Keby mala vhodné rozmery v tom oblúku tak by tam dva pruhy aj boli...
Pri Poluse su tie pruhy dosť natesno k zastávke a asi sa aj zrušia podla plánu reko Vajnorskej radiály.
dalsi tupec,co sa nevie bez mobilu ani vys...., ten vodic si prave zasluzi pochvalu,ako nadherne sa napojil, uvedomte si,ze ma za sebou mozno aj 50 cestujucich a keby ho nebolo tak zapchy su az po strkovec,lebo kazdy by sedel v aute
a v dopravnom podniku mu ani tuk nepovedia,lebo vodici hraju absolutne prim a za tych 900 eur co maju im to nikto robit nebude,taku zodpovednu pracu
a vzdy si uvedomte,keby nebolo mhd,tak zapchy su ovela vacsie
takze pre vodica velke +
A čo má robiť vodič Busu by sa zaradil do ľavého pruhu aby nezablokoval pravý pri svojich rozmeroch.... rozmýšľaj trochu...
Niektorý sa zaradujú hneď za križovatkou od stanice. Pritom bloknú pravý pruh . Kolóna sa väčšinou tiahne už pred ňou.
Pravý pruh býva prázdnejší + zelená šípka ho vyprázdni pred spustením gulatej zelenej tak sa niektorý zaradujú na začiastku križovatky / nielen busy/.
? ? ?
No iste... ? Ja co ma vsetci kritizuju ze si nechavam zbytocne velke medzery som vbehol tesne pred autobus. Este ze tam bol Infinity ktory telepaticky zistil kto to auto soferoval ?
Low-cost riešením by mohlo byť v pravom pruhu zriadiť krátky bus pruh, po skončení ktorého by sa mohla 50 legálne zaradiť vľavo a prejsť na jeden cyklus.
Ale na také samozrejme nie je ani vôľa ani odvaha ani záujem.
Na teba je už aj zbytočný akýkoľvek komentár....hráš sa tu na veľkého pána ...ty si bol hadam svedkom už všetkeho..o tom kto ohrozuje a obmedzuje by si mal pomlčať...minule si stou tvojou bordovou rakvou vybehol tesne pred autobusom.si sa chcel ukazat a nakoniec si stal na červenej. ...uplny h.....k.
Legislatívne okienko: Po odbočku k Lakeside môže ísť vodič L50 úplne legálne a legitímne v pravom pruhu, keďže cez tú križovatku sú oba pruhy rovno.
Koniec okienka.
Bolo by vhodnejšie, ak by sa vodič L50 následne zaradil do ľavého pruhu, tak aby prešiel na jeden/dva cykly. Čo samozrejme už nie je podľa pravidiel, keďže by sa mal zaradiť za posledného za odbočkou. Ale je to predsalen lepšie, ako vybrzdiť gumohlavistu v križovatke.
Rozprávka kolujúca medzi niektorými vodičmi o tom, že ho tam nikto nepustí je blbosť. Možno nie každý, ale realita je proste iná, než bájky o sprostých vodičoch IGK a udatných Beusákoch.
Konečným riešením je samozrejme pojazdná električková trať.
To plati v situaciach kedy sa neda do laveho pruhu zaradit za ZST Nove Mesto. Viem ze nastavaju, ale rozhodne nie su stale a vodici ilegalnu jazdu v pravom pruhu praktizuju aj v pripade ak by sa vlavo kludne zaradit mohli.
Podľa mňa by sa tam zmestili, je tam cez dva metre široký dopravný tieň. A súčasný jazdný pruh má určite cez tri metre (aj štyri). Ak má vozovka v tomto mieste cez šesť metrov, dva jazdné pruhy v šírke 3 m sa tam bez problémov zmestia.
Signál by bol riešený tak, že smer od Tomášikovej by mal plnú zelenú, doplnková šípka by sa zrušila. Náklady minimálne až žiadne.
V predmetnej situácii môže vodič urobiť nasledovné – ísť v pravom jazdnom pruhu až pred značku C 25 a plnú čiaru a tam čakať, kým ho niekto v ľavom jazdnom pruhu pustí pred seba. Výsledok: rovnako blokuje pravý jazdný pruh.
Nikomu to nerobi problemy? Fakt? Ja som opakovane bol svedkom ako:
a) Autobus blokoval auta ktore chceli ist doprava a mali volno (resp. doplnkovu sipku), ale museli cakat kym sa odtial odprace autobus ktory mal signal stoj.
b) Vodic autobusu ohrozil ostatnych ucastnikov cestnej premavky tym ze sa im nasilu narval do ich pruhu odniekial kde vobec nemal byt a ani sa im neuracil dat prednost ktoru prirodzene mali
Osobne tam uz cca rok a pol necestujem, ale nepredpokladam ze sa tam dopravna situacia zasadne zlepsila.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik
Koniec okienka.
Bolo by vhodnejšie, ak by sa vodič L50 následne zaradil do ľavého pruhu, tak aby prešiel na jeden/dva cykly. Čo samozrejme už nie je podľa pravidiel, keďže by sa mal zaradiť za posledného za odbočkou. Ale je to predsalen lepšie, ako vybrzdiť gumohlavistu v križovatke.
Rozprávka kolujúca medzi niektorými vodičmi o tom, že ho tam nikto nepustí je blbosť. Možno nie každý, ale realita je proste iná, než bájky o sprostých vodičoch IGK a udatných Beusákoch.
Konečným riešením je samozrejme pojazdná električková trať.