Reakcia na: 3pa3ck3 #218937:
Hej hľadáš nevýhody, tie sa vždy dajú nájť. Ide o to, či výhody prevyšujú nevýhody alebo nie.Odstavené pokazené auto je zriedkavý zjav. Nech stojí v strede. Ak by malo stáť v bus pruhu stačí legislatíva s prednostným právom busov meniť pruh. Odbočovanie cez bus pruh by legislatíva povoľovala len s tým, že sa neobmedzí bus. Busy budú filmovať najmä priestor pred sebou, porušenie by sa rovnalo veľkej pokute. Bicykle môžu jazdiť v strede presne za tých podmienok ako hovoríš. Jednoducho stredom pruhu, na zemi nakreslené bicykle, čo som už uviedol, rýchlosť tam obmedzená na 40 km/h. Ak by chcel niekto predbiehať musel by vojsť do ľavého pruhu, vyžadovala by to legislatíva.
Peon
"Vnitrostátní přeprava osob na území ČR a SR je povolena. Na lince platí individuální ceník, cestující ze Slovenska, na Slovensko a po Slovensku, mohou platit jízdné v Kč i v Eurech." http://www.csaduh.cz/jizdni-rady/000087.pdf
Cenník v eurách majú na str. 5: http://www.csaduh.cz/download/11_cenik-jizdneho.pdf
Ďalej ma zaujalo, že SAD Trenčín pri platbe v hotovosti na vnútroštátnych linkách poskytuje pri zľavnenom cestovnom zľavu iba cca 20 %. ? http://www.sadtn.sk/cms_object/file/1719_tarifa_pal_01012016__cennik_cestovneho__priloha_4_zmluvy_s_tsk.pdf
Pre porovnanie, v Trnavskom kraji je výška zľavy pri zľavnenom cestovnom cca 40 % (tiež sa líši podľa vzdialenosti v km). Tu v IDS BK sa poskytuje jednotná 50 % zľava.