Motor-SOR 9.5: IVECO F4 AE 0682C (prevedenie EURO III). Je to naftový štvordobý preplňovaný 6valec s medzichladením plniaceho vzduchu s priamym vstrekowaním, chladený kvapalinou.
No vidis, sam si si odpovedal. Stat si objednal urcite vykony, za ktore je ochotne ZSSk platit a ZSSK sa do takeho luxusu sama od seba nepusti. Bohuzial.
#21015 Spectre: ako vidis, nie su rovnake. Totiz Euro 3 motor je aj podla oznacenia iny (Iveco 80xxx vs Iveco Tector). Tector ma aj 12m SOR, tam sa da uvazovat o rovnakom tahu.
Karosa pouziva Cursor 8. Ten ma vykonove spektrum 160 - 240 kW, pricom 180 a 213 kW (mestske) maju 1100 Nm a 228 kW (ostatne) na 1250 Nm v sirokom rozsahu otacok. Preto ma, okrem nominalneho vykonu pri otackach ktore sa nikdy v premavke nedosiahnu, zaujima Nm a rozsah otacok pri maximalnom Nm.
#21014 color: uz davno. Do dispecera od minuleho roku, inde hned ako sa dalo. Ale cez WAP hlavne citam aby som na nete nestravil hodiny len diskusiou. Pisem len ked sa inak neda
Obavam sa ze ZSSK 2. februara tohto roku zrusila vsetko co bolo trosku nadstandardne. Uz nie je co rusit. Btw ty asi nebyvas v Malackach, ale ako by sa Ti pacilo keby posledny bus od Teba do mesta chodil 20.52 a z mesta domov o 22.41? a potom rano o 5.45?
Výborne. Vďaka. Dobre vedieť. Ja už som z toho IDOS-u taký zblbnutý, že sa do papierového cestovného poriadku ani nepozriem, hoci ho mám pod nosom...Síce to asi nevyužijem ale čoi keby náhodou.
I.
rada by som touto cestou (ak je to mozne) poprosila kompetentnych, aby informovali, resp. poucili vodicov ako aspon naznacit suhlas s nastupom do vozidla napr. so psom, alebo detskym kocikom. Pravidla premavky si k takemuto nastupeniu suhlas vodica vyzaduje, lenze nie raz sa mi stalo, ze som stala na zastavke, mavala na vodica "ako na 1. maja"
ale odozva nikde. A pritom by stacilo kyvnutie rukou. Uz sami stalo aj to, ze ked som sa isla osobne opytat, tak bolo treba vodica oslovit aj trikrat kym sa vobec uracil zareagovat. Tak som nevedela, ci za volantom spi, alebo ma jednoducho ignoruje. Poslednu takuto "skusenost" mam z nedele 12.10. s vodicom linky c. 30 s odchodom spod Noveho mosta o 14.08 hod.
Opakujem, ze taketo vikendove spoje do Bratislavy
z Malaciek alebo Trnavy su u nas totalnym sci-fi
(ved sa zamyka budova hlavnej stanice, takze je
to nemozne - rozumny dovod sa vzdy najde )
Napriklad:
--------------------------------
Os 4929
Tišnov 1:21
Hradčany 1:23
Čebín 1:26
Kuřim 1:32
Česká 1:36
Brno-Řečkovice 1:40
Brno-Královo Pole 1:43
Brno-Židenice 1:51
Brno hl.n. 1:54
[jede v 7, 17.XI.]
--------------------------------
Os 4640
Vranovice 1:18
Žabčice 1:23
Hrušovany u Brna 1:26
Vojkovice n.Svratkou 1:29
Rajhrad 1:33
Popovice u Rajhradu 1:35
Modřice 1:39
Brno-Horní Heršpice 1:43
Brno hl.n. 1:48
[jede v 6, 7, 17.XI.]
--------------------------------
Asi si hladal spojenia v pracovne
dni ale toto sa tyka len vikendov.
Do akej koncepcie linkového vedenia??? Može mi niekto-ktokoľvek objasniť akůkoľvek koncepciu linkového vedenia v BA okrem základných téz:
1) Čo najviac prisposobiť hračku predstavám.
2) Vyhnať vlky z MHD.
????
No... Mne sa na tom celom najviac nepacil ten klasicky odzub system, akym sa zrusila 37 a 54 a zaviedli sa kadejake zlepence typu 78 a 86. 37 a 54 boli odjakziva preplnene, prvym krokom bolo zrusenie vikendovej premavky cez prazdniny. Potom sa to niekomu zapacilo - idealny sposob, ako setrit - a vikendovu premavku zrusili uplne. Nakoniec sa vhodnou zamienkou na uplne zrusenie stala nepriepustnost Racianskeho myta. Ibaze aj ked sa potom situacia zmenila (zmena jazdnych pruhov), do povodneho stavu to neprislo. Nehovorim, ze take dlhe priebezne linky boli dobre, ale ked uz sa rozdelovali, tak sa mali rozdelit tak, aby bol prestup z jednej na druhu. Naviac v mnohych pripadoch to sposobilo nanutenie ludom cestovat cez stred mesta, hoci ho mohli obist...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kami