Reply on: S499.1023 #21008:
Napriklad:--------------------------------
Os 4929
Tišnov 1:21
Hradčany 1:23
Čebín 1:26
Kuřim 1:32
Česká 1:36
Brno-Řečkovice 1:40
Brno-Královo Pole 1:43
Brno-Židenice 1:51
Brno hl.n. 1:54
[jede v 7, 17.XI.]
--------------------------------
Os 4640
Vranovice 1:18
Žabčice 1:23
Hrušovany u Brna 1:26
Vojkovice n.Svratkou 1:29
Rajhrad 1:33
Popovice u Rajhradu 1:35
Modřice 1:39
Brno-Horní Heršpice 1:43
Brno hl.n. 1:48
[jede v 6, 7, 17.XI.]
--------------------------------
Asi si hladal spojenia v pracovne
dni ale toto sa tyka len vikendov.
Spectre
Re #20986 galiyosha: Prve SORy mali prevodovku spojenu radiacou pakou cez bowdenove tiahla, co nebolo zrovna najefektivnejsie riesenie a dost blbo sa tam radilo
Re #20989 Z: SOR je dobry autobus. Netvrdim, ze je niecim revolucny, ale je to znacka, ktora nie je zbytocne skomercializovana. V danej cenovej kategorii nemas lepsie. A v triede midibusov? Tie prerobene dodavocky, co vyraba Vrakosa, nad tym sa clovek tak akurat zasmeje
Re #20986 galiyosha: Dvere v SORe su Karosa system a najvacsia zvrhlost na celom autobuse. Ja osobne sa ale priklanam k tym styrom dveram, nakolko tie minidvierka vpredu sa za dvere nedaju povazovat. A aj velke dvere v strede by mohli byt vacsie
Re #21004 Kami: Krútiaci moment pravdepodobne nebude vacsi, pokial sa jedna o zvysenie vykonu formou prenastavenia obmedzovaca. Krutiaci moment sa mera podla typu motora tak pri 1000-1500RPM a vykon pri maximalnych otackach. Vykon zavisi od krutiaceho momentu a otacok. To su len numericke hracky. A vykon je zaroven lahko manipulovatelna velicina, napr. motory v novych Vrakosach (kratkych aj dlhych) su rovnake, rozdiel je len v nastaveni. Dotycny krutiaci moment to ale ovplyvni pomenej, nakolko ten plati pre uplne ine otacky. Ako smerodatny udaj by som teda bral hlavne ten krutiaci moment, nakolko to je priamo meratelna (a aj merana) velicina.
Re #21012 d3k0: V princípe by bolo zrušenie 59ny logické, nakoľko DPB sa všeobecne dištancuje od expresných liniek. Pochopiteľne, bolo by treba adekvátne posilniť tramvaje do Rače. Ja si myslím, že keď expresy, tak ako kedysi s tým, že by na nich mohla napr. platiť vyššia tarifa. Držať 59ku ako zostatkový expres je však dosť diskutabilné. Ajtak, predpokladám, že tou 59 sa vozí niekto z DPB, keď ju ešte nezrušili.
Samozrejme, neplatí to len pre 59. Všetci dobre vieme, ktorý ujo na dopravnom chodí do roboty s linkou 78, ktorá je úplne mimo koncepčného systému liniek (ktorý dotyčný sám vymyslel - paradoxne). Takých príkladov je veľa, ale 78 je najlepší Každopádne, v BA veľmi chýba okružná linka, tak ako napr. v Brne 44, alebo 88. Linkové vedenie je nedomyslené a tým pádom neefektívne.... no a, lepšie to už ani nebude