Som pozeral ráno v Diviakoch, odkiaľ sa tlačí tých asi 400 cestujúcich do osobáku. ? Keď som tam zočil stáť REX, hneď mi bolo samozrejme jasné, čo je vo veci. "Darí" sa im v poslednom čase, v bratislavskom depe je tam málo prevádzkyschopných rušňov, že už kvôli tomu museli odriekať vlaky, hlavne, že idú obnoviť IC-čka.
Co sa tej Viedne tyka, bude zaujimave co by sa stalo s linkou do Viedne keby regionalku kupil BSK. Bolo uz povedane, ze ak by podiel v SL kupovali, pojde len o regionalnu dopravu (nie celu SL skupinu). Potom by bola otazna buducnost Slovak Lines Expressu, ktory sa dostal na uroven ze prevadzkuje jednu linku do Viedne a dva pary spojov do Siah, pricom v minulom roku ledva dosiahol zisk..
To je zaujimave, ja taku skusenost nemam. Teraz som si otvoril ich rezervacny system a na kazdy spoj maju momentalne z letiska Vieden do Bratislavy 40+ volnych miest. Ale moze byt ze niektore casy maju silne.
1) Keď si cestujúci kvôli meškajúcemu prvému vlaku nestihne v Břeclavi kúpiť lístok, tak nepochopil písmeno I v skratke IDS JMK.
2) Lístok za tarifu IDS JMK sa vo vlaku kúpiť nedá, cestujúci bude odbavený za cestovné a s prirážkou železničného dopravcu.
3) Platobnou kartou vo vlaku platiť možné je ale zatiaľ to nie je garantované, keďže prezbrojovanie POP-iek ešte len začalo. Treba preto mať aj hotovosť.
Nadväzujem ešte na toto a ďalšie príspevky k tej téme:
Ešte väčší cenový rozdiel je v úseku "Břeclav - Valtice město". Zdá sa mi šialené, že cestovné lístky, ktoré umožňujú presne to isté [t.j. jednorazovú jazdu iba vlakom na tejto trase] majú také rozdielne ceny:
- tarifa ČD: 24 Kč
- IDS JMK: 16 Kč (platí 2 zastávky vo vlaku)
Zdôrazňujem, že na ani jedno vyššie uvedené cestovné netreba IN Kartu ani žiadnu inú kartičku. A ešte pre porovnanie:
- IDS JMK autobusom: 20 Kč [autobus ide priamo do centra mesta Valtice]
Vie niekto zo skúsenosti (príp. z toho zložitého Cenníka IDS JMK) aký je príplatok pri kúpe lístka vo vlaku - keď napr. cestujúci si kvôli meškajúcemu prvému vlaku nestihne v Břeclavi kúpiť lístok? Je aj pri cestovnom za tarifu IDS JMK prirážka ČD, teda 40 Kč? Tak ako tu ani tam nie je možné platiť platobnou kartou vo vlaku, však?
Teda je to tak ako u nás v IDS BK, že príplatok za kúpu cestovného lístka integrovanej dopravy vo vlaku je 1,50 €, čiže podľa tarify ZSSK?
Lôžka by tí odborníci v dielňach snáď vedeli osadiť na pevno o podlahu.A zdravotná sestra by mohla pri vodičovi v predu predávať miestenky a určovať poradie pacientov.Predsa všade sa píše "poradie pacientov určuje lekár"
Toľko na túto tému samozrejme s humorom,tento príspevok nie je vhodný pre citlivé povahy.
Výborne! Veľké (bezvýznammné) +! Tá 99 rovno zo špitála na Antolskej je tak krásna vyhliadková jazda a tak dlhá, že možno by stihli aj nejaký ľahší zákrok (slepák) zoperovať. Len treba prihliadnuť na stav vozovky a štýl jazdy, aby nemuseli naháňať lôžko s pacientom. Toľko na odľahčenie a už to radšej nechajme, aby sme nerušili kruhy pri vážnych témach ? .
Julkaju, ale budeš si musieť prerobiť niektoré z vozidiel MHD na pojazdnú ambulanciu
To môže byť tiež prínos pre toto mesto, pacienti sa budú voziť na niektorej z liniek a prejde im čas? .
Nastupuje a vystupuje na nej minimum ľudí, pretože o nej nevedia. Každá zastávka, aj keby na nej mal zastaviť autobus len raz, by mala byť nahratá v PP. "DI BA" je rovnako škodlivá inštitúcia ako zamestnanci DPB.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Kazdopadne by ma zaujimalo, v com presne medzinarodnost linky sposobuje potrebu uctovat nasobne viac ako za vnutrostatne komercne linky.
Navyse pred par dnami som zazil slusne vytazeny aj Blaguss, ktory sa do cenoveho boja nepustil.