Slovak Lines-u vyťaženosti pomáhajú cestujúci do / z Hainburgu, ale na tom cestovnom 1,50 €, predpokladám, že moc nezarobia. Navyše keď ľuďom do 26 rokov a nad 60 rokov poskytujú na tejto komerčnej linke poľovičnú zľavu na cestovnom.
Veď aj Blaguss sa pustil do cenového boja: Cez online rezervačný systém stojí lístok na asi väčšinu spojov 5 €. Na zvyšné spoje a pri kúpe u vodiča vždy 7,50 €. A celkovo je na tom bežne s vyťaženosťou ešte horšie ako RegioJet čo som videl.
Pokiaľ viem, tak ČD sa odvolávajú na to, že vzájomen nekompatibilných IDS-iek je v ČR veľa a oni nie sú schopní všetky ich tarify dostať do POP-iek a zo všetkých vyškoliť personál, keďže ten nejazdí len v oblasti jednoho IDS.
V Nemecku napríklad doplnkový predaj CL vo vlaku zrušili úplne - tam sa dá vo vlaku získať lístok len s plnou pokutou okrem výnimiek, čo sú zastávky v takých ritiach, kde nie je ani len automat.
Som pozeral ráno v Diviakoch, odkiaľ sa tlačí tých asi 400 cestujúcich do osobáku. ? Keď som tam zočil stáť REX, hneď mi bolo samozrejme jasné, čo je vo veci. "Darí" sa im v poslednom čase, v bratislavskom depe je tam málo prevádzkyschopných rušňov, že už kvôli tomu museli odriekať vlaky, hlavne, že idú obnoviť IC-čka.
Co sa tej Viedne tyka, bude zaujimave co by sa stalo s linkou do Viedne keby regionalku kupil BSK. Bolo uz povedane, ze ak by podiel v SL kupovali, pojde len o regionalnu dopravu (nie celu SL skupinu). Potom by bola otazna buducnost Slovak Lines Expressu, ktory sa dostal na uroven ze prevadzkuje jednu linku do Viedne a dva pary spojov do Siah, pricom v minulom roku ledva dosiahol zisk..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dyspozytor