Tak pozri, ak už máš vodičák na auto (sk. , tak s tým vieš už robiť aspoň vodiča električky. Na autobus a trolejbus si musíš urobiť sk. D. Ale tak najčastejšie pokračujú z nákladných vozidiel (sk. C) na sk. D so skúsenosťami s väčším vozidlom, ale mladší skôr začnú na električke, získajú firemné a pracovné know-how a potom si urobia D na autobus/trolejbus.
Najnovšie označovače blbnú
Zdravím vás!
Mám na vás otázku, či to už niekto zaregistroval. Cestujem linkou 29, kde sú najnovšie 12m SORky, s najnovšími elektronickými označovačmi.
Už sa mi 2x stalo (možno to bolo totožné vozidlo), že som sa mohol aj rozkrájať (a robil som zábavu celému autobusu), že za nič na svete sa nedala použiť karta Slovaklines a kúpiť elektronický lístok. Naposledy včera, vozidlo s príchodom k SND pred 17:40. Keď som sa na to pýtal vodiča po 1x (a skúsil viacero označovačov), tvrdil mi, že jemu žiadnu chybu nesignalizuje.
Ono totiž po zvolení lístka na obrazovke, po priložení karty - po pár sekundách hodilo krížik...
V návale zúfalosti som skúsil vložiť kartu do štrbiny a "označilo" kartu :))
Tak to hádam dá logika, že VŠETCI vodiči električiek voľno cez sobotu a nedeľu mať nemôžu. Máte snáď pocit, že v sobotu a v nedeľu električky nejazdia? Alebo jazdia v autonómnom režime?
Pridám sa do tejto diskusie aj ja.
Pokým nemáme dokonalý prestupný terminál na Molecke, je akékoľvek ďalšie pridávanie prestupu na tejto zastávke krok proti cestujúcim. Aj keď by prestup medzi 32 a 33 bol na hrane, stále je to nútené prestupovanie na spôsob 64 a 41, pričom pri týchto linkách sme sa väčšina zhodli na tom, že je toto blbo vymyslené. Navyše, DD sú dostatočne veľké sídlisko na to, aby mali okrem zvozu k električke aj nejaký spoj ďalej. A teraz nenarážam na nutnosť priameho spoju na stanicu, ale aspoň na Kramáre k nemocnici.
pri zst este zrejme stiahne naskok, ale v slnecniciach L91 pravidelne meskava cca 11 minut, takze chodia hned s L191 jedna za druhou, rano je to tam naozaj zufale a na ine riesenie ako ist o siedmej ma nenapadlo
V rannej špičke sa stáva, že pri petržalskej stanici L91 z Čunova mešká aj 7 minút, zatiaľ čo L191 z Rusoviec ide načas. Viete niekto, čím je to spôsobené? To je taká zápcha pri ceste z Čunova do Rusoviec? Alebo mávam akurát smolu na vlak a zdržanie vznikne na priecestí?
Priatelia, vedel by mi niekto vysvetliť, prečo t-208 pri jazde na Šulekovu sťahuje palice už na Svätoplukovej pred dojazdom do zastávky Kulíškova? Hoci by trolejbus mohol pod prúdom ísť až na Legionársku. Pýtal som sa šoféra a údajne majú taký príkaz. Rovnako mi nejde do hlavy, prečo t-210 sťahuje palice už na Karadžičovej, hoci dnes - keď neexistuje t-206 - by mohla dôjsť pod prúdom až do zastávky ASMN.
Lenze ma aj subeh s L70 na nabrezi po ASMN, s 205 po Salezianov a so 196 po ZST Nove Mesto. Potom mas subeh s elektrickou. Takze podla duncovej logiky by mala jazdit iba usek Slimak - ZST Nove Mesto, aj ked tam jazdi aj L98, takze ju rovno mozeme zrusit, vsak da sa prestupit
Chapes, na aku absurditu narazam?
Coyoti: Nemusis sa hrat na S499, a som v poriadku. Ale vdaka za starost
Pretože je to Peon a táto diskusia je preňho linkou dôvery, facebookom a twitterom v jednom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mhr1