Ja hlavne dufam ze co najskor vzniknu nejake modernejsie formy platby cestovneho (kartou vo vozidle, aplikacia pre MT..) a SMS listok odide do historie. Lebo naozaj to je dost problematicky produkt.
Poznám viacero ľudí, ktorí už keď idú z domu / z práce, si pošlú rovno SMS lístok aj keď im cesta na zastávku trvá cca 3-5 min. (A potom plus ešte pár min. čakanie na spoj, ale do tých 40, či 70 min. sa garantovane zmestia). A aj im sa môže stať, že ten lístok príde do 3 či 4 minút, alebo nepríde vôbec. Ale to je jeden z 30? 50? 100? prípadov. A preto nebudú tlačiť na DPB aby zvýšil toleranciu a tiež nebudú o tom vypisovať blogy.
Aké ďalšie predlžovanie? Veď platnosť SMS lístka je oproti papierovým už dnes predĺžená o 10 minút práve z toho dôvodu, aby cestujúci nebol tlačený posielať požiadavku na SMS lístok na poslednú chvíľu.
Kým v papierovej podobe sú v ponuke lístky na 30 a 60 minút, v prípade SMS je to 40 a 70 minút.
Rozumiem, čo máte vy, resp. autorka blogu na mysli, ale bohužiaľ ide o to, že nejaký čas trvá aj postup revízorov vozidlom. To znamená, že napríklad jeden začne kontrolovať spredu a druhý zozadu a cestujúci, ktorý stojí pri stredných dverách, má obvykle práve tú minútku-minútku a pol čas, kým k nemu prídu. Ciže ak by bol čierny pasažier a platila by tá tolerancia, tak by mu vlastne stačilo poslať SMS lístok po začatí lustrovania vozidla a potom by sa mohol vyhovárať presne, ako tá slečna.
Ja by som skôr išiel cestou zvýšenia platnosti lístka o niekoľko minút (5?) a zároveň osvetou pomocou kampane, že radšej si ten lístok poslať nie 2, ale radšej 3, či 4 minúty pred príchodom vozidla. Alebo aspoň tou osvetou. Lebo ešte viac, ako netolerantných revízorov, je špekulantov.
Len pre informáciu. Pôvodne Zlínske trolejbusy 161 a 163, v Bratislave označené ako 6316 a 6317, sa po > 2 rokoch odstavenia dočkali presunu (o tom tu už bola reč) a konečne aj zaradenia na Ukrajine. Konkrétne v Ivano-Frankovsku pod #191 a 192. Zdroj: Zpravodaj Kroužku městské dopravy Praha, Ročník XLV (2017) Číslo 5 (459).
Aby bolo jasné, s organizovaním tejto akcie nemám nič spoločné, ani spomenutú organizátorku nepoznám osobne. A zrejme sa jej ani nezúcastním. Len som vtedy uviedol, že MBCC ***to najväčšie, čo DPB má, a nepredpokladal som, že budú ochotní obetovať aj niečo iné ako žltú Karosu
Akcia bude určite na vlastné riziko, v tomto problém nevidím, ak sa niekto rozhodne riskovať v tom buse udlávenie, či udusenie, jeho problém. Skôr by ma zaujímalo, kto bude zodpovedať za prípadné škody na vozidle (a ideálne aj za náklady spojené s prevozom, čistením, atď.)
Už ozaj neviete čo od samej dobroty??? Keď sa niekomu niečo stane, potom som zvedavý na tie vykrúcačky... Ak by som rozhodoval za DPB, rovno hovorím, nejdem do toho...!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dyspozytor