V SL je ale to úplná tragédia napríklad pred týždňom v sobotu akcia v Dun lužnej (jablkové slávnosti) uzatvretá časť DL nikde žiaden oznam, ani ,,mojbus.sk,, o tom nevedel, samozrejme na vnútornej tabuli rolovali aj neobsluhované zastávky, akurát vodič cestovaniachtivím do neobsluhovanej oblasti oznámil že je to uzavreté a hotovo. A ešte kopnem si do kompetentných, Už som za posledný rok písal na SL a 2 krát na IDSBK podnety na nastavenie- úpravu vnútornej časti informačného systému vozidiel SL a stále nič!! Vo vozidle nie je nikde zobrazovaná zóna v ktorej sa nachádza vozidlo (čo je pri zónovo-časovej tarife dosť podstatný údaj). No a na vypisovanie nácestných zastávok je doslova chaotické, je ,,normálne,, že sa priebežne zobrazujú predchádzajúce zastávky a názov nasledujúcich občas naskočí ale nie priamo nasledujúca! A akustika je nastavená naozaj všeliako, mnohokrát úplne stíšená tak sa spoliehať na IS moc nedá. Pre neznalého pomerov jedine info od spolucestujúcich, aj keď mnohokrát ani oni netušia aké zastávky nasledujú keďže SL bordel CP.
A ako píše predo mnou ,medzerník, ,, Preco by som sa mal pytat ludi kam idem, ked mam vo vozidle reproduktory a informacny system za niekolko desiatok tisic eur, ktory to ma zabezpecit?,, ☠
Toto sa spominalo uz davnejsie, ze aj na elektricku su pripraveni? Lebo pre mna je to novinka, bol som v tom ze ju ignoruju.
„Je to najsilnejší dopravný uzol v meste. Projekt je dokonca pripravený na budúce dopravné plány mesta, počítame s priestorovou rezervou na električku,“ povedal Gossányi.
presne tak ako pises,ludia su uplne mozgovo degenerovani a bez mobilu nevedia sa ani vys...
nikto sa nevie nic opytat, lebo vsetko mas v mobile a ked ho nemas,tak su uplne strateni a hned sa idu stazovat,preco tu nezaznie aj nejaka pochvala,ci vsetko je uplne zle...
mimochodom tie staznosti aj tak nikto neriesi a odpoveda iba automat, ked tak
ludia spolu nekomunikuju vdaka mobilom,je to uplna tragedia..
Všeličo si viem predstaviť ale čas príchodu niekam by som rozhodne neodrátaval. Niekde sa zasekneš a už máš na krku škrečiaceho vlka, čo sa chce sťažovať, žalovať, fakturovať ušlý čas aneviemčoešte.
A dodnes je to žiaľ najspoľahlivejší spôsob ako získať pravdivú informáciu.
Včerajší zážitok z výluky vo Vrakuni. Na Arménskej to hlásilo Šíravskú, na Podunajskej Estónsku, na Komárovskej pre istotu nič a od Toryskej to vodič sprevádzkoval. A to nehovorím, že v tej tme vonku ľudia ani len netušili, kadiaľ ideme a tak na každej zastávke vykúkali z dverí von.
Za to dnes ráno (možno aj skôr, ale nesledoval som to) už boli náhradné zastávky označené aj číslami liniek a na Podunajskej sa podarilo vylepiť aj cestovné poriadky.
To je argumentácia vychádzajúca z reality "bez appky som stratený", v opozícii voči Samovi. ?
Čím samozrejme neobhajujem šlendriánstvo DPB, prípadne niektorých vodičov - viď včerajšia neschopnosť niektorých operatívne meniť ciele na busoch.
So súčasnou technikou by sa reálne dalo spraviť veľa vecí - napr. aj odrátavať čas,kedy príde na konečnú, prípadne k nejakému uzlu (napr. ŽST, AS, Letisko...). Len to by tam nesmeli rolovať stupídne oznamy, ako prijímajú nových technikov, vodičov, reklama na CityCard atď atď.
" tabule sa fyzicky vyrábali, čo je proces, ktorý je značne náročnejší ako klikať do palubáku, alebo centrálne nastaviť trasu" - ako vidíš, v DPB to neplatí. ? Tam sú o to jednoduchšie a rýchlejšie procesy, o čo menej majú dočinenia s výpočtovou technikou ? (až na nejaké výnimky..)
A aj vtedy sa ľudia dokázali opýtať , že kam to ide
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider