Reakcia na: TomJ #219479:
Problém so spomienkovým optimizmom je klasický v tom, že naozaj si ľudia pamätajú kĺbové vozy, ale už nie ten oveľa horší interval. Takže TomJ má pravdu. Problémom a-50 je to, že zatiaľ čo kedysi (tuším do 2015) jazdila odpoludnia v intervale 6 min., t.č. má polenú 1/4-hodinu, čo je určite zhoršenie. Ale hlavne, že máme každú 1/2 hodinu priamy spoj a-41 až na Hl.St.! Jazdím pravidelne ráno na Kramáre a odpoludnia spät, takže vidím tých väčšinou 1-9 ľudí, čo sa v tom vezú. Pani exstarostka si myslela, že tým získa body u voličov, aj tak ju nezvolili. Ale to nezmyselné pálenie nafty zostalo. Mňa by zaujímalo vyčíslenie nákladov, bolo by aj na pridanie na a-50. Prestup t-64/a-41 je naozaj tak bezproblémový, že predĺženie a-41 až na stanicu je nezmysel. Jediné, čo by bolo potrebné zlepšiť, je inštalovať na prestupnej zastávke pri vozovni Hroboňova tabuľu s aktuálnymi polohami spojov, aby šofér a-41 vedel, či má čakať, alebo je zdržanie t-64 tak veľké, že sa už čakať neoplatí. A šoférom dať jasnú inštrukciu, že by mal čakať pol intervalu, viac to nemá zmysel, keďže bližšie bude už nasledujúci spoj. Lebo je pravda, že občas nejaký dobytok za volantom autobusu utiekol cestujúcim z trolejbusu pred nosom. Ale ušetrené náklady by tú elektronickú informačnú tabuľu s reálnymi odchodmi určite zaplatili.
Petto