COLOR> no napriklad taku ex. 37 si pamatam dost zivo. Pamatam si, ze tam chodili kratase (myslim, ze to bolo ku koncu premavky tej linky?), teda aspon posledne moje spomienky sa spajaju s Vrakosami.
Pamatam si ake narvate to chodilo uz z Dubravky, tiez si pamatam ako sa na Lipskeho rozbiehali do kopca s huronskym revom na redukovanej jednotke. Kym to stacil preradit velakrat sa stalo, ze aj zastal, tak sme celu tu maskaradu zopakovali znova.
A pamatam si, ze na Dostojevskeho rade dakde pri Malej Scene, bola daka fajna jama, alebo len poklesnuta vozovka (daco ako pred zastavkou OD Saratov do mesta) a tam nas to vzdy pekne pohojdalo, ked som sedel s dedkom na "balkone".
Joj, a stara dobra 101tka, alebo 112tka, narvate na prasknutie, motor v Ikaci reval ako tur a mi sme sa kazde rano splhali "zavratnou" rychlostou do kopca na Agatovej.
Teraz ma napadlo, 112 vypravovala 1.DTPA, nie?
Boze, to su spomienky. Az mi je smutno, ze to uz nezazijem...
Neviem ci BRKS ma nejaku stranku, ale malo by to byt rano o cca. 6.30 z Blavy do Malaciek a odtial o cca. 7.45 spat. Podmienene je to nakupom "novych" motorov. S troma starymi sunkami dieru do sveta nespravis.
Heh, ja som sa tym viezol pravidelne, ale uz si na to, ku**a, nepamatam To asi preto ze ked byval v Petrzke som mal dva roky ALe tusim som s tym este chodil k babke...? Chodilo to vobec do Petrzky? Kde som? Co je ta biela bedna vedla toho svetla predo mnou? Co to robia moje prsty? Mama? Brekeke... Hm, haluze...
Motor-SOR 9.5: IVECO F4 AE 0682C (prevedenie EURO III). Je to naftový štvordobý preplňovaný 6valec s medzichladením plniaceho vzduchu s priamym vstrekowaním, chladený kvapalinou.
No vidis, sam si si odpovedal. Stat si objednal urcite vykony, za ktore je ochotne ZSSk platit a ZSSK sa do takeho luxusu sama od seba nepusti. Bohuzial.
#21015 Spectre: ako vidis, nie su rovnake. Totiz Euro 3 motor je aj podla oznacenia iny (Iveco 80xxx vs Iveco Tector). Tector ma aj 12m SOR, tam sa da uvazovat o rovnakom tahu.
Karosa pouziva Cursor 8. Ten ma vykonove spektrum 160 - 240 kW, pricom 180 a 213 kW (mestske) maju 1100 Nm a 228 kW (ostatne) na 1250 Nm v sirokom rozsahu otacok. Preto ma, okrem nominalneho vykonu pri otackach ktore sa nikdy v premavke nedosiahnu, zaujima Nm a rozsah otacok pri maximalnom Nm.
#21014 color: uz davno. Do dispecera od minuleho roku, inde hned ako sa dalo. Ale cez WAP hlavne citam aby som na nete nestravil hodiny len diskusiou. Pisem len ked sa inak neda
Obavam sa ze ZSSK 2. februara tohto roku zrusila vsetko co bolo trosku nadstandardne. Uz nie je co rusit. Btw ty asi nebyvas v Malackach, ale ako by sa Ti pacilo keby posledny bus od Teba do mesta chodil 20.52 a z mesta domov o 22.41? a potom rano o 5.45?
Výborne. Vďaka. Dobre vedieť. Ja už som z toho IDOS-u taký zblbnutý, že sa do papierového cestovného poriadku ani nepozriem, hoci ho mám pod nosom...Síce to asi nevyužijem ale čoi keby náhodou.
I.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kami