Koho v CKD to bol napad davat do T6 (aspon 1 a 2 seria) tie velke krabice na svetla vo voze , ved aj tak sa tam dal len jeden "neon" do kazdej. Ved v T3 a K2 uz boli tie krabice v tvare -U- len na jednu ziarivku a oni potom vymyslia krabicu ,ako keby na dve ,ale davaju tam len jednu ziarivku. Zaujimave ze v 3 serii T6 to uz vyriesili a zuzili tie krabice ,len na jednu ziarivku do kazdej. P.S. Inac ako je to s kurenim vo vozoch DPB. Musi to niekto prikazat ,alebo je to prakticky na lubovoli vodica vozu?
No podla nasich zdrojov ma byt ta 21Tr prva a posledna, a asi jej budu chciet aj zbavit, lebo Ostrov asi prestane vyrabat take trolejbusy... No uvidime, ak nie, tak to znamena, ze by sa asi 21Tr kupovali dalsie
Hi, lidi, no mam infosku, z mojho zdroja (KLF by si rypol ) ze 21Tr pre BA je uz na vagone a pomaly by mala odist do BA.
Najprv pride jedna, kvoli homolog. a potom snad dalsia - podla spokojnosti - tak zneli doslova slova toho dotycneho . Takze berte to prosim s rezervou .
Musim pochvalit predavacku elektriceniek na AS Mlynske nivy, pretoze sa k zakaznikom sprava velmi milo a vsetky problemy vyriesi bez problemov. (Napriklad bola trpezliva pri pokuse o precitanie mojej "funkcnej" karty, co trvalo asi 5 minut (Co sa debilna firma robi tie karty ze nefunguju?))
Uz davnesjsie sa to chystam napisat, teraz som si cas spravil: Cestovanie na letisko linkou 61 je po tom co chodi cez Avion nieco hrozne. Ked aj opomeniem zdrzanie asi 2minutove ... to neustale natrasanie pri prechadzani retardermi, to je hnus !!! Linka na letisko by mala byt exprena a ne sa trepat po parkovisku nakupnych centier!
To ja velmi dobre viem, ale ked niekto studuje severske jazyky a chodi pomerne casto do Finska, kde je svedstina druhy uradny jazyk, ma ake-take vedomosti aj o svedcine. Alebo si myslis, ze si ten moj znamy cucal ten preklad z prstu?