DPB mal k tomu dokopať Škodovku, so SORom sa ani nemusí baviť. Škoda išla do toho obchodu s plným vedomým akého dodávateľa skriní to má. DPB v prípade trolejbusov nemusí riešiť nič so SORom, nech so všetkými vecami bombarduje Škodovku. Ona tie vozy dodala.
Na jeden kábel si asi chcel povedať. To je samozrejme chyba DPB, že nedokázal dokopať SOR k tomu, aby tam ten druhý kábel priviedol a zapojil to poltretinovo, mňa ale fascinuje, že zatiaľ čo u autobusu to nevadí, u električky a trolejbusu to zabíja psíky a žerie malé detičky aj s kosťami.
No, minimálne vyhlášku o dopravnom poriadku dráh. On tam teda nemá priamo, že vonkajší dopyt nesmie byť s pamäťou ale zvonku nesmie byť signalizovaný pred zastavením:
Dráhové vozidlo na prepravu cestujúcich má všetky dvere ovládateľné zo stanovišťa vodiča a jednotlivé dvere ovládacími prvkami dopytového ovládania umiestnenými v blízkosti dverí na vnútornej i vonkajšej strane vozidla. Uplatnenie dopytu na otvorenie dverí je signalizované na presvetlenom ovládači na vnútornej strane vozidla a stav možnosti uplatnenia dopytu na presvetlenom ovládači na vonkajšej strane vozidla. Uplatnenie dopytu je aktívne signalizované na stanovišti vodiča. Na základe uplatneného dopytu sa dvere otvoria po aktivácii uvoľnenia
dverí na stanovišti vodiča a po zastavení vozidla. Uzatvorená poloha všetkých dverí dráhového vozidla alebo súpravy je aktívne signalizovaná na stanovišti vodiča.
Tak je to aj pri kinderkách. Dosť to zdržuje. Pár ľudí sa aj ozve vodičovi že mu otváranie na dverách nefunguje. Pri starších električkách s tým nie je problém. Tam sú tlačidlá prepojené.
Lenže ak vodič neuvoľní otváranie dverí pred zastavením, ale až v 3. sekunde toho, čo skutočne zastaví, tak vonku stojíš a stláčaš tlačidlo ako taký idiot a rozčuľuješ sa, že to nefunguje. Na každej zastávke sa nájde niekoľko takých ľudí.
Štát mu platí viac než dosť. Však aj preto si mimo špičky môže dovoliť pýtať len polovicu (Čo by tento víkend napr. tiež nemusel). Zas na druhej strane, ak má na 1 vlkm náklady cca 7 €, tak pri cene celého lístka 0,0425 € za 1 km (za 1 km je to 0,05 € mínus 15 % zľava Regional) by musel mať v každom vlaku 164 cestujúcich (teda akurát vypredané).
Keďže však nepočítam, že by vypredal celý vlak, môže chýbajúce € zarobiť na predaji toho občerstvenia, čo sľuboval pri príchode na trh.
Existujú nejaké pravidlá ako majú autobusy MHD obsluhovať zastávku keď na nej prebieha maľovanie čiar? Dnes na zastávke Alexyho smer DNV bus na linke 20 zastavil v jazdnom pruhu na úrovni zastávky. Vystupujúca staršia pani sa nepozerala poriadne pod nohy a stúpila do práve namaľovaných čiar. Vozidlo na linke 83 zastavilo až kúsok za zastávkou, ľudia zo zastávky trošku pobežali. ?
"ziadal aby dopyt dnu mal pamat a vonku nie." - som jediny, komu tato poziadavka pride celkom ... rozumna? Aspon ludia, ak si na to zvyknu, nebudu hmatat po stale iducej elektricke na dopyt
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Dráhové vozidlo na prepravu cestujúcich má všetky dvere ovládateľné zo stanovišťa vodiča a jednotlivé dvere ovládacími prvkami dopytového ovládania umiestnenými v blízkosti dverí na vnútornej i vonkajšej strane vozidla. Uplatnenie dopytu na otvorenie dverí je signalizované na presvetlenom ovládači na vnútornej strane vozidla a stav možnosti uplatnenia dopytu na presvetlenom ovládači na vonkajšej strane vozidla. Uplatnenie dopytu je aktívne signalizované na stanovišti vodiča. Na základe uplatneného dopytu sa dvere otvoria po aktivácii uvoľnenia
dverí na stanovišti vodiča a po zastavení vozidla. Uzatvorená poloha všetkých dverí dráhového vozidla alebo súpravy je aktívne signalizovaná na stanovišti vodiča.