Ja som tiež písal, ale bez reakcie, takže si viem predstaviť, že okrem 131 to fakt netušili / netušia. Podľa mňa vôbec netušia, aký je vlastne interval vlakov na 130. ?
Išiel som už do Báhoňa od zmeškaného Metropola, lebo nás Os nepočkal, lebo na tej istej trati oproti nie je prípoj... no ale ani v Zámkoch nie je prípoj a jediná možnosť sa dostaviť domov napr. do Tvrdošoviec (okres NZ) je ísť namiesto NZ až do BA a zase naspäť... samozrejme ak Metropol nemešká. Keď hej, tak smola proste a myknú ramenami.
ale vedeli...mnimálne o 131 určite. X fotiek dostali o tlačenke v menších súpravách Regiojet.
Osobne som im písal aj o trati 130 kde je okrem zle nastavenej rannej špičky problém aj skoré večerné ukončenie prevádzky od N.Zámkov.
Posledný OS o 19:22 !! Potom to prebehne už len EN Metropol bez zastavenia.
Nie, tak by to chcel teraz RegioJet ? Myslím, že by ministerstvo nebolo obmedzované pri zmysluplnom navýšení vlkm. Pretože, vo všetkých strategických dokumentoch sa počíta so zvyšovaním podielu verejnej osobnej dopravy, dokonca sa cez tieto indikátory kontrolujú eurofondy, ale zároveň má ministerstvo strop, čo znamená, že síce ľudí vyženieme z áut, ale nemám ich čím voziť.
Chcieť je jedna vec, ale doteraz o tom nikdy s nikým seriózne nevyjednávali. Veď ani samotné Ministerstvo dopravy nevedelo o tom, že je kapacitný problém v okolí Bratislavy.
" ... Zvýšenie počtu kilometrov však chceme postaviť na konkrétnych obchodných prípadoch. Kilometre budeme zvyšovať tam, kde vidíme potenciál prechodu ľudí z áut do vlakov.“
Koľko kilometrov chcete prejsť v roku 2018?
„Bude to závisieť od konkrétnych obchodných prípadov v konkrétnych krajoch. ... "
Zrejme to myslia tak, ako keby ZSSK sama určovala na základe tých ich obchodných prípadov (to čo je za výraz?) v krajoch (vlkm v rámci jedného kraja?), teda podľa dopytu navrhne z brucha nejaké intervaly, spočítajú to a výsledké vlkm predložia MinDop + MinFin, tým že poprosíme dotácie.
Náš nový PDO bude dobrým esom v ruke pre Kažimíra v tomto roku.
Je to v tom rozhovore s GR ZSSK v SME "neviem, čo ponúka konkurencia ale my sme lepší".
Zrušiť hornú hranicu vlkm? Ako že by si ZSSK jazdili podľa vlastného uváženia a potom by si povedali o doplatok podľa vlastného uváženia?
ZSSK vraj chce zvýšiť počet prepravených osôb zo súčasných cca. 66 mil. osôb ročne na 90 mil. Na otázku, akoto chce dosiahnuť, odpovedala taxi službou k/od IC príp. R, a výrazným posilnením S-kových vlakov (Malacky, Trnava, Galanta), pretože "vraj" sú veľké problémy s kapacitou ? a v tomto roku očakávajú zhoršenie situácie vďaka rekonštrukcie D1, výstavby D4 a parkovacej politike v BA hlavne od Galanty a Trnavy.
Už vyjednávajú s ministerstvami, chcú zrušiť hornú hranicu vlkm alebo to výrazne navýšiť a chcú prejsť po jednom kraje a študovať, aký je dopyt.
No wau, píšeme 2017 a naše železnice chcú tvoriť prvýkrát grafikon na základe dopytu cestujúcej verejnosti. To je celkom nezvyčajné! ?
A kde je problém dať spúšťací obvod priecestia za zhlavie Filiálky a obmedziť rýchlosť tak, aby sa dodržala vyprázdňovačka? Podmienka je samozrejme aj skrátiť priecestie na minimum, tým sa vyprázdňovačka tiež skráti. Obmedzujúci faktor je, že treba zaviazať aj CSS, aby autá neostali na priecestí.
Kde spomínam semafor na ivanskej? zas mimo... Nejde o šototému..bohužiaľ... najprv nastuduj...bohuzial pre teba, uz nastudovane mam. Pisat vsak tak, aby to pochopil aj debil a nie len ty (co sa nevylucuje) da trosku zabrat. A opat bez riesenia. Zatial jediny "pouzitelny" prispevok dal asi najkomplikovanjesi a najdrahsi variant mimourovnoveho krizovania dal juraj.k ( 219161). Pozri, nejde tu o rozbroje, nerieste voloviny na temu ako ma filialka vyzerat. Mate moznost zasiahnut do debilneho projektu ktory pocita so sucasnym stavom, a budto sa domrvi cela jarosova, alebo date namety ako sa to da inak riesit. Kecy na temu ale filialka ma byt zapustena, ale najskor si nastuduj daco k zabzar, ale velkolepe plany pocitali s mimourovnovymi krizovaniami. Debaty na pivo, nic viac. Trat ako je, peron na vytaznej az do sturcu, 861, a riesenie pre jarosovu ktora pri pouziti sucasneho zabzar dava odstavku na prejazd (napr Abus 75) az 7min. Vyhladove riesenie pri zruseni kolaji a vlozenim navestidla sa menia na necele 4minuty. Stale privela. Dalsi napad? bez kecov o sotosnoch?
Zrušené spoje L52 z rannej špičky rozhodili do sedla ,takže tam už vôbec nebude neatraktívny 30 min.int čo pri meškajúcej električke a nestihnutí prestupu bolo dosť nepríjemné.
Cez víkend tiež zaplátali všetky hodinové diery v intervale až na jednu.
NA akej červenej stáli autá na Ivánskej? NAjprv si o zabazepčovacom zariadení na železnici niečo naštuduj a potom tu rozdávaj imperatívne úlohy k tvojej šototéme.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david1
Cez víkend tiež zaplátali všetky hodinové diery v intervale až na jednu.
Podľa mňa pre obsluhu Rendezu je to dobrý krok.