Reakcia na: kecho #217307:
To je tak trocha DPB argumentácia. Druhá strana mince je tá, že úroveň informácií na zariadeniach vo vozidlách DPB sa zvýšila iba minimálne - v niektorých prípadoch zhoršila. Zastávky (linky za predpokladu normálnej prevádzky), cieľová zastávka a pásmo sú informácie, ktoré vedela zobraziť aj plastová tabuľa. Ak sa nemýlim, tie tabule sa fyzicky vyrábali, čo je proces, ktorý je značne náročnejší ako klikať do palubáku, alebo centrálne nastaviť trasu, a predsa sa sa pri niekoľkodňových odklonoch dávali tabule nové (alebo boli už pripravené, to neviem) a predsa sa za okno vodiča dala tabula X s kriedou napísanou informáciou. Dnes Ti 207 pokojne bez náznaku informácie o výluke neodbočí na palisády a ešte sa vodič rozčuľuje, čo sú ľudia podráždení.Na dnešných televízoroch by sa onakvejšie veci dali zobraziť - predpokladaný čas príchodu do zastávky, nadväzné spojenia (real-time by vôbec nebolo sci fi) a operatívne oznamy o výluke a obmedzeniach. A čo tam máme? 3 mesiace staré ciele, 3 mesiace starú schému (áno, už ju konečne opravili, akurát, že o pár dní bude zase neplatná), reklamu na DPB, reklamu na Škodovku, nečitateľný plagát (iba v SJ) a anglickú reklamu na BCC (pretože inak je úroveň cudzojazyčných informácií vo vozoch perfektná).
Takže súhlasím z Belphegorom, vo svetle tohto je akustické nehlásenie zastávok v relatívne nových vozoch celkom fail.
kecho
A predstav si, byvali casy, ked boli iba plastove tabule a nikomu vtedy nespadla koruna z hlavy, ked sa spytal spolucestujucich, kde je a kolko zastavok je na tu "jeho"... A vzdy sa nasiel niekto, kto poradil.