Škoda 706 RTO Mtz - Mestský tuzemský, vozidlá vyrábené pre mestá v ČSR s malýmí vyklápacími alebo šúpacími okienkami, dvoma dvojdielnymi vzduchom ovládanými dverami z miesta vodiča, mestským diferenciálom.
Š 706 RTO Mex - Mestský exportný, vozidlá do miest vo svete, zvyčajne s velkou pohyblivou časťou bočných okien, často aj s otvárateľnou spodnou časťou - úprava tropico. Jedny alebo dvoje dvoj-, či štvordielne skladacie, vzduchom ovládané dvere. ?
A kde si prisiel na to ze by to mala dotovat Bratislava? Vsak si to normalne objedna BSK ako dnes busy. Zostava len dohodnut ci si to objedna u DPB (za komercnu cenu samozrejme), alebo nebodaj nejak dohodnu vstup ineho dopravcu na siet DPB.
Trochu mimo tému, ale neviem kam s tým, možno to niekoho zaujme DOD Comett Plus Tábor v máji (14.5.2016), vraj aj jazda s Ikarusom 280 a s Škoda RTO 706 MEX (neviem čo je "mex"?), nech to admini pridajú niekde, kde sa dávajú takéto tipy na rôzne dopravné akcie. http://www.comettplus.cz/cz/aktuality/14-den-otevrenych-dveri/
keď už tu píšem, tak pridám ešte jeden odkaz na akciu, ktorá bude čo nevidieť a toť kúsok od Bratislavy : http://www.technicalmuseum.cz/akce/to-bude-jizda-2016
DOD TMB Řečkovice, vraj má prísť aj oranžový Bobr smetiarsky Škoda 706 RT výtopna Zdice. možno aj bus Tatra 27, vstup 20 Kč.
Nebyt fotiek na FB, tak si to novinari ani nevsimnu ☺ Zastavka Sad Janka Krala je rozflakana uz dobre 3 tyzdne... Skor sa cudujem, ze nerobili halo kvoli nedokoncenym pilierom na petrzalskej strane, stale neodpratanemu stavenisku, atd. ?
Na BSK sa asi minuli peniaze, tak sa rokuje o nezmysloch, alebo Frešo tuší, že dobačoval na BSK, tak je ochotný podpísať akýkoľvek nezmysel a nechať nejakú tú mínu svojmu nástupcovi.
Rozumiem správne, že 15:45 h idú z ASMN dve vozidlá Slovak Lines po takmer rovnakej trase (s rovnakou konečnou zastávkou)? ? http://goo.gl/owGeCj To sa jeden z tých spojov fakt nedal o pár minút posunúť?
Presne ako píšeš. Keď nevedia potiahnuť kilometer trate z Dúbravky na Bory a rovnako aj do už roky sľubovanej Devínskej Novej Vsi, tak toto je čisto kampaňová téma.
Ak by nejakou nepredvídateľnou náhodou niekedy došlo k predĺženiu trate z Dúbravky na Bory, ako by to šlo od obratiska Pri kríži? Vonkajšiu koľaj na opačnom konci prerušia a spravia stredom Saratovskej smer Agátová nový koridor? Najmä prejazd súčasným obratiskom si neviem predstaviť.
Pôvodný plán na tento rok bol 12 autobusov 9,5m, 5 autobusov 12m a 30 autobusov kĺbových. Neskôr to bolo upravených na celkovo 40 autobusov, bez upresnenia. Takže to môže byť asi 10 autobusov 9,5m a 30 autobusov kĺbových. Malo by to byť asi tento rok. S 12m to bude asi tak, ako to napísal Mike.
Rozumnejšie ako takéto hlúposti mi pride riešenie že sa vybuduje na konečnej elektriciek v Rači P+R a zrekonštruuje sa a zatraktívni Zst. Vinohrady, ako prestupny terminal + zvýšenie počtu regionálnych vlakov z Pezinská v pravidelnom takte + vybudovanie riadnych P+R na Zst. zastávkach na uvedené trase.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.