Reakcia na: ................ #212437:
S inymi castami clanku sa ale neda nesuhlasit:"Podľa neho sa trend v inštalovaní svetelnej signalizácie na cestách v poslednej dobe rozšíril do miest, kde neslúži svojmu účelu a má skôr negatívny vplyv ako na ekonomiku, ako aj na životné prostredie či bezpečnosť cestnej premávky.
...
V Anglicku pribudlo za posledných pätnásť rokov neuveriteľných dvadsaťpäť percent semaforov, čo je mnohonásobne viac v porovnaní s nárastom počtu vozidiel na tamojších cestách. Áut totiž v rovnakom časovom období pribudlo len päť percent."
Neviem ako v Bratislave, ale v Prahe sa semafory siria ako mor, nevypinaju sa na noc a mimo spicku dobre 2 tretiny z nich len zbytocne zdrzuju premavku bez akehokolvek pozitivneho zmyslu. A zdrzuju aj MHD (napriek preferencii, ktora funguje nedostatocne).
S499.1023
JE zvykom, že mesto prerastá cez hranice štátu, ako príklad by som uviedol Bazilej, ktorá prerastá dokonca do dvoch štátov (Nemecko a Žabožrútsko) a mám do nich aj integrovanú dopravu. Na tejto sa však zahraničné entity podieľajú.
Ad Praha - pozri sa, aký je tu všeobecný škrek, že sa pásmo 100 pri JCL počíta dvakrát. Pritom Praha má v rámci mesta pásma štyri (P+P+0+B).