Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: drink #217981:
Ono to má viacero nedostatkov čo sa týka rovnomernosti ponúkanej kapacity. Takže je toho viac než len to čo si vymenoval. Ale aspoň sa to približuje reálnemu nosnému systému. Pochopil si správne rozdelenie linky 2 rovnomerne na ŽST NM a Zlaté piesky.

Kapacitu Petržalskej radiály pridať obratiskom niekde uprostred s tým, že časť liniek by končila tam (najmä v špičkách zaujímavé).

46 metrov preto, lebo to je dĺžka 3xT6A5 (cez plech 45,8 a cez spriahadlá 46,7 metra).
Reakcia na: zlomok #217978:
Určite to stojí aspoň za zamyslenie.
Zatiaľ ma napadlo toto:
- 20 min interval v sedle na ŽST Nové Mesto a na Zlaté piesky možno kapacitne stačí, ale nie je veľmi user friendly. Ak by sa spustilo regulované parkovanie a P+R, tak by možno ani kapacita na ZP nestačila
- ako pridať kapacitu po predĺžení petržalskej radiály?

Tak 45, alebo 46 m 🙂 ?
A prečo práve toľko?
Reakcia na: zlomok #217978:
Ta L4 v tvojom navrhu mi pride ako dost velka blbost 🙂 Otazka ale je nakolko je lepsi moj variant (asi o moc nie) ?

https://drive.google.com/open?id=1qrCdys8ntRX_nZnBoqGTENBIap4&usp=sharing
Reakcia na: zlomok #217974:
Presne takto som to myslel. Dlhsie vozy (resp. trojicky) na L4, L5, L9 a L3 a tym padom sa moze zrusit L6 a L7. Na L8 dat 2xT a novostavby K2S na L2.
Reakcia na: drink #217977:
Ja by som dal 46 metrové vlaky a 2,5 minútový traťový interval v špičke. Ušetrím niečo vodičov a pridám kapacitu. Pre začiatok dve linky (každá s 5 min. intervalom). Prvá z Dúbravky s 45 metrovými vlakmi, druhá z Karlovky s 32,5 metrovými vlakmi. V sedle nechať 7,5 minútový pre obe linky, víkendy a večer 10 minút.

A teraz sa môžete do mňa pustiť:
Reakcia na: zlomok #217974:
Som za nakup 42-45 m elektriciek, ale treba si tiez uvedomit, ze 3 min interval v KV znamena 6 min interval v Dubravke. A mimo spicky by sa sucasny 7,5 min interval v Dubravke ako zmenil? Aj to treba vymysliet.
Reakcia na: piggee #217975:
Čo opisuješ nie je Viedenský štýl. K2S nie sú prichystané na spájanie s čímkoľvek do súprav a vzhľadom na ich vek (s výnimkou novostavieb) by som ich nechal dojazdiť tak ako sú.
Reakcia na: zlomok #217974:
A na viedensky styl by to neslo? Dvojicky K2+solo?
Reakcia na: Ámos #217969:
Súhlasím. Tí čo mínuskujú vôbec nechápu pomery. Na električkách by sa nenaťahoval interval na neúnosnú hranicu. Načo je v Karlovej Vsi traťový interval 2 minúty? Z hľadiska dopravnej obslužnosti a komfortu neprináša oproti 3 minútovému traťovému žiadne výrazné zlepšenie, ale vyžaduje o 50% viac vodičov pri rovnakých výkonoch s vozidlami o menšej kapacite. Absolútne súhlasím s tým, že DPB by mal zaobstarať 46 metrové električky a T3G, T3P a T6A5 pospájať do trojičiek. Všetky K2S vyradiť.
Reakcia na: Ámos #217969:
alebo cez eurofondy stavat Prievozsku radialu a usetrit tak obrovske mnozstvo autobusovych/trolejbusovych vodicov.
Reakcia na: Pe67 #217970:
Myslim si ze to Amos tak nemyslel. Uz dnes su na hrane rano elektricky v Raci a prave tou 45m elinou sa posilni radiala bez toho aby bolo nutne ist rano na int. 6 min.
Reakcia na: Ámos #217969:
Áno a natiahnuť intervaly. Na E je ich relatívne dosť, aj keď minimálne 12 ľudí v JD dalo výpoveď. V kurze čo beží je momentálne 17 ľudí a končí na konci januára. Ale aj tak vačšina z nich do 6 mesiacov odíde.
Reakcia na: irizar #217968:
napriek tomu ich ani nenapadne, ze by mohli cez fondy obstarat 45m elektricky a tym usetrit vodicov - elektriciek.
Reakcia na: Ike #217904:
Pri Boroch sú tie priechody katastrofa. Posledné dni som tade častejšie jazdil a ľudia behajú aj mimo priechodov a ani sa im nečudujem. Celé Bory sú plánované v duchu doprava = autá. Vezmi si ako blízko sú Lamaču a skús prejsť peši z Lamača do Borov. Nemáš ako. Ani na bicykli to nie je dobré. Vivat AUTOSLAVA !!!!
Reakcia na: ivanbuto #217962:
Pri Eurovei to nemá žiadnu inú funkciu, iba to spája chodníky "šikmo", lebo vyústenie Krupkovej na Pribinovu a úzky chodník na Pribinovej z opačnej strany, lebo tam musí byť parkovisko.

Takto sa plánuje doprava:
http://farm9.staticflickr.com/8371/8415594735_30603b1b6f_c.jpg

Podotýkam že aj v roku 2016 v Bratislave. Je to smutné, ale je to tak. Nie je verejný tlak aby sa to zlepšilo, všetci len pindajú ale alternatívu neposkytnú. Primátor je klamár a nemá ľudí, predošlý primátor nejakých ľudí mal, ale pre zmenu boli oni neschopní. Výsledok vidno dennodenne a mesto sa stáva neatraktívne na život. Mesto nie je pre ľudí, ale pre autá. A tak to aj vyzerá.

Btw. kedy sa mi ozveš? Stále čakám že zavoláš, rád by som prebral isté veci. Alebo mi tým naznačuješ že je hádam lepšie sa nesnažiť a nezaujímať? Že to je práve od teba ma trošku prekvapuje, ale nevyčítam, len konštatujem.
Reakcia na: dopravak88 #217955:
Toto nebolo o zime v kabine . Jednak NB 18 maju kabinu uzavretu, vodic si vetral okienkom a vonku zase nemrzlo. A ani nikto nestal v priestore prednych dveri aby mu branil vo vyhlade. V celom buse bolo cca 30 ludi a viacmenej vsteci sedeli. Isel som podvecer smer centrum. To bolo o arogancii ze ti nedovoli nastupit prednymi dverami resp. ked som vystupoval tak na stlacenie dopytu musel zareagovat ale nechal ma vystupit do travy 5 metrov pred zastavkou.
Reakcia na: S499.1023 #217963:
Aký úsporný zlepšovák DPB?
Reakcia na: trolejbus6207 #217961:
Električky kúrili ako ktoré, T3 a T3M takmer vôbec (bolo spôsobené úsporným zlepšovákom DPB), K2 lepšie a T3SU (najmä prvá séria) výborne. Ale aj v tej najstudenšej som mal vždy stále otvorenú kabínu, odpor ku klietke bol väčší ako k zime. Trolejbus s veľkou kabínou bol v pohode a na tých pár kúskoch s malou kabínou (na Trnávke už také nejazdili, tak to hrozilo len z voľna / zo zálohy z Hroboňky) som tiež jazdil s otvorenou kabínou. Sanosy vtedy už kúrili dobre.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.