítať s porozumením, poznať súvislosti a rozmýšľať v širších súvislostiach. A JASPERSOM sa neoháňajte, ten má zadané svoje úlohy. Bohužiaľ.
A ja zopakujem, že vzhľadom na počet držiteľov zlatej Jánského plakety a podmienky pre jej získanie to nie je pre dopravu ani pre príjmy dopravcov (BID) žiaden problém a nikto to nebude robiť kvôli električenke zadarmo.
A ty si už niekedy na Slovensku daroval krv? Že tu popisuješ veci, ktoré sú na Slovensku bežné (transfúzna stanica fakt NIE JE tvoja obvoďáčka) ako nejaký úžasný rakúsky nadštandard?
Inak si pletieš darovanie plazmy s darovaním krvi a aj iné veci ale nakoniec niet sa čomu čudovať, ak si predajca svojej plazmy a ak darcovstvo krvi vnímaš ako komerčnú činnosť. Ale celkom mi to ladí s tvojou osobnosťou. Mmch., kto má v Bratislave 400 - 500 EUR na výplatu?
Ak si dobre pamatam tak po spravnosti by sa mali dvere prestat otvarat a po pusteni tlacidla zavriet, je to urcene na rychle otvaranie a zatvaranie dveri (dakedy sa to hodi) ale ochrana proti zovretiu by mala fungovat stale, vyzera to ako bug v softveru. Alebo feature na urychlene uzavretie ?
V lepšom prípade Ti pošlú aspoň takéto CP z tej zastávky z ktorej potrebuješ, ale ako vidíš na týchto dvoch obrázkoch nižšie, má to ďaleko od prehľadných CP aké poznáme z MHD... Potom prosím pošli ich odpoveď.
Pokiaľ je informácia pravdivá tak sa vracali na reklamáciu výrobcovi resp.predajcovi.Mali nejaké vady tipujem Tarifny systém alebo niečo tomu príbuzné.
Nepomylil, skor porovnal. V oboch pripadoch prichadza k darovaniu krvi, v jednom kompletnej, v druhej po extrakcii potrebneho k navratu zbytku do systemu. Nie je mozne v realnom casovom horizonte mat jedno aj druhe : Plazma najskor 6 mesiacov po krvi, opacne ak sa nemylim to boli 4 mesiace ( kto ma presnejsie data doplni).
Jezo: Je mozne ze situacia je lepsia, avsak nejakych 8 rokov dozadu nebola. Bol som 1x krv (bohuzial mam tak brutalny nepotrebny atyp..ze netreba zas tak casto) a po navstiveni ti poviem zafixovany stav..aj keby som mal nulku....nezopakujem. Naopak po plazme v Hainburgu s peniazmi v ruke clovek bol ochotny akceptovat aj nedostatky ako 10 minutove cakacie doby, ci raz rocne nefungujuca klimatizacia....
avsak stale opakujem - ziskat po 50x darovani nejaku plaketu kde od zamestnavatela dostabnem 100e akoze waaau, alebo 6x za mesiac 25e.... Kazdy kto nema vymakane socialne citenie pojde na plazmu...A 901 na tomto profituje
Ja som si len nie celkom istý, či podpora darcovstva krvi má byť úlohou mesta a či práve neobmedzená bezplatná doprava je tou správnou (a jedinou) formou.
"...keby už dnes bola Filiálka v prevádzke aspoň ako hlavová stanica tak by Vám Jurčania, Pezinčania, Šenkvičania a Trnavčania ďakovali..." - toto by ma celkom zaujímalo. Ďakovali by aj tí, ktorí idú na Kramáre, do VW, na STU? Pešo do centra cez Štefánikovu je to bližšie aj príjemnejšie, ako cez Krížnu a Špitálsku. Ďakovali by aj tí, ktorí pokračujú do Viedne, Prahy, či Budapešti? Možno by tam nejaká podpora bola, ale čo by sa reálne vyriešilo za 500 miliónov? Koľko je to reálne ľudí a aký je reálny prínos. A čo z toho bude mať Bratislava? Už by nebolo potrebné rekonštruovať hlavnú stanicu? Už by nejazdili plné vlaky z Bernolákova? Ako by to pomohlo Záhoriu, Dunajskej Strede, alebo Podunajským Biskupiciam? Boli by lepšie obsluhované Nivy, Avión, Eurovea, Patrónka, Bory, Lido? Toto má byť riešenie "komplexných problémov dopravy"?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Inak si pletieš darovanie plazmy s darovaním krvi a aj iné veci ale nakoniec niet sa čomu čudovať, ak si predajca svojej plazmy a ak darcovstvo krvi vnímaš ako komerčnú činnosť. Ale celkom mi to ladí s tvojou osobnosťou. Mmch., kto má v Bratislave 400 - 500 EUR na výplatu?