Cital som nieco o tom Dr. Wellingsovi a bud je to fanaticky autofil, alebo je podplateny zo strany autolobby alebo mu chyba nejaka ta logika a rozum.
Z jeho ust vysli take perly ako napr. (necitujem doslovne):
- Cyklisti by mali tiez platit nejaku cestnu dan a nie ist zadarmo
- Peniaze vylozene na cyklotrasy su vyhodene, lebo cyklotrasy su malo vyuzite
- Cyklisti spomaluju motorizovanych ucastnikov dopravy
- Dotovanie verejnej dopravy je velke nestastie lebo sa mina vela penazi ktore by sa dali vyuzit na investicie do cestnej infrastruktury (= viac pruhov pre brum-brum-auticka)
- Povazuje za nestastie, ze prisne regulacie neumoznili britskym mestam sa prisposobovat autam (!)
...
Takze este väcsie zlo ako nejaky Schlosser, a toto cudo ma este doktora z Oxfordu ?
Uz ked sme pri IDS BK, neodpustim si jednu poznamku. 15´dve zony pri platbe z dopravnej karty 0,63€ / ARRIVA Trnava prvé pásmo z dopravnej karty 0,36€ t. z., o 75% viac v IDS BK, dakujem Bratislavskemu kraju, ze mozem platit viac a bez akejkolvek pridanej hodnoty v regione, kde sa da vyuzit iba autobus SL... ?!
Po mesiaci som zase otestoval vodičov:
Tak ale s takým prístupom, ako u Slovak Lines, že ma vodič s 15´ lístkom z automatu "vyhodil" z busu, pretože ten spoj ide až!!! 17 minút, nech prejdem do busu, ktorý stojí za nami, ten ide len 15 min. (naraz majú odchod dva autobusy, a tak sa 15 žiakov rozdeľuje do dvoch busov) veru nárast počtu cestujúcich nemožno zaevidovať.
Tak som prešiel do druhého autobusu, tam zas pchám lístok do označovača, pýtam si nulový lístok na stanicu (no ale na akúúú??? a čo, načo to tam pcháš??? prilož kartu!) Tak som priložil kartu, on mi už zadal kód a išiel mi strhať peniaze z EP, aj keď videl, že si idem označiť lístok... ? no lenže ja nemám na karte €, a lístok sa buď nepodarilo vopchať, alebo mi to neoznačilo, a tak som zas musel vyťahovať peňaženku a platiť v hotovosti.
Zato dvere sa otvorili presne na sekundu včas na seneckej žel. stanici.
Mojim postrehom je, že prvým spojom cestovali traja dospelý (AS), druhým spojom necestoval nikto dospelý/pracujúci, teda len jeden jediný z AS na ŽST v Senci.
IDS-om naďalej úspešne vyháňame ľudí z verejnej dopravy. ?
Zas nebudme demagogicki, ten graf neukazuje narast poctu cestujucich (hoci k tomu podla dostupnych informacii doslo tiez, ale v o cosi mensej miere), ale narast poctu drzitelov rocneho listka. Cize to zahrna aj ludi co MHD pouzivali aj predtym, ale s inym produktom.
S inymi castami clanku sa ale neda nesuhlasit:
"Podľa neho sa trend v inštalovaní svetelnej signalizácie na cestách v poslednej dobe rozšíril do miest, kde neslúži svojmu účelu a má skôr negatívny vplyv ako na ekonomiku, ako aj na životné prostredie či bezpečnosť cestnej premávky.
...
V Anglicku pribudlo za posledných pätnásť rokov neuveriteľných dvadsaťpäť percent semaforov, čo je mnohonásobne viac v porovnaní s nárastom počtu vozidiel na tamojších cestách. Áut totiž v rovnakom časovom období pribudlo len päť percent."
Neviem ako v Bratislave, ale v Prahe sa semafory siria ako mor, nevypinaju sa na noc a mimo spicku dobre 2 tretiny z nich len zbytocne zdrzuju premavku bez akehokolvek pozitivneho zmyslu. A zdrzuju aj MHD (napriek preferencii, ktora funguje nedostatocne).
Takú hlúposť ako celý tento článok som už dlho nečítal.
"Nešťastné dopady na ostatných účastníkov cestnej premávky má tiež infraštruktúra pre cyklistov na cestách, pomalé zóny v mestských oblastiach a tiež prednostné cestné pruhy pre autobusy."
Weil am Rhein hej, ale tá žabožrútska obec, čo leží na predposlednej zastávke linky 10, ktorá sa potom vráti do Švajčiarska, nebude väčšia, než Rajka a tiež prispieva, inak by tam tie električky proste nezastavovali.
Náklady na prevádzku železničnej dopravy sú približne 6x väčšie ako náklady na prevádzku autobusovej. Nikto v tejto diskusii v kontexte Rajky nepredložil jediný argument, prečo túto reláciu obsluhovať vlakom. A vôbec, nikto nepredložil, prečo túto reláciu vôbec obsluhovať, ak spoje nie sú schopné uživiť sa na komerčnej báze. Za normálnych okolností by to mala riešiť obec alebo VÚC.
V tom Bazileji je zaujimavost, ze aj elektricky idu mimo statnych hranic, ale na druhej strane oni tam predsa maju za hranicami obce s trosku inym poctom obyvatelov (napr. Weil am Rhein)...
Bohuzial tym vzdy tvoje argumenty stracaju na sile... ale to je ok, najvacsie polena si pod nohy vzdy kladieme sami.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Error 0x007
Z jeho ust vysli take perly ako napr. (necitujem doslovne):
- Cyklisti by mali tiez platit nejaku cestnu dan a nie ist zadarmo
- Peniaze vylozene na cyklotrasy su vyhodene, lebo cyklotrasy su malo vyuzite
- Cyklisti spomaluju motorizovanych ucastnikov dopravy
- Dotovanie verejnej dopravy je velke nestastie lebo sa mina vela penazi ktore by sa dali vyuzit na investicie do cestnej infrastruktury (= viac pruhov pre brum-brum-auticka)
- Povazuje za nestastie, ze prisne regulacie neumoznili britskym mestam sa prisposobovat autam (!)
...
Takze este väcsie zlo ako nejaky Schlosser, a toto cudo ma este doktora z Oxfordu ?
Tuto clanok:
http://ipayroadtax.com/no-such-thing-as-road-tax/this-clever-economist-thinks-cyclists-are-paupers-dont-pay-for-roads/