Vyborne, podla tejto logiky nech teda podnik, sluziaci dopravnym potrebam hlavneho mesta, sa vybodne na vsetko co ma zaujem vyuzit jeho sluzby len ma ten bilag ze odislo za dohodnute linie, nech si necha cesty zahltit este vacsim kvantom IAD aby bol este nekonkurencieschopnejsi a nepouzitelnejsi... Nakoniec ani do IDS sa nemal zapajat, ved to tiez pomaha emigrantom co odisli do satelitov... ?
Ked razis takyto nazor, tak miesto "dopravu PRE Bratislavu" pouzivaj "dopravu V Bratislave", aby si si neprotiriecil.
1. Skoda, ze si zas len ohejtoval DPB a presiel mlcanim fakt, ze asi nemohli natahovat opravu, ked s udrzbou nemaju nic spolocne.
2. Ty mas nejake paralelne casopriestorove univerzum, kde sa Skoda 21Tr dodavala v planovanom hospodarstve? Noze daj este nieco, nch sa poucim...
Budes ty platit pobyt vsetkych potrebnych zamestnancov statnej autority v zilinskych ci presovskych hoteloch a prevoz vsetkych papierov zakazdym, ked sa rozhodnu daco nove nakupit? Ak ano, potom prosim, nech sa robi homologizacia kludne aj na Marse. Ak nie, nechapem, mas proti snahe urobit to co najekonomickejsie.
1. Rozhodne to nie je vina tretej strany. No presne preto co pises, nepochybujem, ze DPB opat podpise rovnako nevyhodnu jednostrannu zmluvu.
2. Je mi jedno ako to bolo kedysi v planovanom narodnom hospodarstve. Homologizacne skusky nech si robi objednavatel vozidla u seba a netreba pozerat na to , kto je kde na rade.
1. To je vina tretej strany, keď DPB pristúpi na jednostranne výhodné zmluvné podmienky? A hlavne, nebola zmluva na údržbu električiek predsa vypovedaná? ?
2. Fakt pokladáš súčasný stav za horší, než v minulosti, keď sa kupovali len zabehnuté vozy, lebo sa robilo teátro okolo toho, že teraz je na rade s homologizáciou iný DP?
Mne je uplne jedno ci je to pre dva cudzie subjekty prakticke alebo nie. Hlavne pre ten jeden, co elektricku opravuje rok, lebo zmluva jej nekaze to urobit rychlejsie.
Ak uvidim zmluvu alebo fakturu uverim. Dovtedy sa namna nemozete hnevat (na zaklade skusenosti), ze som skepticky a negativisticky naladeny.
Asi to je praktickejšie robiť v BA keďže tu sú na to potrební ľudia a technika a nie v ZA, ale veď ty tomu rozumieš, tvoja alternatívna pravda je, že to zaplatí DPB zo svojho.
Nejde o to, kolki sa chcu odviest, ale kolki sa budu moct odviest, ked bude zabezpecena 100% vyprava.
Neviem na co je dobre zaskolovat vodicov na novy typ, ked tu jazdit nebude.
Pretoze pre DPB je typicke robit charitu do Chorvatskeho Grobu, ci Hainburgu. Pochybujem o realnych schopnostiach zamestnancov DPB vyratat skutocne naklady a nie cez priemernu cenu vzkm a pocet odjazdenych km.
Nerozumiem dovodu preco. Lebo niekto si chce urobit zase pekne fotky?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023