Lenže ak sa nejakí utečenci rozhodnú z Rakúska ísť do Nemecka cez Slovensko, tak to znamená, že zo Slovenska musia ísť cez Maďarsko kde sú tiež námatkové kontroly a ďalej ešte väčšie keďže Chorvátsko nie je v Schengene.
Takže stále nechápem: Aký význam má kontrolovať pri vstupe na Slovensko z Rakúska?
A v čom bol najlepší? Myslíte si, že po 30 rokoch v podniku môže priniesť niečo nové, alebo by len konzervoval všetkých kamarátov? Naučenie sa pár vybraných slov ho stále nepredurčuje na vedenie DPB, ten naozaj potrebuje tvrdú a hlbokú orbu, popretŕhanie väzieb na nižších stupňoch riadenia a konečne nastavenie celej firmy na adekvátne výkony.
"V nejakej vozovni veduci"? Fakt? Nechces prestat kecat o veciach o ktorych ocividne nic nevies? Rafaj bol, napriek istym slabinam, jednoznacne najlepsi kandidat z celej 17ky.
To mas tak , ked z piatich sa traja nevedia ani obhajit, 4. je v DPB v nejakej vozovni veduci a piaty ma aspon prehlad. Alebo z celkoveho poctu 17 kandidatov schopnych povyhadzovali uz na zaciatku, aby mal vyvoleny hladky priebeh zvolenia.
Neviete niekto, keď DPB vyraďoval škodovácke trolejbusy v rámci modernizácie vozového parku za SOR/škoda busy, vyradil tie najhoršie polorozpadnuté? Alebo podľa akého kľúča šiel? Keď vidím niektoré zo starších, ako hrkocú a rozpadávajú sa, vždy mi napadne táto otázka...
V československých podmienkach na 90% dodávajú dopravným a železničným podnikom priekupníci, na ktorých odkazujú aj originál výrobcovia, ktorí odmietajú objednávky.
Áno, signály pre električku sú nastavené tak, aby oboma križovatkami prešli naraz bez zastavenia. Tzn. v oboch smeroch majú súčasne voľno na Miletičovej, na Jégeho je potom signál voľno posunutý pre každý smer samostatne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon