Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rubber38 #219501:
No 3x hadaj ci sa posilni aj 30 na 10min. Jasne ze ne, ta chodi uz teraz prazdna (podla mna). Preklad uz vidim ze sa proste v spicke zrusi a hotovo ? . Teraz si mozu posranci opat trieskat hlavu ze naco kupujeme 24midi - radsej mohli byt klbaky a tie kinderka a BN9.5 by este rok vydrzali - nie su v tak dezolatnom stave cest vynimkam.
Keď tu bola minule reč, že koľko ľudí ide do KV z Dúbravky. Na obed vystúpilo na Borskej z busu asi 25 ľudí a keby pristúpili aj tí, čo postávali na zastávkach električiek, tak by sa nazbieralo aj do 40. Mne ušla jedna X4. A ďalšia išla do 5 minút. To by 35 nepobrala.
Reakcia na: 810zssk #219498:
Mňa zase zaujíma, ako sa bude riešiť preklad s L30. Bude snáď posilnený interval na oboch linkách, aj keď sa dopyt dlhodobo zvyšuje len pri jednej z nich? Ja by som radšej išiel cestou zvyšovania kapacity, tj. nasadením kĺbov na L37.

S tým spojená by ale samozrejme bola tebou navrhovaná vymetacia (minibusová?) Linka. Pokojne použiteľná nie len na Pri Vápenickom potoku, ale aj na Strmom vŕšku, Donskej, či Pútnickej. A kľudne by mohol zároveň pomáhať južným častiam Marianky (Južná cesta, Štúrova).
Reakcia na: Petto #219451:
Dobry napad. Dakujem za radu, napisal som priamo na DPB.
Reakcia na: diky #219494:
Od skorého rána máš na prestup do východných častí L204.
Kapacita v špičkách na 37 je už dlho poddimenzovaná.

Dalšia linka do centra nie je treba len treba patrične posilniť L37 + poriešiť spojenie Borov a Dúbravky miestnym "vymetákom". Pohrať sa napr. z linkami ako sú 23,123.

V Zahorskej podla mna nie je az tak problem "jedna radiala", do Dubravky sa da v pohode dostat s prestupom. Skor je problem samotna Zahorska, kde su niektore oblasti (specificky najma Strme vrsky) nedostatocne obsluhovane.

Bolo by zaujimave uvazovat nad minibusom ktory by povymetal ZB a robil pripoj na 37.
Reakcia na: MatejBA #219496:
130tku si udajne plati Lamac, tak s tou sa ani moc nepohne + jej obmedzena premavka od 7 do 15:00 cca.
Ak tak surne ZB chce spoj do Dubravky, tak nech sa ked tak posilni biedna 23 v useku Lamac - Pri krizi vlozenymi spojmi (hoc aj pripoj na kazdu 37cku) , ved na hrane hadam vedia prestupit . Popri posilnenej 37cke s 10min int. este dalsiu linku uz naozaj netreba. Kolko by bolo ludi v tej novej linke ZB - Dubravka ? Aspon ludia pocet na mikrobus ? ?
Reakcia na: 810zssk #219486:
Takze ako chcu druhu L37, len nepojde cez Lamac ale cez Dubravku? Alebo to do centra pojde cez KV?

Lebo obe varianty su na hlavu a nedavaju zmysel. To uz radsej potiahnut L123 z Tesco Lamac cez Damborskeho, Bory Mall do Zahorskej (prestup na ine linky do centra) a potiahnut L130 z Lamaca do Bory Mall, ak im bude chybat L123.
Reakcia na: david1 #219493:
Zo Záhorskej Bystrice ti chodí zmluvná doprava do Borov, takže spoj tam máš 😉
Reakcia na: david1 #219493:
David1, posilnená 63 cez víkend je konečne dobrý nápad a pomôže aj obyvateľom Záhorskej, Dúbravky pri rýchlej ceste smerom Trnavské mýto, Bajkalská a okolie. Teraz to cez víkendové ráno nebolo nič moc. A myslím, že čas prevádzky 6:30-15:30 s hodinovým intervalom ako má linka 130 by Záhorskú nespasil. Skôr lepším riešením je posilnenie 123 (v Lamači skrátiť/zmeniť trasu po Vrančovičovu), spolu s už avizovaním posilnením 37.
Keď môže mať Lamač linku 130 do Kauflandu tak kludne aj Záhorská B. do Borov.
Teraz ešte Lamaču rozšírili premávku na L63 od skorého rána cez víkendy.
V Záhorskej je doprava cca rovnaká ako v minulosti. Vôbec nereflektuje jej rozšírenie a nárast obyvateľov.
Reakcia na: zlomok #219490:
2dp mala vzdy najmensi problem s vypravou co sa tyka poctu vodicov a nevypravenostou (aspon to.tak vyzeralo podla.imhd vypravy) Skor budu problem tedomy ktore asi treba +2ks co si zliznu 32 a 65 kde budu tympadom vo vacsej miere dalsie ozivene serble 741 cng mozno solarisy cng na 32 kedze 1-4 su gnp
Reakcia na: gejza #219487:
Základnú obslužnosť zabezpečuje vždy orgán verejnej správy. Už si to zapamätajte. S tou výstavbou predsa súhlasil.
Reakcia na: 810zssk #219486:
A má DPB vôbec vodičov autobusov na zahustenie intervalu (dajme tomu že vozy mať bude)? Ináč požiadavke na linku zo Záhroskej do Dúbravky rozumiem. Evidentne má ísť okolo nákupného centra Bory, kam by určite radi zo Záhorskej ale napr. aj Dúbravky ľudia cestovali (polhodinový interval 123ky nie je nič moc). Vidím to na linke 21. Z DNV ide v sedle relatívne prázdna, pri Boroch sa zvykne dosť zaplniť, ale ľudia vo veľkom na Mokrohájskej aj Patrónke vystupujú. Tipujem že väčšina z nich prestupuje, možno sa niektorí vyberú opačným smerom do Záhorskej.
Reakcia na: gejza #219487:
Z tych stavieb sa snad neplati dan z nehnutelnosti? Developer tvojho domu plati za MHD ktoru pouzivas? Dane platia ludia za co?
Reakcia na: gejza #219487:
A neleží povinnosť zabezpečiť dopravnú obslužnosť na pleciach mesta?
Reakcia na: 810zssk #219486:
a nemali by na tej novej linke participovat najmä tí, ktori, majú zo zahusťovania Záhorskej Bystrice najväčší profit ? .... teda developkári
http://m.banoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/doprava/nova-linka-mhd-do-zahorskej-bystrice-starosta-sa-spori-s-primatorom.html?page_id=341953
37 bude mat od 30.1. zlepseny interval.

Co sa tej novej linky tyka, tahat to cez Dubravku je cudna pozjadavka, ale suhlasim ze nejaka nova linka by tam pribudnut mohla. Ta dnesna obsluha Strmych vrskov s vyhliadkovou jazdou po Zahorskej Bystrici je blbost.
Reakcia na: Petto #219478:
Klbove 50tky boli a aj môžu byť. O to nejde. Ale že napíšeš, že počas špičky. To sa tam do sedla a večer akože majú prejazdovať nejaké 12 metrové vozidlá (11-14 ks)? Odkiaľ? To, že to kedysi bolo na 133 70 (aj to bolo iba 6 ks), neznamená, že to je nejaký správny model.... (Už druhá vec je, že či je tam v špičke výrazne vyššie zaťaženie ako v sedle, alebo či náhodou nie je po celý deň plusmínus rovnaké...)
Reakcia na: Mhr1 #219483:
Prestup 41/64 je absolútne zlý. Nehovorím o dĺžke nástupišťa v smere na Búdkovú (cestujúci si to tam pekne vyšľapali) a o tom, že tam je vždy dopravný chaos, keďže vodiči sú totálne neskoordinovaní. Úplne pravidelne sa stáva, že 64 odíde z Lovinského s minútovým predstihom a potom v lepšom prípade zastaví na Hroboňovej (nástup pre 207), kde zablokuje (okrem celej križovatky) aj samotnú 207, ktorá ide v rovnakom čase (a stojí v kolóne áut za 64), a čaká na 41, alebo rovno čaká na Hroboňovej (nástup pre 64), kde sa za ňou vytvorí kolóna áut v ktorých prekvapivo stojí aj 41. Táto kolóna blokuje križovatku Búdková/Hroboňova a zároveň aj vozidlá, ktoré idú z Hroboňovej na Búdkovú. Tým znemožňujú vozidlám stojacim za čakajúcou 64 obiehať a vzniká deadlock. Tento deadlock sa potom rieši buď zdrhnutím 64, alebo jej posunutím k vstupu do Horského parku, čo (ak je to vôbec efektívne) spôsobuje, že (právom) neveriaci cestujúci utekajú dolu kopcom po chodníku ako splašené kobylky. Prestup v smere na Búdkovú je lepší, lebo 41 čaká v areáli vozovne (iba v prípade, že ide zo stanice čaká za označníkom a cestujúci, ako som spomínal, potom z 64 vystupujú a utekajú po tráve do 41).

Toto je jeden z mála prípadov, kedy by prospeli zastávkové niky. A tabuľa mala byť samozrejmosťou.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.