Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: zakaznik #214621:
Sú miesta, kde jednoducho dá prednosť MHD každý (napr. zbiehanie vyhradeného jazdného pruhu do priebežného na Pražskej v smere na Sokolskú) a kde nikto (napr. výjazd zo zastávky Račianske mýto v smere na Franza Liszta)
Reakcia na: 810zssk #214633:
Podľa tejto logiky by ale potom mali vodiči L212 preventívne vynechávať zastávku Patrónka v smere na Kramáre.

Ja som bol tiež v tom, že C25 (ostatne, ako každá iná značka) platí od miesta osadenia. Prozaický dôvod: vždy existujú vodiči, ktorí situáciu nepoznajú. Toto, čo robí L50 robí pravidelne aj L204 na Patrónke v smere na Valašskú. Nie je to profesionálne, uvedomelý vodič v osobnom automobile však nemá problém povzniesť sa. Navyše nikde v zákone ani vyhláške nie je určené, v priebehu akej vzdialenosti sa má vodič MHD radiť do svojho jazdného pruhu za predpokladu, že to nie ten najviac vpravo.
Asi by sa patrilo pochváliť DPB za vhodný spôsob riešenia situácie vo vzťahu k vodičovi. Zistili, že je doteraz spoľahlivý, upozornia ho, že jeho konanie nie je správne, a až v prípade, že by sa to opakovalo, budú krátené prémie. Aj takéto drobnosti môžu pomôcť vylepšiť atraktivitu zamestnania v DPB.
Niekedy sa to tu spomínalo, riešenie v danom úseku by bolo jednoduché ak by L50 mohla ísť po električkovej trati od výjazdu od ZST NM až na zastávku Zátišie a za zastávkou by zliezla naspäť na cestu
Reakcia na: zakaznik #214628:
Pravidla si nevymyslam, ale ak viem ze budem potrebovat ist dolava a vidim ze lavy pruh je plny tak ak nie som idiot, zaradim sa do neho. Trochu empatie..
a vodic sa hlavne rychlo snazi dostat nie kvoli sebe ale kvoli cestujucim,ved on je v robote a nema sa kam ponahlat,on ked nebude mat dve kola prestavku,vola na dispecing a ho nechaju kolo stat,niektori este schavalne natahuju meskanie,ale to je individualne
komu tym prospejete
Reakcia na: Solider #214617:
Keby mala vhodné rozmery v tom oblúku tak by tam dva pruhy aj boli...
Pri Poluse su tie pruhy dosť natesno k zastávke a asi sa aj zrušia podla plánu reko Vajnorskej radiály.
Reakcia na: Mikimaus #214594:
dalsi tupec,co sa nevie bez mobilu ani vys...., ten vodic si prave zasluzi pochvalu,ako nadherne sa napojil, uvedomte si,ze ma za sebou mozno aj 50 cestujucich a keby ho nebolo tak zapchy su az po strkovec,lebo kazdy by sedel v aute
a v dopravnom podniku mu ani tuk nepovedia,lebo vodici hraju absolutne prim a za tych 900 eur co maju im to nikto robit nebude,taku zodpovednu pracu
a vzdy si uvedomte,keby nebolo mhd,tak zapchy su ovela vacsie
takze pre vodica velke +
Reakcia na: 810zssk #214614:
A čo má robiť vodič Busu by sa zaradil do ľavého pruhu aby nezablokoval pravý pri svojich rozmeroch.... rozmýšľaj trochu...
Niektorý sa zaradujú hneď za križovatkou od stanice. Pritom bloknú pravý pruh . Kolóna sa väčšinou tiahne už pred ňou.
Pravý pruh býva prázdnejší + zelená šípka ho vyprázdni pred spustením gulatej zelenej tak sa niektorý zaradujú na začiastku križovatky / nielen busy/.
Reakcia na: 810zssk #214627:
Vymyslas si vlastne dopravne pravidla. O co si lepsi nez ten vodic L50?

Solider spravne a lepsie nez ja poznamenal, ze rad pred krizovatkou zacina zaciatkom odbocovacieho pruhu (od znacky C25)
Reakcia na: zakaznik #214625:
Dovod moze byt taky ze vidi ze dalej sa zaradit nebude moct. Ak taka situacia nie je, samozrejme ze staci aby sa zaradil neskor 🙂
Reakcia na: Infinity #214622:
? ? ?
No iste... ? Ja co ma vsetci kritizuju ze si nechavam zbytocne velke medzery som vbehol tesne pred autobus. Este ze tam bol Infinity ktory telepaticky zistil kto to auto soferoval ?
Reakcia na: 810zssk #214618:
Nie je dôvod sa zaraďovať vľavo pri ŽST NM, lebo nasleduje križovatka, kde sú oba pruhy rovno. Takže je jedno v ktorom pruhu vodič pôjde.
Reakcia na: zakaznik #214623:
Bus pruh doplniť dodatkom vozidlám odbočujúcim v pravo jazda povolená.
Reakcia na: zakaznik #214621:
Low-cost riešením by mohlo byť v pravom pruhu zriadiť krátky bus pruh, po skončení ktorého by sa mohla 50 legálne zaradiť vľavo a prejsť na jeden cyklus.
Ale na také samozrejme nie je ani vôľa ani odvaha ani záujem.
Reakcia na: 810zssk #214614:
Na teba je už aj zbytočný akýkoľvek komentár....hráš sa tu na veľkého pána ...ty si bol hadam svedkom už všetkeho..o tom kto ohrozuje a obmedzuje by si mal pomlčať...minule si stou tvojou bordovou rakvou vybehol tesne pred autobusom.si sa chcel ukazat a nakoniec si stal na červenej. ...uplny h.....k.
Reakcia na: david1 #214613:
Legislatívne okienko: Po odbočku k Lakeside môže ísť vodič L50 úplne legálne a legitímne v pravom pruhu, keďže cez tú križovatku sú oba pruhy rovno.
Koniec okienka.

Bolo by vhodnejšie, ak by sa vodič L50 následne zaradil do ľavého pruhu, tak aby prešiel na jeden/dva cykly. Čo samozrejme už nie je podľa pravidiel, keďže by sa mal zaradiť za posledného za odbočkou. Ale je to predsalen lepšie, ako vybrzdiť gumohlavistu v križovatke.

Rozprávka kolujúca medzi niektorými vodičmi o tom, že ho tam nikto nepustí je blbosť. Možno nie každý, ale realita je proste iná, než bájky o sprostých vodičoch IGK a udatných Beusákoch.

Konečným riešením je samozrejme pojazdná električková trať.
Reakcia na: Peon #214583:
kvoli tomu lebo sa tam nezmestili dva busy respektivne trcal mu zadok na zebre..
Do cestovneho poriadku platneho od 12.6.2016 pribudla zastavka Bratislava-Vrakuna so zastavovanim vlakov od dna vyhlasenia
http://www.zsr.sk/buxus/docs//cestporiadok/pdf/pdf2016/kcp12_06_2016/131.pdf
Reakcia na: Solider #214615:
To plati v situaciach kedy sa neda do laveho pruhu zaradit za ZST Nove Mesto. Viem ze nastavaju, ale rozhodne nie su stale a vodici ilegalnu jazdu v pravom pruhu praktizuju aj v pripade ak by sa vlavo kludne zaradit mohli.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.