Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #217462:
Investor "Lida" využije všetky marketingové nástroje, aby získal podporu pre svoj projekt.
V skutočnosti je to ale asi tak reálne, ako keď si Póór nechal nakresliť k svojmu trnavskému futbalovému štadiónu monorail. ?
Reakcia na: Valec #217464:
Pokiaľ bude DPB ďalej mať na nosných linkách aj 20 minútový interval, tak žiadne naviazanie sa nekoná.
Reakcia na: Ike #217455:
Celý článok aj s nadpisom je nehorázna hlúposť. Trend (a SME ktoré článok preberá) sa pozvoľna posúva doľava a dolu. ?
Reakcia na: Valec #217465:
Jasne ze L8 k LIDO bude len taka lokalka pre danu oblast ? . Tak som to aj myslel. A pre spojenie z centra to bude asi prave s elektrickou najrychlejsie/najpriamejsie
Reakcia na: Viko #217461:
To neskôr večer som myslel po 20 či 21 hodine.

Aj napriek petícii kde si niekto robí reklamu pred volbami je trať do Petržalky využívaná velmi dobre.
Aj pri L1 čo som tiež tvrdil že sa tam v pohode uživia 30T. Vznikli nové rýchle spojenia...


Prechod do večerného sedla by mal byť o hodinu neskôr. Tak to aj kedysi bývalo z 12min. na 20min. samozrejme za starého linkovania.
Reakcia na: Petto #217462:
Odbočka k LIDU ale nijako nevyrieši prepravu z Petržalky (súčasne zastavanej), takže ak taká odbočka vznikne, môže tam jazdiť napr. dnešná L8.

Inak, nemyslím si, že by Petržalka potrebovala 3 linky po jednej trase... viem si predstaviť zahustenie v rannej špičke (aj v celej sieti), príp. na cca 2 hodiny v rannej špičke polovičný interval na L3 (porieši to aj Raču aj Petržalku).
Reakcia na: Solider #217456:
Zmena z 8 na 7,5 má zabezpečiť hlavne systémový interval, na ktorý možno nadväzovať iné linky, najmä tie s 15 a 30 min. intervalmi.
Reakcia na: Petto #217462:
Keby si čítal, čo píšem, tak by si si všimol v mojom #217452 vetu "Minimálne by som však bol za to, aby 8' interval nekončil už o pol siedmej, ale neskôr." Ten skok je náhly a nezodpovedá súčasnému dennému režimu obyvateľov.
V každom prípade, počty vozov riešim pre celodennú premávku, to snaď dá rozum, že nepôjdem argumentovsť ich nedostatkom vo chvíli keď ich polka naprázdno ide do remízy.

Obratisko pri Technopole by sa zišlo, lenže 1) projekt je prakticky hotový a všetci sa modlíme, aby sa trať stihla v tomto programovacom období, 2) nie je veľmi miesto - pápežskú lúku má dáko podelenú cirkev (ktorá tam mala plány s výstavbou ďalších cirk.objektov) a MČ Petržalka (ktorá tam chce Ďurovčíkovo divadlo), 3) je to časť trasy s najhlbšími výkopmi (ktoré sa azda využijú na MUK) a nebolo by len tak rozšíriť ich o celý polkruh - finančne ani esteticky.

Trať na Nové Lido vyrieši prepravu Nového lida (bol by to prvý projekt, čo na to myslí), ale Petržalke samotnej nepomôže. Mne osobne sa ten projekt nepozdáva - veľa rozporuplných bodov, veľa planých sľubov, zvláštny spôsob prezentácie.
V každom prípade, uvázdajú zast.električky Lido, ktorú na estakádu vzdialenostne veľmi nie je kam napchať, takže to hovorí skôr pre odbočku. (Použitie obrázka 30T je pochopiteľné - je to nové a je to odtiaľto, nedajú tam ani niečo staré ani niečo cudzie, aby si nedegradovali projekt.)
Reakcia na: Viko #217461:
Neviem ktory cas mas na mysli, no problem je vsade ked to hupsne z 8 na 15minut - to su baliky ludi vsade - tam by sa mohlo potiahnut este hodinu na 10minut int. aspon do 19:30 z centra

Cudujem sa vobec ze nikto nerobi/neobhajuje ani len obratisko dakde v strede Petrzalky pri Kostole Jana Pavla/Technopole kde by chodila pravdepodobne 6tka. 3 linky v Petrzalke bude treba ale tahat na Janikov dvor vsetky 3 linky zase zbytocne. Šuška sa aj vsak odbocke z estekady na Nove LIDO ktore ju ma vsade zakreslenu v planoch s modelmi 30T
Reakcia na: Petto #217460:
Nerozumieme si.

Reagoval som na
"Momentálne aj neskôr večer smer Petržalka chodia mimoriadne vyťažené obidve linky v porovnaní s ostatnými radiálami. Určite bude nutnosť tam časom buď zlepšiť interval alebo tam presmerovať ďalšiu linku."
- s tým, že tam ani jedno ani druhé so súčasným počtom vozidiel nevieme DLHODOBO zapezpečiť.

Dočasné krátkodobé posilnenie počas reko mosta nijako nerozporujem, pretože ako sám píšem, tiež to je 23 vozidiel a je mi jasné, že vtedy by nikto neplánoval ďalšiu výluku s obojsmernými vozmi.
Reakcia na: Viko #217457:
Ved posilnena 1+3 by zhltla tiez len na max. 2 mesiace docasne 23 vozidiel, tak aky problem v tom vidis ? Pocas vyluky nebol ani 1 den problems vypravou ze nebol voz, este aj zalozak bol tusim kazdy den aspon jedna 30T a jedna v Berline
Reakcia na: Viko #217457:
Odstavených 30T je ďaleko viac, než čo svieti v katalógu nažlto. Tri linky do Petržalky byť nemôžu, nie sú na to vozy. Posilnenie intervalu v podvečerných hodinách na existujúcich linkách s existujúcimi vozidlami je ďaleko schodnejšia cesta.
Reakcia na: Mike #217451:
Ako bolo písané nie všetky linky by to potrebovali. Ja by som skôr na vybrané linky dal polovičný v špičkách alebo celosieťovo ráno 6 min. Keď raz bude dosť vodičov a vozokm... ?
Reakcia na: Petto #217454:
Keď boli 1,3,6, obojsmerné, bolo to 23 vozidiel (6+11+6). A to 6ka bola skrátená.

Variant posilnenia L1 vyžaduje cca 12+11 vozidiel, to je bez problémov, kým nebude treba robiť výluku.

Variant pridania L6 vyžaduje odhadom o 2 vozy viac, čiže 25. Aktuálne máme 3 dlhodobo odstavené 30Tčky, čo v bratislavských podmienkach asi nebude nikdy neobvyklé. A keď si prirátaš 2 ZV (podľa súčasného stavu), tak ti zostane 0 vozov do rezervy, pričom štandardne sa počíta so správkovým percentom cca 10%.
Reakcia na: Mike #217451:
Ja osobne si myslím, že hromadný interval 7,5 minúty počas celého dňa je nezmysel, na niektorých linkách to netreba a niektoré linky zase potrebujú ešte kratší interval, prípadne dlhšie vozidlá (45 m).
Reakcia na: Viko #217452:
Akoze nemame vozidla na 3 linky ? tyzden dozadu behali 1 3 6 s 30T tak by sa zvladla aj 1 3 ztoho z L1 s polovicnym int.
Reakcia na: patrik444 #217438:
Všade je evidentné, že keď cestujúci zatlačí dopytové tlačidlo, tak má záujem danými dverami na zastávke vystúpiť. Všade okrem Bratislavy.
Reakcia na: david1 #217450:
Obávam sa, že nemáme dosť obojsmerných vozidiel na 3 linky, ak má zostať aj na ZV a do rezervy za vozy mimo prevádzky (po nehodách, opravách...). Minimálne by som však bol za to, aby 8' interval nekončil už o pol siedmej, ale neskôr.
Reakcia na: david1 #217450:
Začať by sa malo tým, že sa v celej sieti zahustí interval el. na 7,5 min. Síce je to pridanie iba jedného spoja do hodiny na každej radiále, ale poteší aj to (najmä v špičkách).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.