Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #219310:
Myslím, že po Plavecké Podhradie ako tak je. Inak mám pocit, že ŽSR nikdy oficiálne nedeklarovali nezjazdnosť trate do Plaveckého Mikuláša, tak by bolo vhodné im trocha podkúriť.
Reakcia na: munww #219277:
Autobusy uz aj vedia lietat? ?
Do Podhradia je trať zjazdná. Ďalej do Mikuláša nie. Jazdiť tam bude 812 s prívesom upraveným pre bicykle.
Reakcia na: Mike #219312:
To im vzhľadom na nezjazdnosť, resp. stav tej trate držím palce.
Reakcia na: Ike #219311:
No to bude zase vyzerať, ako v Moldave, tri páry vlakov rovnomerne po celý deň. ?
Reakcia na: S499.1023 #219306:
Plavecké podhradie podľa predbežných info..
Reakcia na: Joyki #219309:
Cyklovlak/drezinu sme žiadali + cyklocestu. Kraje však stále majú v strednodobom zaujme dokončiť úsek p. mikuláš - jablonica?
Reakcia na: S499.1023 #219306:
Tipujem, že rohožník. Ďalej ta trať nie je úplne zjazdna.
A to tam nebude ten cyklovlak náhodou? ?
Mna by zaujímal rozsah dopravy, aký bude na 112, či na spôsob Zohor - Z.Ves, alebo tam bude nejaký takt....
Tu 112ku bude dotovat BSK, nie MDV?
Reakcia na: Valec #219301:
Do Rohožníka alebo až do ritnej diery pri Plaveckom Mikuláši?
Reakcia na: Valec #219301:
Predpokladam ze v Miloslavove je umiestnenie doriesene. Kvetoslavov uz je mimo BSK, ten teoreticky moze mat status ako Cifer a podobne (hoci by to bolo nevhodne).

Co sa 112 tyka (hrabe im?), tam nebude ten rezim co na S25?
Reakcia na: munww #219297:
Normálnych argumentov si tu dostal viac než dosť... ale úmyselne ich prehliadaš, lebo sa ti nehodia do tvojho videnia sveta.
Reakcia na: munww #219293:
Priznaj sa, že tebe niekto z divízie ED ženu pretiahol.
Reakcia na: munww #219291:
Ak v BA o 20 rokov zanikne električková doprava, tak len preto, že mesto nebude (tak ako doteraz) chcieť nájsť peniaze na údržbu jej dráhy a eurofondy už na to nebudú. Ale ešte predtým zanikne trolejbusová doprava, lebo o 30/31Tr sa dovtedy všetky v krátkom čase po sebe rozpadnú.

A môžeš si byť istý, že žiadne bus pruhy situáciu v doprave nezlepšia.
Reakcia na: 810zssk #219289:
"sa PLNE tarifne zaintegruje trat az po Kvetoslavov, t.j. doplnenie KOCL do Kvetoslavova a Kvetoslavova zastavky"

Viac dopravcov plne zaintegrovaných... ako to tu čítam, tak je už rozhodnuté, že na 131 bude jazdiť aj ZSSK. Tak som zvedavý, či a kedy sa MDVRR uráči o takomto zámere poinformovať integrátora a koľko podmienok si ŽSR nájde, prečo sa tam tie KOCL nedajú umiestniť. Takže pri troche šťastia, sa ich tam podarí umiestniť tak v roku 2020.
Ale možno to bude lepšie ako s traťou 112, kde sa má začať jazdiť od konca februára.
Reakcia na: munww #219291:
Presne ako píšeš, ľudia z Devína by mali presadať na električky v Karlovej Vsi. V každom normálnom meste by to tak bolo. A prestúpili do tých istých autobusov pod mostom SNP ako teraz. Od Karlovej vsi idú tie autobusy súbežne s električkou a konečnú majú po trase električky.
Reakcia na: munww #219293:
O akom menšom počte zamestnancov blúzniš a akých úsporách?

Momentálne je v BA prevádzkovaných cca. 200 električiek s cca. 250 vodičmi. Tebou navrhovaný systém by vyžadoval podľa toho ako píšeš teda 400 autobusov t.j. cca 500 vodičov, pričom sa bavíme o koeficiente zamestnancov 1,25 ako je pri električkách, pri autobusoch je to číslo takmer 2-násobok. T.j. potrebujeme o 250 vodičov viac. V celom DPB (všetky divízie, vedenie, ...) je menej ako 400 THP pracovníkov. Ak by z toho tretina pracovala v divízi električky, ešte stále nám chýba 120 ľudí.

Výsledok - potreba prijať 120 nových zamestnancov.

Pri plate vodičov predstavuje navýšenie mzdových prostriedkov 1 700 000 Eur ročne. Tak isto aj prevádzkové náklady sa poriadne zvýšia, keďže električky spravia za rok približne 11 000 000 vozokilometrov, navýšil by sa počet vozokilometrov o ďalších 11 000 000, čo je pri celkovom objeme dopravy o 25%. Len úplne pri najjednoduchšom matematickom modeli keď sú celkové prevádzkové náklady (spotreba energie a materiálu) ročne vo výške cca. 30 000 000, tak na navýšenie potrebujeme 7 500 000 Eur ročne.

Výsledok - zvýšenie nákladov na zabezpečenie rovnakých výkonov o 9 200 000 (deväť miliónov dvestotisíc) Eur.

Náhradná autobusová doprava sa na nákladoch podieľa minimálnou mierou, nehovoriac o tom, že na určitý počet vozov potrebuješ aj istý počet záložných vozidiel a ten by sa tým pádom tiež zdvojnásobil. A náhradná doprava za električky určite nestojí ročne 9 miliónov Eur.

Počet električiek, vodičov, vozokilometrov a náklady sú podľa zverejnených údajov DPB za rok 2014. Pri troche snahy si to nájdeš na internete.
Reakcia na: irizar #219296:
No, a vidim ze som sa celkom elegantne strelil do nohy. Presne takto to dopadne ked sa nechate vyprovokovat blbcom.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.