Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Viko #221380:
V špičke by nebolo na škodu odtiaľ vylúčiť aj L31 (v smere do CSU) a trolejový kontakt výhybky smer Račko posunúť tak, aby tam mohli zastaviť za sebou dva vozy.
Reakcia na: Valec #221379:
Prinajhoršom by sa z Blumentálu vylúčila IAD a poslala po Mýtnej.
Reakcia na: Petto #221378:
Ak budú končiť regiobusy v Rači, tak to bude maximálne linka z Jura. Z Pezinka nemá zmysel ťahať spoje do Rače, keďže rýchlejšie je prestúpiť už v Pezinku na vlak a potom v BA na MHD.

Ja si stále nemyslím, že popoludní treba linku 7 do Rače. Podľa mojich skúseností stačí zabezpečiť celoročnú špičkovú prevádzku (možno s výnimkou Vianočných prázdnin) na úseku Vinohrady - centrum a počas školského roka ráno naviac vložené spoje Rača - centrum (takže od Vinohradov do centra ráno by bol polovičný interval). Tým sa v pohode odvozí Rača a bude dostatočná kapacita aj z Vinohradov pre prestupujúcich z vlakov. Otázne je, či toto zvládne Blumentál.
Reakcia na: Valec #221371:
Ved som pisal ze teraz nie. No ak sa osidlia Male Krasnany prip budu koncit/zacinat regiobusy v Raci tak to 3+5 nezvladnu. V tomto momente je jasne, ze netreba tretiu linku tahat do Race.
Reakcia na: Mhr1 #221350:
Prosim, pouzi google a zisti si kedy bol vyhlaseny tender na nakup elektriciek a kedy bola dodana prva. Usetrime si vela vysvetlovania.

Ano reko trati treba. No nemyslim si, ze ma byt taky rozdiel v cene, ked 2km trate v Dubravke stalo 8mil€ a 5,5km trate na Vajnorskej ma stat 59mil€.
Reakcia na: Mikimaus #221358:
Jeeezis, len to neukazujte Frešovi, lebo zas urobi k tomu konferenciu.
Reakcia na: Lukyno87 #221373:
T6A5 su super
Reakcia na: Solider #221372:
Jediné jazdenky zo západu, ktoré by mohli spĺňať predstavy Bratislavy, by boli z Freiburg im Breisgau (1000 mm, všetky podvozky hnané, šírka 2,35 m) a tých je už len pár a majú stabilný odbyt v Poľsku.
Jediná prevádzka, ktorá kombinuje 1000 mm rozchod so šírkou vozidile 2,5 m je Rhein-Neckar (Mannheim - Ludwigshafen - Heidelberg - OEG - RHB) ale tie sú trakčne slabo vybavené a už ich tal je tiež len minimum a taktiež majú stabilného odberateľa v Arade.
A to už vôbec nehovorím o opozícii Ing. Poltretinu proti západným ojazdeninám a jeho zámienkám (záchranná brzda na tiahlo miesto tlačidla a podobne).
Reakcia na: Solider #221372:
Ja by som skôr bral T6A5 z Prahy. Ale to je iba môj názor.
Reakcia na: Mhr1 #221350:
Súčasný stav nebude postačovať po otvorení druhej etapy Petržalky, pretože by sa jazdilo bez rezervy a vozidlami, ktoré tam nebudú kapacitne postačovať. A keď potom začnú VP na Škodovkách a ÚD urobia to, čo teraz, tak ďakujem pekne. Nové vozidlá treba, ale treba aj modernizovať súčasné, lebo veľká dodávka nových vozov je nereálna. Treba modernizovať vozy, kde to má zmysel, nerád to síce hovorím, ale možno nejaké wany alebo sa pozerať po jazdenkách zo západu.
Reakcia na: Petto #221368:
Na Račianskej radiále som už v roku 1996 sledoval, že v popoludňajšej špičke sú vozidlá výrazne prázdnejšie ako v rannej. Kapacitné problémy v tom čase boli paradoxne v smere do centra, keď takmer naraz skončila vyučovania hodina na stredných školách pri zast. Nám. Biely kríž, Mladá Garda (2 školy) a Riazanská. Vždy to ale do 12 minút pominulo. Neviem, ako mali vtedy rozvrh školy v Krasňanoch (a Na pántoch), ale len výnimočne sa školáci z týchto dvoch lokalít stretli v jednom spoji.

V smere do Rače to už v tom čase jazdilo popoludní prázdne. A moje skúsenosti, netvrdím že sú 100%, preto sa ťa pýtam na info, hovoria, že dnes tomu nie je výrazne inak. A ak sa nejaký voz výrazne neomešká, tak od Vinohradov do Rače sa vezie tak 30 stojacich. Takže z Malých Krasňan (nie Nových ?) sa ľudia v pohode zmestia.
Reakcia na: Mirtschi #221355:
Mimochodom, preventistov DPMB pouziva aj pri roznych akciach (napr. aktualne Ignis Brunensis) a funguje to vyborne. Ak niekto lezie dnu s jedlom alebo pitim, poziadaju ho aby to vyhodil, alebo pockal na neskorsi spoj - zatial som s tym nezazil jediny problem, drviva vacsina cestujucich to uplne v pohode respektuje (samozrejme, zakladom je ze aj ti preventisti su voci cestujucim slusni a nehulakaju po nich).

Celkovo by som poslal vedenie DPB (najma Urbana) niektoru z najblizsich dvoch sobot na brnensku priehradu, pozriet sa ako ma DPMB zmaknuty odvoz desiatok tisic ludi - od rozsahu dopravy, cez kvalitne riadenie dopravy a schopnost rychlo riesit mimoriadne udalosti po prave taketo detaily..
Reakcia na: Mhr1 #221350:
"Okolo roku 2020 bude však potrebné už nahradiť najstaršie kačice a aj prvé T6 prípadne T3G, keďže nemajú GO. Takže nové električky áno, ale nie hneď teraz!"
Ono to nefunguje tak, ze dnes si objednas elektricku a zajtra ti ju dovezu do vozovne.

Ak okolo roku 2020 chces nahradzat K2, nejake T6 a este aj nakupovat nove vozy pre druhu etapu Petrzalky (co nutne bude), tak dnes je najvyssi cas to zacat riesit aby v priebehu 2018 mohli byt objednane.
Reakcia na: Valec #221367:
Zatial nie, ale z dlhodobeho hladiska ano ked sa osidlia cele Nove Krasnany tak ti asi nepojdu vzducholodou ani 59tkou.
Reakcia na: Petto #221360:
V ktorej časti popoludňajšej špičky vidíš potrebu duplákov na L7? Ja v piatky po 15tej vidím vystupovať z nej tak 30 ľudí na Vinohradoch. A dokonca, ako sa skončil semester, tak aj v rannej špičke je to akurát na ešte prijateľne plnú K2Sku.
Reakcia na: Error 0x007 #221361:
Ono práve metro na pneumatikách koľajnice MÁ. Podstatné je,aby to malo gumové kolesá, lebo Michelin je národný výrobca (niečo ako národný dopravca).
Reakcia na: Error 0x007 #221362:
z 8 na 7-8 nie je moc posilnenie, hoc 15 spojov a 16 spojov/hodinu je posilnenie dakych 6,66% ked uz sa chceme hrat s cislami. Ale aspon lepsie bude pasovat k inym linkam ten 7-8 min. int. ?
Reakcia na: Ike #221363:
*so
*alebo
(smartfón)
Reakcia na: S499.1023 #221359:
Otázne je, ako by sa to čudo vysporiadalo napr. zo stále viditeľnými pozostatkami VDZ na Lamačskej z roku 1998, kedy sa z usporiadania 2+2 stalo 2+3, ale o množstve povýlukového a neodstráneného značenia v meste. ? To je podľa mňa skutočná technologická výzva. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.