Investor "Lida" využije všetky marketingové nástroje, aby získal podporu pre svoj projekt.
V skutočnosti je to ale asi tak reálne, ako keď si Póór nechal nakresliť k svojmu trnavskému futbalovému štadiónu monorail. ?
Jasne ze L8 k LIDO bude len taka lokalka pre danu oblast ? . Tak som to aj myslel. A pre spojenie z centra to bude asi prave s elektrickou najrychlejsie/najpriamejsie
Aj napriek petícii kde si niekto robí reklamu pred volbami je trať do Petržalky využívaná velmi dobre.
Aj pri L1 čo som tiež tvrdil že sa tam v pohode uživia 30T. Vznikli nové rýchle spojenia...
Prechod do večerného sedla by mal byť o hodinu neskôr. Tak to aj kedysi bývalo z 12min. na 20min. samozrejme za starého linkovania.
Odbočka k LIDU ale nijako nevyrieši prepravu z Petržalky (súčasne zastavanej), takže ak taká odbočka vznikne, môže tam jazdiť napr. dnešná L8.
Inak, nemyslím si, že by Petržalka potrebovala 3 linky po jednej trase... viem si predstaviť zahustenie v rannej špičke (aj v celej sieti), príp. na cca 2 hodiny v rannej špičke polovičný interval na L3 (porieši to aj Raču aj Petržalku).
Keby si čítal, čo píšem, tak by si si všimol v mojom #217452 vetu "Minimálne by som však bol za to, aby 8' interval nekončil už o pol siedmej, ale neskôr." Ten skok je náhly a nezodpovedá súčasnému dennému režimu obyvateľov.
V každom prípade, počty vozov riešim pre celodennú premávku, to snaď dá rozum, že nepôjdem argumentovsť ich nedostatkom vo chvíli keď ich polka naprázdno ide do remízy.
Obratisko pri Technopole by sa zišlo, lenže 1) projekt je prakticky hotový a všetci sa modlíme, aby sa trať stihla v tomto programovacom období, 2) nie je veľmi miesto - pápežskú lúku má dáko podelenú cirkev (ktorá tam mala plány s výstavbou ďalších cirk.objektov) a MČ Petržalka (ktorá tam chce Ďurovčíkovo divadlo), 3) je to časť trasy s najhlbšími výkopmi (ktoré sa azda využijú na MUK) a nebolo by len tak rozšíriť ich o celý polkruh - finančne ani esteticky.
Trať na Nové Lido vyrieši prepravu Nového lida (bol by to prvý projekt, čo na to myslí), ale Petržalke samotnej nepomôže. Mne osobne sa ten projekt nepozdáva - veľa rozporuplných bodov, veľa planých sľubov, zvláštny spôsob prezentácie.
V každom prípade, uvázdajú zast.električky Lido, ktorú na estakádu vzdialenostne veľmi nie je kam napchať, takže to hovorí skôr pre odbočku. (Použitie obrázka 30T je pochopiteľné - je to nové a je to odtiaľto, nedajú tam ani niečo staré ani niečo cudzie, aby si nedegradovali projekt.)
Neviem ktory cas mas na mysli, no problem je vsade ked to hupsne z 8 na 15minut - to su baliky ludi vsade - tam by sa mohlo potiahnut este hodinu na 10minut int. aspon do 19:30 z centra
Cudujem sa vobec ze nikto nerobi/neobhajuje ani len obratisko dakde v strede Petrzalky pri Kostole Jana Pavla/Technopole kde by chodila pravdepodobne 6tka. 3 linky v Petrzalke bude treba ale tahat na Janikov dvor vsetky 3 linky zase zbytocne. Šuška sa aj vsak odbocke z estekady na Nove LIDO ktore ju ma vsade zakreslenu v planoch s modelmi 30T
Reagoval som na
"Momentálne aj neskôr večer smer Petržalka chodia mimoriadne vyťažené obidve linky v porovnaní s ostatnými radiálami. Určite bude nutnosť tam časom buď zlepšiť interval alebo tam presmerovať ďalšiu linku."
- s tým, že tam ani jedno ani druhé so súčasným počtom vozidiel nevieme DLHODOBO zapezpečiť.
Dočasné krátkodobé posilnenie počas reko mosta nijako nerozporujem, pretože ako sám píšem, tiež to je 23 vozidiel a je mi jasné, že vtedy by nikto neplánoval ďalšiu výluku s obojsmernými vozmi.
Ved posilnena 1+3 by zhltla tiez len na max. 2 mesiace docasne 23 vozidiel, tak aky problem v tom vidis ? Pocas vyluky nebol ani 1 den problems vypravou ze nebol voz, este aj zalozak bol tusim kazdy den aspon jedna 30T a jedna v Berline
Odstavených 30T je ďaleko viac, než čo svieti v katalógu nažlto. Tri linky do Petržalky byť nemôžu, nie sú na to vozy. Posilnenie intervalu v podvečerných hodinách na existujúcich linkách s existujúcimi vozidlami je ďaleko schodnejšia cesta.
Ako bolo písané nie všetky linky by to potrebovali. Ja by som skôr na vybrané linky dal polovičný v špičkách alebo celosieťovo ráno 6 min. Keď raz bude dosť vodičov a vozokm... ?
Keď boli 1,3,6, obojsmerné, bolo to 23 vozidiel (6+11+6). A to 6ka bola skrátená.
Variant posilnenia L1 vyžaduje cca 12+11 vozidiel, to je bez problémov, kým nebude treba robiť výluku.
Variant pridania L6 vyžaduje odhadom o 2 vozy viac, čiže 25. Aktuálne máme 3 dlhodobo odstavené 30Tčky, čo v bratislavských podmienkach asi nebude nikdy neobvyklé. A keď si prirátaš 2 ZV (podľa súčasného stavu), tak ti zostane 0 vozov do rezervy, pričom štandardne sa počíta so správkovým percentom cca 10%.
Ja osobne si myslím, že hromadný interval 7,5 minúty počas celého dňa je nezmysel, na niektorých linkách to netreba a niektoré linky zase potrebujú ešte kratší interval, prípadne dlhšie vozidlá (45 m).
Obávam sa, že nemáme dosť obojsmerných vozidiel na 3 linky, ak má zostať aj na ZV a do rezervy za vozy mimo prevádzky (po nehodách, opravách...). Minimálne by som však bol za to, aby 8' interval nekončil už o pol siedmej, ale neskôr.
Začať by sa malo tým, že sa v celej sieti zahustí interval el. na 7,5 min. Síce je to pridanie iba jedného spoja do hodiny na každej radiále, ale poteší aj to (najmä v špičkách).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik
V skutočnosti je to ale asi tak reálne, ako keď si Póór nechal nakresliť k svojmu trnavskému futbalovému štadiónu monorail. ?