Ani jedna neni elektrifikovana, a kedze trate ktore spajaju su vsetky pod dratmy... Odklonene vlaky by asi isli priemernou rychlostou 50km/h. Tipujem ze stav neni bohvieaky, na spojke letisko - Götzendorf (pri stanici G-Dorf) vidim pravidelne odstavene nakladne vagony, ktore sa asi nikde inde nezmestili...
Ono to bude najskôr tým, že časť tej trate je oficiálne zrušená, ak nie už aj vytrhaná. To len dokazuje, ako dôležité je pre OBB mať tie dve trate prepojené. ?
A mám ešte jednu otázku, tento raz autobusovú. Kde sa nachádza zastávka SL Pezinok, Grinava zastávka? Na hlavnej ceste medzi Grobmi a Pezinkom som ju nenašiel. Ak sa nachádza priamo pri železničnej zastávke, ako sa tam dostane bus od Grobu, pretože prudkým odbočením vľavo na tomto mieste (https://goo.gl/maps/7vULk5WS5L92) to asi nebude.
Luzianky-Drazovce (ZM) je odpojena pre vystavbu Land Roveru.
Podla toho, co som videl naposledy, ziadna slava. I ked, tomu stavu zodpoveda vacsina SVK trati.... ale na ich pomery, jedine naozaj v mimoriadnosti vaznej. Ale nakolko napr Bruck-Petronell je stavana vjazdovo v Brucku pred stanicou od Viedne, a do Petronellu sa napaja v smere do Bratislavy, vela toho neriesi..... Prakticky riesi iba ak by sa daco dialo medzi Petronellom a W..
Inak, v akom stave sú tie spojky Flughafen - Gotzendorf a Petronell - Bruck an der Leitha? Mohol by v prípade nejakej mimoriadnej udalosti alebo výluky byť cez ne odklonený nejaký vlak? A ako je to s prejazdnosťou nevyužívaných spojovacích tratí u nás? Napríklad po trati Lužianky - ZM - Kozárovce občas ide nejaký mimoriadny historický vlak, ale bolo by možné tú trať využiť v prípade dlhodobejšej nezjazdnosti trate 150?
A? Pocet cestujucich bol stale len 1 564 311, cize priemerne denne okolo 4300 ludi (akurat realne to je casto niekedy podstatne menej a niekedy podstatne viac, kedze su tam silne sezonne vykyvy). A teraz kolko z nich islo z hlavnej stanice, aby ten expres vyuzili? Teraz sa ani nezaoberam cestovnym, bez beznej tarify to zakape uplne.
Navyse problem spociva v tom ze ten dopyt je narazovy. Raz za cas tam dovezies plny bus, ale v ostatnom case tam budes vozit vzduch. Napriklad zajtra su odlety o 06:40 (737), 07:20 (ATR), 09:40 (737), 09:55 (ATR), 12:10 (737), 12:25 (737), 13:10 (ATR), 13:55 (737), 14:15 (737), 14:40 (737), 15:45 (ATR), 16:55 (737), 17:30 (737) a 21:35 (737). Ale pozajtra uz medzi 6:40 a 12:50 nepojde nic, cize 12 hodin by ten bus vozil vzduch.
Cize trvam na tom co som napisal, teda ze taku linku ma zmysel prevadzkovat jedine ako ucelovu s CP samostatne stanovenym na kazdy den, podla aktualneho letoveho poriadku. Radsej navozit viac busov v case ked ich treba, nez vozit pol dna vzduch a potom narazovo narvat jeden autobus ktory sa zhodou okolnosti trafi do casu odletu/priletu.
A teda kazdopadne by ta linka mala navyse zastavovat aspon na Trnavskom myte a Bajkalskej. Len ludia z Hlavnej stanice nestacia.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Error 0x007