Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #221398:
1. To je vina tretej strany, keď DPB pristúpi na jednostranne výhodné zmluvné podmienky? A hlavne, nebola zmluva na údržbu električiek predsa vypovedaná? ?

2. Fakt pokladáš súčasný stav za horší, než v minulosti, keď sa kupovali len zabehnuté vozy, lebo sa robilo teátro okolo toho, že teraz je na rade s homologizáciou iný DP?
Reakcia na: mrkvakj #221387:
Nemyslím. Predsalen sa robila v BA homologizácia napríklad aj 24 Tr Dopravného podniku mesta Prešov a v tom čase v BA Škodovka žiadne zázemie nemala.
Reakcia na: Sommelier #221394:
Mne je uplne jedno ci je to pre dva cudzie subjekty prakticke alebo nie. Hlavne pre ten jeden, co elektricku opravuje rok, lebo zmluva jej nekaze to urobit rychlejsie.

Ak uvidim zmluvu alebo fakturu uverim. Dovtedy sa namna nemozete hnevat (na zaklade skusenosti), ze som skepticky a negativisticky naladeny.
Reakcia na: S499.1023 #221396:
Pozdravujem doma.
Reakcia na: Ámos #221392:
Ty si ozajstný debil.
Reakcia na: Ámos #221391:
Myslel som, že si po tridsiatke dostal rozum. Nedostal si ho. Máš šťastie - CMP ťa nikdy nepostihne.
Reakcia na: Ámos #221391:
Asi to je praktickejšie robiť v BA keďže tu sú na to potrební ľudia a technika a nie v ZA, ale veď ty tomu rozumieš, tvoja alternatívna pravda je, že to zaplatí DPB zo svojho.
Reakcia na: Ámos #221391:
Preco mas pocit, ze plne spoje do hainburgu su charita? Keby to nebolo ziskove, tak sa tam nenacpe aj slovaklines.
Reakcia na: Gryzly65 #221389:
Nejde o to, kolki sa chcu odviest, ale kolki sa budu moct odviest, ked bude zabezpecena 100% vyprava.
Neviem na co je dobre zaskolovat vodicov na novy typ, ked tu jazdit nebude.
Reakcia na: S499.1023 #221390:
Pretoze pre DPB je typicke robit charitu do Chorvatskeho Grobu, ci Hainburgu. Pochybujem o realnych schopnostiach zamestnancov DPB vyratat skutocne naklady a nie cez priemernu cenu vzkm a pocet odjazdenych km.

Nerozumiem dovodu preco. Lebo niekto si chce urobit zase pekne fotky?
Reakcia na: Ámos #221386:
Prečo by s tým mal čokoľvek mať bratislavský daňový poplatník, ty Keynes?
Reakcia na: Ámos #221386:
Záujemcov o jazdu na tom je toľko, že sa ani všetci nedostanú, resp. nie každý bude môcť, takže o to jediné by som sa nebál.
Reakcia na: Ámos #221386:
Bez ohľadu na to, či homologizáciu zastrešuje Škoda alebo DPMŽ, určite na tom bratislavský daňový poplatník nepríde k ujme (prečo by DPB financoval cudziu homologizáciu???) a proces bude zmluvne dohodnutý tak, aby vyhovoval obom stranám.
Reakcia na: Davidoshmhd #221385:
Nebude dovod homologizacie tu skor to, ze tu ma skodovka zazemie? 🙂
Reakcia na: Davidoshmhd #221385:
Co s tym ma bratislavsky danovy poplatnik?
Kto to bude soferovat pri dnesnom nedostatku vodicov?
Reakcia na: Ámos #221384:
Homologizácia. Na veľkej trolejbusovej sieti predsalen prebehne rýchlejšie.
Reakcia na: Ibiza #221382:
Aky je dovod na testovanie v Bratislave?
Reakcia na: Mikimaus #221358:
V Číne vďaka štátnej podpore vzniká množstvo hovadín bez praktického využitia. Do dvoch rokov to bude stáť hrdzavé v burine. ?
Reakcia na: Viko #221380:
V špičke by nebolo na škodu odtiaľ vylúčiť aj L31 (v smere do CSU) a trolejový kontakt výhybky smer Račko posunúť tak, aby tam mohli zastaviť za sebou dva vozy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.