Tak ja už vôbec tomu nechápem, to je tak zamotané, že sa z toho nevymotám. ? Mike to vysvetlil tak, že vznikne nové nástupište. Ale kde? Tam je fakt nedostatok miesta pre autobusy. Žeby sa tam spravili nejaké stavebné úpravy?
ja asi aj áno ... tam kde stále 37 tak tam budú mať všetky nástuúište a tam kde pokiaľ sa nemýlim 63 smer mesto stála, tak tam bude výstup pre tie 2 linky
? Ja by som ho za brata veľmi rád prijal. ? Tak asi sa pomýlil, asi myslel automat (nie označovač)... Aspoň je vtipne na tomto výbornom diskusnom fóre. ?
Predpokladám, že v Bratislave si to Eurobus prečísluje na spoje 102506 11 a 102506 15 a veselo vnútroštátne prepraví.
Na to tiež stačí základná logika.
Cez telefónne centrum si asi nikto nebude objednávať na vlak z Říčan do Kolovrat ale bude si tam objednávať napr. lístok na povinne miestenkové pendolino, ak nebude mať práve poruke internet.
Po telefóne na kontaktnom centre ZSSK asi preto, aby ZSSK nemusela platiť neľudské peniaze operátorovi nejakej SMS služby ako DPB za zákazníka, ktorý okrem tých 80 centov nezaplatí nič.
Ale to sú naozaj všetko otázky, na zodpovedanie ktorých by stačilo sa zamyslieť.
Výstupište bude na nástupišti a nástupište bude na inom nástupišti. To je zrejme rovnaký autor ako tohto:
Na záhorí v miestnom rozhlase upozorňujú obyvateľov na miestnu slávnosť.
-„Občaná očúvajte. Ak bé pršať, oslava nebé. Ak nebé pršať, oslava bé. Opakujem... Ak bé, tak nebé, ak nebé, tak bé.“
Však tu tiež nemusíš znova platiť cestovné - nepoužitý lístok IDS ti ostane, len si musíš kúpiť lístok za tarifu ČD, čo je v prípade prestupu na ďalší dopravný prostriedok nevýhodné. Ale možno už zaviedli aj predaj alebo označovanie lístkov IDS u sprievodcu - ja mám električenku, takže to tak detailne nesledujem. Keď som sa tomu naposledy venoval, tak argument ČD bol, že sprievodcovia striedajú rôzne kategórie vlakov a nemôžu sa učiť ešte aj tarify rôznych IDS.
Pokial si spravne spominam, v IDS JMK sa v takomto pripade vypisuje listok rucne sprievodcom - nemusis znova platit cestovne (to by bol slusny nezmysel). V inych IDS to moze byt inak.
Ale veď v prímestskej doprave má Slovak Lines nové klimatizované autobusy. A stále častejšie vidím SOR-ky s doinštalovanou klimatizáciou. Klímu majú alebo budú mať všetky SOR-ky?
Zastavovanie 150 metrov podľa zvykového práva? To ako za označníkom alebo pred či tam kde je označník iba na jednej strane cesty? Označník iba na jednej strane cesty býva aj v niektorých mestách či iba na vidieku?
Ak sa nemýlim, tak aj tie nové diaľkové busy SL do Viedne majú menej miesta na nohy ako prímestské vozidlá. Vraj v druhej polovici toho diaľkového busu je viac miesta na nohy, je to tak?
Vysvetlím: Čo si pamätám, tak pri CP diaľkových liniek, ktoré majú dlhšiu trasu iba ako "Bratislava - Viedeň" bývala v CP poznámka, že v tomto úseku sa cestujúci neprepravujú. ? Hľadal som to napr. pri linke do Ríma a už som to tam nenašiel. To znamená, že v úseku "Bratislava - Viedeň" už môže cestujúcich prepravovať aj Eurobus?
Pri tej linke dopravcu Eurobus začínajúcej vo Viedni (!) a jazdiacej do Prešova ma prekvapilo, že taká existuje. To vážne vo Viedni im nastúpi toľko cestujúcich, že ich vôbec netrápi, že v rámci Slovenskej republiky nesmú prepravovať cestujúcich? ? Toto je fakt záhada pre mňa! Zaujímavé, že viaceré (ak nie všetky) diaľkové linky medzi Slovenskom a Českom môžu prepravovať cestujúcich aj vnútroštátne - minimálne v jednej krajine, niektoré aj v obidvoch.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Na to tiež stačí základná logika.