K bodom 1) a 2) - ja to neobhajujem, len ťa oboznamujem so skutočnosťou. K bodu 3) - "bez zasadnejšej hotovosti" a "bez hotovosti" nie je to isté. Ak si budeš chcieť dať v dedinskej krčme kofolu, budeš ju platiť kartou?
Joyki hovoril o oznacovacoch cestovnych listkov IDS BK, co su zariadenia kombinujuce funkciu oznacenia papieroveho cestovneho listka a funkciu zakupenia cestovneho listka z elektronickej penazenky. V tomto kontexte je celkom legitimna jeho otazka ci bude mozne takto zakupit len listok podla tarify IDS BK, alebo aj listky podla tarify ZSSK (odpoved je len IDS BK).
1. A dalej? Vyuzijem ho o pol roka? Mozno? Ci ho budem donekonecna susit v penazenke dufajuc ze raz niekam pojdem zrovna 7 zon?
2. My ale nehovorime o predaji (co mimochodom ZSSK robi - vlakveduci na prislusnych spojoch predavaju listky IDS BK), ale o oznaceni vopred zakupeneho cestovneho listka. Oznacovanie CL sprievodcom je v IDS JMK bezny postup v niektorych staniciach kde nie su oznacovace, vratane napr. stanice Myjava.
3. Bez penazi znamena bez hotovosti? Celkom bezne ak mam zakupene cestovne doklady tak idem bez nejakej zasadnejsej hotovosti, pretoze ju nemam na co potrebovat.
Pokial cestujuci uz raz zaplatil cestovne, je nemoralne od neho vyzadovat opatovne zaplatenie cestovneho z dovodov na strane dopravcu, obzvlast ak nove cestovne ma byt menej vyhodne. Dosledky chyb na strane dopravcu ma niest dopravca.
Ou, tak to mi naozaj nenapadlo. ? Vyzerá to tak. Tak ale to by pri 707802 malo byť uvedené v poznámke, že z Bratislavy pokračuje ako linka 102506. To tu už naozaj nikto nič negarantuje? ?
1) Odložíš si ho.
2) Kontrolovať a predávať je predsa len dosť veľký rozdiel.
3) Teoreticky máš pravdu ale prakticky človek, ktorý vyrazí na cestu totálne bez peňazí, by asi nemal byť púšťaný na verejnosť bez dozoru statného ošetrovateľa.
A s tym listkom IDS spravim co? Sprievodcovia predsa tarify IDS musia poznat tak ci tak, kedze ich kontroluju.
V ZSSK predava sprievodca aj listky IDS, to nie je problem. Problem je co s tym ze som uz listok mal rieseny inak a nemusim mat napr. cash, pripadne mi zostane listok, ktory som zaplatil a v dohladnom case nepouzijem (JCL su urcene na obcasne cesty).
„Od 1. júla 2016 príde k zlúčeniu nástupíšť zastávky Tesco Lamač pre linky 37 63 130 N37, ktoré budú vždy zastavovať na zastávke umiestnenej bližšie ku vchodu nákupného centra, kde je súčasne aj nástupište liniek 20 a 192. Výstupište liniek 20 a 192 sa nemení.“
Tak ja už vôbec tomu nechápem, to je tak zamotané, že sa z toho nevymotám. ? Mike to vysvetlil tak, že vznikne nové nástupište. Ale kde? Tam je fakt nedostatok miesta pre autobusy. Žeby sa tam spravili nejaké stavebné úpravy?
ja asi aj áno ... tam kde stále 37 tak tam budú mať všetky nástuúište a tam kde pokiaľ sa nemýlim 63 smer mesto stála, tak tam bude výstup pre tie 2 linky
? Ja by som ho za brata veľmi rád prijal. ? Tak asi sa pomýlil, asi myslel automat (nie označovač)... Aspoň je vtipne na tomto výbornom diskusnom fóre. ?
Predpokladám, že v Bratislave si to Eurobus prečísluje na spoje 102506 11 a 102506 15 a veselo vnútroštátne prepraví.
Na to tiež stačí základná logika.
Cez telefónne centrum si asi nikto nebude objednávať na vlak z Říčan do Kolovrat ale bude si tam objednávať napr. lístok na povinne miestenkové pendolino, ak nebude mať práve poruke internet.
Po telefóne na kontaktnom centre ZSSK asi preto, aby ZSSK nemusela platiť neľudské peniaze operátorovi nejakej SMS služby ako DPB za zákazníka, ktorý okrem tých 80 centov nezaplatí nič.
Ale to sú naozaj všetko otázky, na zodpovedanie ktorých by stačilo sa zamyslieť.
Ako môže byť v OZNAČOVAČI tarifa? Ty si Peonov brat?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon