Reakcia na: Petto #223150:
Ale mne nevadí, že Molecova a Botanická záhrada sú styčné body, veď som to nekritizoval ani. To rozseknutie L32 a 133 má minimálne ten zmysel (okrem toho, že L133 zrušiť úplne), že do L32 sa ti nebude serkať ten, kto ide iba v úseku DD-Molecova! Chápeš? Nie? Tak ešte raz a znova ... Ak sa ti to L32 natrepe na Dlháčoch 50-60 ľudí čo ide iba na Molecku a zo 40 čo potrebuje ísť na Mlynskú dolinu, alebo Kramáre, či hl.st., tak 10-20 ostane vonku trčať na zastávke! Nakoniec čo ich čaká? Aj tak budú vyčkávať na 33, ktorou sa ako trpáci zvezú dole a tam počkajú na 32ku v ktorej sa uvoľní miesto po tých čo vystúpia na Molecovej. Už chápeš pointe môjho návrhu? Ide o to, že linku 32 s účelom prepravy primárne do vzdialenejších cieľov a hlavne cieľov odlišných od tých, ktoré sú električkou z Molecovej dosiahnuteľné využívajú tí, ktorým by sa nič nestalo keby 2-3 minúty počkali na 33ku. Budú ti síce papuľovať, že prečo by oni mali čakať, keď im na Molecovej utečie električka, ktorá jazdí tak "riedko", že každé 2 min je málo. Lenže bohužiaľ slováci sú vlčáci, ktorí sa riadia heslom v jednej knihe, ktorú podaroval Gustáv Krajčí Ferkovi Mikloškovi v 90. rokoch za jeho prínos politike a síce :"Chci to teď hned a všechno!". Takže počkať si 2-3 min na menej narvatý spoj je heroický výkon a potom samozrejme pestovať ďalšiu olympijskú slovenskú disciplínu "frfľanie pre vlastnú blbosť". Keby to DPB riadil tak, žeby L32 išla v závese 1min po 33, aby tá pobrala ľudí čo idú na električku, tak by to bolo ok. Rovnako tak 133, ktorú by som ale zrušil úplne.
peste.noire
Absolútne nerozumiem inak prečo mesto nijak nerozvíja minibusové linky? Prečo všetky tie linky musia dogmaticky premávať maximálne každých 30 minút?! ? Neviem komu prekáža úspešná linka 44, že prečo to nemôže premávať každých 15 minút napr., nech sa ľuďom oplatí počkať na ten bus a neísť pešo hore po Bárdošovej. Rovnako tak L27 v tejto trase je akurát tak na odvoz 2-5 nakupujúci dôchodcov pričom sa linka motá okolo trasy linky 83 ani nie ďalej ako 500m! Prečo ešte nikoho nenapadlo linku viesť po Jadranskej, Koprivnickej a na Švantnerovu a naspäť po Bezekovej a po Koprivnickej a Jadranskej naspäť? Ďalej by linka mohla zájsť aj na Brižitskú ulicu a cez Popovovu. Ale to by bolo nad mentálne sily niekoho taký návrh spracovať. Pardon, už netreba, už ten návrh spracovaný bol a očividne je nad mentálne sily kompetentných sa na to čo i len pozrieť. ? Keby mal starosta Dúbravky záujem na skvalitnení MHD, tak neťahá linku 27 populisticky k OC Dubrawa ale snaží sa presadiť zobojsmernenie Tranovského pre MHD v plnej dĺžke, pretože premávka L27 po Cabanovej je tak potrebná ako systém umelého zavlažovanie v Amazonskom pralese.