Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rubber38 #213225:
To nie sú balíky to je prázdny voz každé kolo.
Ja som bol tiež zástancom osmičky cez tunel no čo tam predvádza L1 je fakt iba mrhanie vozokm. Tá ide prázdna od Poštovej a napĺňa sa trochu na Jesenského niečo na SNP záleží podľa prekladu s X 13 a najviac na Obchodnej.
Reakcia na: sofiasofia #213227:
JEDINES O ZAPNUTY MCAPSLOCKOM
AKOS I KUPIT ELEKTRICENKU CEZ NET
Reakcia na: Rubber38 #213225:
Baliky mozno nie, ale ked uz tie km platit, tak urcite ma vacsi zmysel spojenie pod most + spojenie Jesenskeho-Ruzinov, nez ten kolotoc co je navrhnuty teraz.
Reakcia na: 810zssk #213222:
No, nevšimol som si, že by tam L1 (predtým L2) vozila nejaké balíky ľudí. A L8 nebude o nič lepšia, do Ružinova s ňou od nábrežia nikto nepôjde
Reakcia na: 810zssk #213222:
Tak keby šla po Špitálskej na Nam. ĽŠ, bolo by to najkratšie. A z KV by sa dalo priamo bez klučkovania dostať aj s L 9 na Obchodnú. Ale ak je priorita, aby linky išli čo najmenej priamo, tak je to v poriadku.
Reakcia na: ufo #213221:
No, a napadá ťa iné rozumné riešenie, ak teda nechceš obrat na nábreží? Ekonomická varianta by tak teoreticky bolo vedenie L8 polookružným spôsobom ...TrMy - Obchodná - Kamenné - Špitálska - TrMy..., a L9 viesť v smere do KV v súčasnej trase a v smere do RU po Obchodnej. Ale to len teoreticky, prakticky by si poplietol hlavy úplne všetkým cestujúcim

Resp, až bude vybudovaná poriadna zastávka pod Manderlom, môžeme sa baviť o úplnom prehodení L8 a 9 na Špit/Obch (neviem teda, do akej miery by sa cestujúcej verejnosti dotklo zrušenie spojenia Kapucínska-Špitálska) ale do tej doby to neprichádza v úvahu (k vyššie uvedenému navyše odrezanie celej Vajnorskej/Ružinovskej radiály od uzla Kamenné/SNP v smere do mesta)
Reakcia na: ufo #213221:
Pri L8 sa logicky ponuka len o trochu dlhsia trasa cez tunel, Novy most a Jesenskeho.
Reakcia na: Mike #213220:
Krásne následky dvojlinkového variantu - prebehovanie medzi zástavkami.. Btw. ak 8 ostane na Obchodnej, ten jalový úsek Poštová - Nám Ľ. Štúra bude pekným príkladom neobmedzených finančných zdrojov mesta Bratislava.
Reakcia na: 810zssk #213180:
Práve preto, že nevieš, ktorú zast. zvoliť, by mohla stáť na oboch. Zastávka pri starej tržnici by bola priamo oproti vyústeniu prirodzeného koridoru do centra (stará tržnica, Klobučnícka, dve pasáže na Laurinskú..) Odtiaľ je to na Kamenné cca 170-180 metrov. Prirodzený zdroj zast. Kamenné nám. je Tesco a okolie Rajskej/Dunajskej. A zmysel má aj to, čo si hovoril, že z SNP by išli ľudia do Ružinova na 8/9, a z Kamenného na 4/9 smer Trnko. Ťažko povedať, ktorých je viac, možno veľmi mierne tých prvých. Ale čo do využívania by zrejme boli obe zastávky rovnako silné. Čo sa určite nedá povedať o Vazovova/Blumentál (čím argumentoval Rubber38).

Iná vec je, že keby sa pre 9 zrušilo zastavovanie na Kamennom (a zaviedlo to SNP), tak potom zast. Mariánska nie je vôbec ďaleko...
Reakcia na: Palo1987 #213208:
Dopravoprojektu to tak dlho trvalo až nakoniec nedodal žiadnu dokumentáciu a kvôli tomu sa posunula realizácia Vajnorskej a Ružinovskej radiály až na rok 2018 a neskôr.
Reakcia na: Rubber38 #213215:
Presne tak
Zastavovanie L9 na SNP nikomu nepomôže. Nemá tam z ničím rovnaký smer aby zlepšila frekvenciu spojov na rozdiel od Kamenného nám.
Karlovka si prestúpi na Šafku pri ceste do Petržalky.
Reakcia na: Palo1987 #213211:
Pri Poluse sa tá druhá zastávka doplnila pre zvýšenie frekvencie spojov na Riazanskej. Ideš na to čo ti skôr príde. Keby nebol priestorový problém v pravom odbočení do Vajnorskej tak by aj smerom späť mohla ísť okolo Polusu a aj prestup z električiek by bol pohodlnejší ako na Novej Dobe.

Teraz idú okruhom z min.výdržou pri Slimáku no poobede je kvôli tomu nepravidelnosť v obidvoch smeroch.
Reakcia na: Mirtschi #213206:
Ale ved ja som nikdy nehovoril ze to nikde neexistuje. O tom sme si uz nizsie pisali, ze to existuje kadekde. To nic nemeni na veci, ze na Namesti SNP je to bohapusty nezmysel.
Reakcia na: Mirtschi #213206:
Áno, ale na tebou uvedenom príklade na prvej zastávke "musí" zastaviť kvôli vysokej frekvencii premávky (ako ostatných tramvají, kt. by ju tak či tak v 70% prípadov brzdili, tak kvôli značnej výmeny cestujúcich), a na tej druhej stojí, nakoľko je to zastávka využívaná na návoz k blízkej stanici metra. Takže každé z tých zastavení má svoje opodstatnenie (i keď to prvé má väčšie), zatiaľ čo príp. zastavovanie L9 pred Tržnicou ničomu nepomôže, akurát to ľudia z centra budú mať na devinu o 30 metrov bližšie (čo ale nepovažujem za dostatočný dôvod, to by to potom mohlo stáť naozaj všade)
Reakcia na: S499.1023 #213212:
to všetko schovávam pod slovíčko byrokracia, ktorá trvá pridlho. Nevravím, že sa to dá rychlejšie na Slovensku, len hovorím, že je tu nejaký problém v tejto krajine.
Plus vravel, som zriadiť keď tak dočasnú zastávku, kým sa nevyhotoví už trvalá.
Reakcia na: Rubber38 #213207:
To už fakt môžeme obnoviť aj zastavovanie šalín na zast. Vazovova, nie? Tiež sú tam označníky, a tiež by to malo 25 ľudí denne o 30 metrov bližšie na zastávku, zatiaľ čo stovky ostatných by sa zbytočne po ceste zdržovali... Veď to ešte svet nevidel, aby nebol označník využívaný na 100% ?
Reakcia na: Palo1987 #213208:
Jasné, ani EIA, územné konanie, stavebné povolenie, nič by netrvalo.
Reakcia na: Mirtschi #213206:
Aj u nás konkrétne na autobusovej linke 98 stojí pri Poluse pred križovatkou aj za križovatkou.
Reakcia na: Rubber38 #213207:
To samozrejme s prejazdom medzi linkami nemá nič spoločného.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.