Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: munww #219277:
Autobusy uz aj vedia lietat? ?
Do Podhradia je trať zjazdná. Ďalej do Mikuláša nie. Jazdiť tam bude 812 s prívesom upraveným pre bicykle.
Reakcia na: Mike #219312:
To im vzhľadom na nezjazdnosť, resp. stav tej trate držím palce.
Reakcia na: Ike #219311:
No to bude zase vyzerať, ako v Moldave, tri páry vlakov rovnomerne po celý deň. ?
Reakcia na: S499.1023 #219306:
Plavecké podhradie podľa predbežných info..
Reakcia na: Joyki #219309:
Cyklovlak/drezinu sme žiadali + cyklocestu. Kraje však stále majú v strednodobom zaujme dokončiť úsek p. mikuláš - jablonica?
Reakcia na: S499.1023 #219306:
Tipujem, že rohožník. Ďalej ta trať nie je úplne zjazdna.
A to tam nebude ten cyklovlak náhodou? ?
Mna by zaujímal rozsah dopravy, aký bude na 112, či na spôsob Zohor - Z.Ves, alebo tam bude nejaký takt....
Tu 112ku bude dotovat BSK, nie MDV?
Reakcia na: Valec #219301:
Do Rohožníka alebo až do ritnej diery pri Plaveckom Mikuláši?
Reakcia na: Valec #219301:
Predpokladam ze v Miloslavove je umiestnenie doriesene. Kvetoslavov uz je mimo BSK, ten teoreticky moze mat status ako Cifer a podobne (hoci by to bolo nevhodne).

Co sa 112 tyka (hrabe im?), tam nebude ten rezim co na S25?
Reakcia na: munww #219297:
Normálnych argumentov si tu dostal viac než dosť... ale úmyselne ich prehliadaš, lebo sa ti nehodia do tvojho videnia sveta.
Reakcia na: munww #219293:
Priznaj sa, že tebe niekto z divízie ED ženu pretiahol.
Reakcia na: munww #219291:
Ak v BA o 20 rokov zanikne električková doprava, tak len preto, že mesto nebude (tak ako doteraz) chcieť nájsť peniaze na údržbu jej dráhy a eurofondy už na to nebudú. Ale ešte predtým zanikne trolejbusová doprava, lebo o 30/31Tr sa dovtedy všetky v krátkom čase po sebe rozpadnú.

A môžeš si byť istý, že žiadne bus pruhy situáciu v doprave nezlepšia.
Reakcia na: 810zssk #219289:
"sa PLNE tarifne zaintegruje trat az po Kvetoslavov, t.j. doplnenie KOCL do Kvetoslavova a Kvetoslavova zastavky"

Viac dopravcov plne zaintegrovaných... ako to tu čítam, tak je už rozhodnuté, že na 131 bude jazdiť aj ZSSK. Tak som zvedavý, či a kedy sa MDVRR uráči o takomto zámere poinformovať integrátora a koľko podmienok si ŽSR nájde, prečo sa tam tie KOCL nedajú umiestniť. Takže pri troche šťastia, sa ich tam podarí umiestniť tak v roku 2020.
Ale možno to bude lepšie ako s traťou 112, kde sa má začať jazdiť od konca februára.
Reakcia na: munww #219291:
Presne ako píšeš, ľudia z Devína by mali presadať na električky v Karlovej Vsi. V každom normálnom meste by to tak bolo. A prestúpili do tých istých autobusov pod mostom SNP ako teraz. Od Karlovej vsi idú tie autobusy súbežne s električkou a konečnú majú po trase električky.
Reakcia na: munww #219293:
O akom menšom počte zamestnancov blúzniš a akých úsporách?

Momentálne je v BA prevádzkovaných cca. 200 električiek s cca. 250 vodičmi. Tebou navrhovaný systém by vyžadoval podľa toho ako píšeš teda 400 autobusov t.j. cca 500 vodičov, pričom sa bavíme o koeficiente zamestnancov 1,25 ako je pri električkách, pri autobusoch je to číslo takmer 2-násobok. T.j. potrebujeme o 250 vodičov viac. V celom DPB (všetky divízie, vedenie, ...) je menej ako 400 THP pracovníkov. Ak by z toho tretina pracovala v divízi električky, ešte stále nám chýba 120 ľudí.

Výsledok - potreba prijať 120 nových zamestnancov.

Pri plate vodičov predstavuje navýšenie mzdových prostriedkov 1 700 000 Eur ročne. Tak isto aj prevádzkové náklady sa poriadne zvýšia, keďže električky spravia za rok približne 11 000 000 vozokilometrov, navýšil by sa počet vozokilometrov o ďalších 11 000 000, čo je pri celkovom objeme dopravy o 25%. Len úplne pri najjednoduchšom matematickom modeli keď sú celkové prevádzkové náklady (spotreba energie a materiálu) ročne vo výške cca. 30 000 000, tak na navýšenie potrebujeme 7 500 000 Eur ročne.

Výsledok - zvýšenie nákladov na zabezpečenie rovnakých výkonov o 9 200 000 (deväť miliónov dvestotisíc) Eur.

Náhradná autobusová doprava sa na nákladoch podieľa minimálnou mierou, nehovoriac o tom, že na určitý počet vozov potrebuješ aj istý počet záložných vozidiel a ten by sa tým pádom tiež zdvojnásobil. A náhradná doprava za električky určite nestojí ročne 9 miliónov Eur.

Počet električiek, vodičov, vozokilometrov a náklady sú podľa zverejnených údajov DPB za rok 2014. Pri troche snahy si to nájdeš na internete.
Reakcia na: irizar #219296:
No, a vidim ze som sa celkom elegantne strelil do nohy. Presne takto to dopadne ked sa nechate vyprovokovat blbcom.
Ok, nedostávam normálne argumenty tak zase odchádzam....

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.