Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Miro #217214:
220-ka sa spustila 1.novembra 1988, takže koncom roka 1988...
Reakcia na: MatejBA #217218:
No vidíš, a tento pán je členom predstavenstva DPMBB.
Reakcia na: Miro #217214:
Tipujem, že 1989?
Keďže 17. zjazd bol 1986, spomínajú 1988 ako "vlaňajšok" a Lumumbovovu premenovali cca v 1990.
Reakcia na: Miro #217217:
"Ak chce niekto v Bratislave v praxi využívať kombináciu MHD – bicykel v bežnom spoji? V prepravnom poriadku sa dočítame: "Preprava bicyklov na linkách MHD je možná v pracovných dňoch od 9. h do 13. h a od 18. h do 6. h, počas voľných dní celodenne. Bicykle sa prepravujú len v prípade, ak to dovoľuje aktuálna situácia vo vozidle a so súhlasom vodiča.” Na porovnanie – v kanadskom Vancouvri majú všetky autobusy v prednej časti držiaky na bicykle – ukotvenie bicykla naň je otázkou asi desiatich sekúnd. Prečo sa na niečo podobné nemyslelo pri nákupe nových autobusov u nás? "Bicykel by mal byť navyše prepravovaný nie ako nadrozmerná batožina za poplatok, ale zadarmo ako podpora takejto dopravy,” dodáva Modranský."

Nezakazuje to nahodou u nas zakon? (bicykel vpredu) 🙂
Reakcia na: dyspozytor #217211:
MHD za 25 rokov žiadny posun dopredu. ?
By the way. Keby mali v DPB záujem a ochotu zohladňovať aj kultúrne podujatia a s nimi súvisiace zvýšené požiadavky na kapacitu - mestskí úradníci sledujú zoznam podujatí, ktorý by mohli v DPB zohladňovať.

http://www.visitbratislava.com/news/events-bratislava-september-26-october-5/

Oni však radšej zrušia zastávku v prípade nadmerného dopytu. ?
Reakcia na: dyspozytor #217213:
Kedy vyšiel ten článok?
Reakcia na: Mike #217212:
Áno, to bol brilantný záver článku?
Reakcia na: dyspozytor #217211:
V roku 1997 bude prvá linka rýchlodráhy ? ?
Čriepky z histórie MHD v Bratislave, alebo, keď nás ešte netrápili zápchy, ale kapacita v emhádé...?
Reakcia na: Peon #217208:
To o tych spojoch za 5 eur som netusil. Dakujem za info.
Reakcia na: PeterBB #217197:
Iba tri? Neverím...
Reakcia na: 810zssk #217192:
Slovak Lines-u vyťaženosti pomáhajú cestujúci do / z Hainburgu, ale na tom cestovnom 1,50 €, predpokladám, že moc nezarobia. Navyše keď ľuďom do 26 rokov a nad 60 rokov poskytujú na tejto komerčnej linke poľovičnú zľavu na cestovnom.

Veď aj Blaguss sa pustil do cenového boja: Cez online rezervačný systém stojí lístok na asi väčšinu spojov 5 €. Na zvyšné spoje a pri kúpe u vodiča vždy 7,50 €. A celkovo je na tom bežne s vyťaženosťou ešte horšie ako RegioJet čo som videl.
Reakcia na: dyspozytor #217203:
V takom pripade by teoreticky moznostou bola kupa CL cez Poseidon.
Reakcia na: S499.1023 #217202:
Dakujem. Je to celkom zvlastna logika, kedze sprievodcovia beztak musia tarifu tych IDS poznat pre ucely kontroly CL.
Reakcia na: dyspozytor #217203:
S koordináciou prestupov z vlakov mimo IDS sa v IDS JMK neuvažuje, takže táto problematika nebola prioritná.
Reakcia na: julkaju #217176:
Z dentálnej hygieny?
Reakcia na: S499.1023 #217191:
Zrejme myslel rýchly prestup z vlaku EC od Kútov. Čiže mimo IDS JMK, pravdepodobne na toto narážal pán Peon.
Reakcia na: 810zssk #217196:
Pokiaľ viem, tak ČD sa odvolávajú na to, že vzájomen nekompatibilných IDS-iek je v ČR veľa a oni nie sú schopní všetky ich tarify dostať do POP-iek a zo všetkých vyškoliť personál, keďže ten nejazdí len v oblasti jednoho IDS.
V Nemecku napríklad doplnkový predaj CL vo vlaku zrušili úplne - tam sa dá vo vlaku získať lístok len s plnou pokutou okrem výnimiek, čo sú zastávky v takých ritiach, kde nie je ani len automat.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.