Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #220959:
Ja hlavne dufam ze co najskor vzniknu nejake modernejsie formy platby cestovneho (kartou vo vozidle, aplikacia pre MT..) a SMS listok odide do historie. Lebo naozaj to je dost problematicky produkt.
Reakcia na: Rubber38 #220955:
Poznám viacero ľudí, ktorí už keď idú z domu / z práce, si pošlú rovno SMS lístok aj keď im cesta na zastávku trvá cca 3-5 min. (A potom plus ešte pár min. čakanie na spoj, ale do tých 40, či 70 min. sa garantovane zmestia). A aj im sa môže stať, že ten lístok príde do 3 či 4 minút, alebo nepríde vôbec. Ale to je jeden z 30? 50? 100? prípadov. A preto nebudú tlačiť na DPB aby zvýšil toleranciu a tiež nebudú o tom vypisovať blogy.
Reakcia na: Vladimír #220957:
To by som skôr bral ako kompenzáciu za vyššiu cenu SMS oproti papierovému.
Reakcia na: Rubber38 #220955:
Aké ďalšie predlžovanie? Veď platnosť SMS lístka je oproti papierovým už dnes predĺžená o 10 minút práve z toho dôvodu, aby cestujúci nebol tlačený posielať požiadavku na SMS lístok na poslednú chvíľu.

Kým v papierovej podobe sú v ponuke lístky na 30 a 60 minút, v prípade SMS je to 40 a 70 minút.
Reakcia na: DeDe #220952:
Rozumiem, čo máte vy, resp. autorka blogu na mysli, ale bohužiaľ ide o to, že nejaký čas trvá aj postup revízorov vozidlom. To znamená, že napríklad jeden začne kontrolovať spredu a druhý zozadu a cestujúci, ktorý stojí pri stredných dverách, má obvykle práve tú minútku-minútku a pol čas, kým k nemu prídu. Ciže ak by bol čierny pasažier a platila by tá tolerancia, tak by mu vlastne stačilo poslať SMS lístok po začatí lustrovania vozidla a potom by sa mohol vyhovárať presne, ako tá slečna.

Ja by som skôr išiel cestou zvýšenia platnosti lístka o niekoľko minút (5?) a zároveň osvetou pomocou kampane, že radšej si ten lístok poslať nie 2, ale radšej 3, či 4 minúty pred príchodom vozidla. Alebo aspoň tou osvetou. Lebo ešte viac, ako netolerantných revízorov, je špekulantov.
Reakcia na: 3pa3ck3 #220950:
iba ak by spojazdnili 1512 ?
Reakcia na: Miro #220948:
OMG, ako keby sa táto akcia diala práve pre potreby nejakého vyhodnocovanie preplnenosti... ?
Zdravím Vás, dnes som v práci trochu surfovala na internete a narazila som na jeden článok. Musím súhlasiť, trošku tolerancie by nezaškodilo DPB http://fiona.blog.sk/detail-a-ta-nasa-mhd.html?a=f2ca8fa579bd25ea1d3dbeb2a10d7a20
Len pre informáciu. Pôvodne Zlínske trolejbusy 161 a 163, v Bratislave označené ako 6316 a 6317, sa po > 2 rokoch odstavenia dočkali presunu (o tom tu už bola reč) a konečne aj zaradenia na Ukrajine. Konkrétne v Ivano-Frankovsku pod #191 a 192. Zdroj: Zpravodaj Kroužku městské dopravy Praha, Ročník XLV (2017) Číslo 5 (459).
Reakcia na: Miro #220948:
Základný problém je, že to vozidlo (Ikarus) už neexistuje
Reakcia na: 3pa3ck3 #220945:
Nedokonalý filter vulgarizmov... niekde som videl, že slovo sekunda bolo prefiltrované na se***** ?
Aby to malo vypovedaciu hodnotu, mali by použiť rovnaké vozidlo, ako predtým.
Reakcia na: Mike #220943:
...no vidíš, takto sa na to pozerať ma vôbec nenapadlo...? Aj som sa pýtal sám seba, že ktorý *uj sa dá na toto dobrovoľne...?
Reakcia na: Mike #220943:
Áno, je tu navyše značný predpoklad, že prednosť dostanú len štíhle a sporo odeté jedince, z priestorových dôvodov ?
Reakcia na: 3pa3ck3 #220944:
Tie hviezdičky vznikli, keď som omylom medzi je a to dal miesto medzery b
Aby bolo jasné, s organizovaním tejto akcie nemám nič spoločné, ani spomenutú organizátorku nepoznám osobne. A zrejme sa jej ani nezúcastním. Len som vtedy uviedol, že MBCC ***to najväčšie, čo DPB má, a nepredpokladal som, že budú ochotní obetovať aj niečo iné ako žltú Karosu
Reakcia na: Rubber38 #220942:
Keď v tom niekto bude vidieť tlačenie sa na študentky, tak mu ten risk možno za to udusenie stojí... ?
Reakcia na: dyspozytor #220941:
Akcia bude určite na vlastné riziko, v tomto problém nevidím, ak sa niekto rozhodne riskovať v tom buse udlávenie, či udusenie, jeho problém. Skôr by ma zaujímalo, kto bude zodpovedať za prípadné škody na vozidle (a ideálne aj za náklady spojené s prevozom, čistením, atď.)
Reakcia na: 3pa3ck3 #220940:
Už ozaj neviete čo od samej dobroty??? Keď sa niekomu niečo stane, potom som zvedavý na tie vykrúcačky... Ak by som rozhodoval za DPB, rovno hovorím, nejdem do toho...!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.