S inymi castami clanku sa ale neda nesuhlasit:
"Podľa neho sa trend v inštalovaní svetelnej signalizácie na cestách v poslednej dobe rozšíril do miest, kde neslúži svojmu účelu a má skôr negatívny vplyv ako na ekonomiku, ako aj na životné prostredie či bezpečnosť cestnej premávky.
...
V Anglicku pribudlo za posledných pätnásť rokov neuveriteľných dvadsaťpäť percent semaforov, čo je mnohonásobne viac v porovnaní s nárastom počtu vozidiel na tamojších cestách. Áut totiž v rovnakom časovom období pribudlo len päť percent."
Neviem ako v Bratislave, ale v Prahe sa semafory siria ako mor, nevypinaju sa na noc a mimo spicku dobre 2 tretiny z nich len zbytocne zdrzuju premavku bez akehokolvek pozitivneho zmyslu. A zdrzuju aj MHD (napriek preferencii, ktora funguje nedostatocne).
Takú hlúposť ako celý tento článok som už dlho nečítal.
"Nešťastné dopady na ostatných účastníkov cestnej premávky má tiež infraštruktúra pre cyklistov na cestách, pomalé zóny v mestských oblastiach a tiež prednostné cestné pruhy pre autobusy."
Weil am Rhein hej, ale tá žabožrútska obec, čo leží na predposlednej zastávke linky 10, ktorá sa potom vráti do Švajčiarska, nebude väčšia, než Rajka a tiež prispieva, inak by tam tie električky proste nezastavovali.
Náklady na prevádzku železničnej dopravy sú približne 6x väčšie ako náklady na prevádzku autobusovej. Nikto v tejto diskusii v kontexte Rajky nepredložil jediný argument, prečo túto reláciu obsluhovať vlakom. A vôbec, nikto nepredložil, prečo túto reláciu vôbec obsluhovať, ak spoje nie sú schopné uživiť sa na komerčnej báze. Za normálnych okolností by to mala riešiť obec alebo VÚC.
V tom Bazileji je zaujimavost, ze aj elektricky idu mimo statnych hranic, ale na druhej strane oni tam predsa maju za hranicami obce s trosku inym poctom obyvatelov (napr. Weil am Rhein)...
Ani nie tak pred bleskom ako takým skôr pred vznikom nebezpečne napätia jednoducho povedane. Viac tu strana 4 www.zsr.sk/buxus/docs//VVUZ/PaOV/PaOV_katalog
Keď si niekto výhodne kúpi dom v Rajke, tak si ho kupuje s vedomím toho, že tam má nejakú dopravnú obslužnosť a výhody uňho prevažujú nad nevýhodami. Ja keď bývam v paneláku, tak som vedome rezignoval na rybník, záhradu a výhľad na les a mám za to nejakú dopravnú obslužnosť.
JE zvykom, že mesto prerastá cez hranice štátu, ako príklad by som uviedol Bazilej, ktorá prerastá dokonca do dvoch štátov (Nemecko a Žabožrútsko) a mám do nich aj integrovanú dopravu. Na tejto sa však zahraničné entity podieľajú.
Ad Praha - pozri sa, aký je tu všeobecný škrek, že sa pásmo 100 pri JCL počíta dvakrát. Pritom Praha má v rámci mesta pásma štyri (P+P+0+B).
Všetkých nie. Len tých, ktorí evidentne trpia neliečiteľnou tuposťou. Bohužiaľ, na ľuskú hlúposť som precitlivelý. Pozri sa, ako dlho tu už telefonista zaťato točí svoječ mantry.
Môžem ťa uistiť, že pre to, aby sa využívala železnica tam, kde má zmysel, som spravil rádovo viac ako ty. A stále zastávam názor, že nekritický priaznivec železnice jej škodí viac ako ortodoxný autíčkar.
Mmch., beusákom som bol a na túto etapu svojho života spomínam rád.
Prva veta druheho odseku ma zacinat "Podla mna to nie je riesene nijak...", ospravedlnujem sa
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petik
"Podľa neho sa trend v inštalovaní svetelnej signalizácie na cestách v poslednej dobe rozšíril do miest, kde neslúži svojmu účelu a má skôr negatívny vplyv ako na ekonomiku, ako aj na životné prostredie či bezpečnosť cestnej premávky.
...
V Anglicku pribudlo za posledných pätnásť rokov neuveriteľných dvadsaťpäť percent semaforov, čo je mnohonásobne viac v porovnaní s nárastom počtu vozidiel na tamojších cestách. Áut totiž v rovnakom časovom období pribudlo len päť percent."
Neviem ako v Bratislave, ale v Prahe sa semafory siria ako mor, nevypinaju sa na noc a mimo spicku dobre 2 tretiny z nich len zbytocne zdrzuju premavku bez akehokolvek pozitivneho zmyslu. A zdrzuju aj MHD (napriek preferencii, ktora funguje nedostatocne).