Výstupište bude na nástupišti a nástupište bude na inom nástupišti. To je zrejme rovnaký autor ako tohto:
Na záhorí v miestnom rozhlase upozorňujú obyvateľov na miestnu slávnosť.
-„Občaná očúvajte. Ak bé pršať, oslava nebé. Ak nebé pršať, oslava bé. Opakujem... Ak bé, tak nebé, ak nebé, tak bé.“
Však tu tiež nemusíš znova platiť cestovné - nepoužitý lístok IDS ti ostane, len si musíš kúpiť lístok za tarifu ČD, čo je v prípade prestupu na ďalší dopravný prostriedok nevýhodné. Ale možno už zaviedli aj predaj alebo označovanie lístkov IDS u sprievodcu - ja mám električenku, takže to tak detailne nesledujem. Keď som sa tomu naposledy venoval, tak argument ČD bol, že sprievodcovia striedajú rôzne kategórie vlakov a nemôžu sa učiť ešte aj tarify rôznych IDS.
Pokial si spravne spominam, v IDS JMK sa v takomto pripade vypisuje listok rucne sprievodcom - nemusis znova platit cestovne (to by bol slusny nezmysel). V inych IDS to moze byt inak.
Ale veď v prímestskej doprave má Slovak Lines nové klimatizované autobusy. A stále častejšie vidím SOR-ky s doinštalovanou klimatizáciou. Klímu majú alebo budú mať všetky SOR-ky?
Zastavovanie 150 metrov podľa zvykového práva? To ako za označníkom alebo pred či tam kde je označník iba na jednej strane cesty? Označník iba na jednej strane cesty býva aj v niektorých mestách či iba na vidieku?
Ak sa nemýlim, tak aj tie nové diaľkové busy SL do Viedne majú menej miesta na nohy ako prímestské vozidlá. Vraj v druhej polovici toho diaľkového busu je viac miesta na nohy, je to tak?
Vysvetlím: Čo si pamätám, tak pri CP diaľkových liniek, ktoré majú dlhšiu trasu iba ako "Bratislava - Viedeň" bývala v CP poznámka, že v tomto úseku sa cestujúci neprepravujú. ? Hľadal som to napr. pri linke do Ríma a už som to tam nenašiel. To znamená, že v úseku "Bratislava - Viedeň" už môže cestujúcich prepravovať aj Eurobus?
Pri tej linke dopravcu Eurobus začínajúcej vo Viedni (!) a jazdiacej do Prešova ma prekvapilo, že taká existuje. To vážne vo Viedni im nastúpi toľko cestujúcich, že ich vôbec netrápi, že v rámci Slovenskej republiky nesmú prepravovať cestujúcich? ? Toto je fakt záhada pre mňa! Zaujímavé, že viaceré (ak nie všetky) diaľkové linky medzi Slovenskom a Českom môžu prepravovať cestujúcich aj vnútroštátne - minimálne v jednej krajine, niektoré aj v obidvoch.
A čo, keď zaklamem, že nefunguje? Sprievodca si to nevie overiť, či naozaj.
Zrejme nič sa meniť nebude, kto chce, môže cez EP za tarifu IDS na vlak, ale samozrejme drvivá väčšina si bude naďalej kupovať za tarifu ZSSK či už v pokladnici, alebo vo vlaku, keďže vo vlakoch platí duálna tarifa. Alebo v označovačoch na neobsadených zastávkach bude aj ZSSK software so ZSSK tarifou?
Fíha a toto prebieha ako "Platby na diaľku (MO/TO platby)"? To sa operátorovi Kontaktního centra ČD nahlasuje číslo karty, jej platnosť aj CV kód? Hovory si ČD nahráva. Nie je to rizikové z hľadiska možného zneužitia platobnej karty? http://www.cd.cz/vnitrostatni-cestovani/jizdenka/jak-koupit/-3575/
Haha a poplatok za nákup po telefóne je až 50 Kč. ? Za nákup lístka u průvodčího sa pripláca iba 40 Kč.
Inak nerozumiem jednej veci: Cestujúci s nárokom na bezplatnú prepravu na území SR si SMS lístok za príplatok 0,80 € môžu objednať telefonicky cez Kontaktné centrum ZSSK. Prečo sa to nedá kúpiť tak ako v MHD to umožňuje DPB - odoslaním SMS požiadavky na nákup lístka?
"Bezhotovostně můžete zaplatit prostřednictvím elektronické peněženky na In Kartě nebo elektronické peněženky IDS. Pokud jste nastupovali ve stanici, ve které nebylo možné u pokladny zaplatit z elektronické peněženky, zaplatíte u průvodčího jízdné bez manipulační přirážky." http://www.cd.cz/vnitrostatni-cestovani/jizdenka/jak-koupit/-3573/
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Zastavovanie 150 metrov podľa zvykového práva? To ako za označníkom alebo pred či tam kde je označník iba na jednej strane cesty? Označník iba na jednej strane cesty býva aj v niektorých mestách či iba na vidieku?
Ak sa nemýlim, tak aj tie nové diaľkové busy SL do Viedne majú menej miesta na nohy ako prímestské vozidlá. Vraj v druhej polovici toho diaľkového busu je viac miesta na nohy, je to tak?