Štát mu platí viac než dosť. Však aj preto si mimo špičky môže dovoliť pýtať len polovicu (Čo by tento víkend napr. tiež nemusel). Zas na druhej strane, ak má na 1 vlkm náklady cca 7 €, tak pri cene celého lístka 0,0425 € za 1 km (za 1 km je to 0,05 € mínus 15 % zľava Regional) by musel mať v každom vlaku 164 cestujúcich (teda akurát vypredané).
Keďže však nepočítam, že by vypredal celý vlak, môže chýbajúce € zarobiť na predaji toho občerstvenia, čo sľuboval pri príchode na trh.
Existujú nejaké pravidlá ako majú autobusy MHD obsluhovať zastávku keď na nej prebieha maľovanie čiar? Dnes na zastávke Alexyho smer DNV bus na linke 20 zastavil v jazdnom pruhu na úrovni zastávky. Vystupujúca staršia pani sa nepozerala poriadne pod nohy a stúpila do práve namaľovaných čiar. Vozidlo na linke 83 zastavilo až kúsok za zastávkou, ľudia zo zastávky trošku pobežali. ?
"ziadal aby dopyt dnu mal pamat a vonku nie." - som jediny, komu tato poziadavka pride celkom ... rozumna? Aspon ludia, ak si na to zvyknu, nebudu hmatat po stale iducej elektricke na dopyt
Sestinovi nevadilo tlacidlo zvnutra, ale ziadal aby dopyt dnu mal pamat a vonku nie. To tam SOR nevedel spravit, lebo to tlacidlo je z oboch stran napojene na jeden senzor, cize funkcia musi byt rovnaka zvonku aj zvnutra.
Nie je to len o objednaní... počas výjazdov sa pripomienkovali a dolaďovali rôzne veci... tlačidlá so zlou citlivosťou DPB jednoducho nikdy nemal prebrať a mala byť podmienka problém vyriešiť hneď pri výrobe vozidiel. Teraz sa budú pracne premontovávať.
Iná vec je, že do toho kafral aj Ing. 1/6, vďaka ktorému nie sú tlačidlá aj zvnútra na dverách.
Ty tomu nejako rozumieš alebo to len tak odhaduješ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy