Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #209567:
Alternativna trasa je kadekolvek, kade sa predmerny clovek rozhodne ist.
Reakcia na: Ike #209568:
Lenže ak sa nejakí utečenci rozhodnú z Rakúska ísť do Nemecka cez Slovensko, tak to znamená, že zo Slovenska musia ísť cez Maďarsko kde sú tiež námatkové kontroly a ďalej ešte väčšie keďže Chorvátsko nie je v Schengene.

Takže stále nechápem: Aký význam má kontrolovať pri vstupe na Slovensko z Rakúska?
Reakcia na: Dispecer #209565:
GR nas dostal do zisku, tak si to mozeme dovolit ?
Reakcia na: Peon #209567:
Ak čítaš a počúvaš média, tak vieš, že alternatívna trasa vedie momentálne cez Chorvátsko.
Reakcia na: 810zssk #209547:
Hmm a tá alternatívna trasa je zo Slovenska cez Česko alebo cez Poľsko? Lebo jedni ani druhí zatiaľ nezaviedli hraničné kontroly so SR.
Reakcia na: Ike #209564:
Zaujimave, ze hlavny tah bol elektrifikovany tak neskoro ?
Trocha OT, ale narazil som na túto fotoreportáž ? Kvalitné dobové fotky predovšetkým z trate ŽSR 120 z roku 1980 - teda ešte bez elektrifikácie.

http://www.railpage.net/modules/news/article.php?storyid=2504
Reakcia na: šm11 #209562:
Tebe musel Rafael poriadne šliapnuť na otlak, bratku.
Reakcia na: 810zssk #209561:
A v čom bol najlepší? Myslíte si, že po 30 rokoch v podniku môže priniesť niečo nové, alebo by len konzervoval všetkých kamarátov? Naučenie sa pár vybraných slov ho stále nepredurčuje na vedenie DPB, ten naozaj potrebuje tvrdú a hlbokú orbu, popretŕhanie väzieb na nižších stupňoch riadenia a konečne nastavenie celej firmy na adekvátne výkony.
Reakcia na: Petto #209559:
"V nejakej vozovni veduci"? Fakt? Nechces prestat kecat o veciach o ktorych ocividne nic nevies? Rafaj bol, napriek istym slabinam, jednoznacne najlepsi kandidat z celej 17ky.
Reakcia na: Petto #209559:
Vedúci technického odboru divízie autobusy.
Reakcia na: MatejBA #209558:
To mas tak , ked z piatich sa traja nevedia ani obhajit, 4. je v DPB v nejakej vozovni veduci a piaty ma aspon prehlad. Alebo z celkoveho poctu 17 kandidatov schopnych povyhadzovali uz na zaciatku, aby mal vyvoleny hladky priebeh zvolenia.
Reakcia na: Petto #209555:
To predsa neznamena, ze teraz budu nakupovat nove motore ? Ale ak by raz bol potrebny, tak predsa musi byt v cenniku.
Neviete niekto, keď DPB vyraďoval škodovácke trolejbusy v rámci modernizácie vozového parku za SOR/škoda busy, vyradil tie najhoršie polorozpadnuté? Alebo podľa akého kľúča šiel? Keď vidím niektoré zo starších, ako hrkocú a rozpadávajú sa, vždy mi napadne táto otázka...
Reakcia na: TeBeCe #209549:
Cena noveho motoru pre SOLARIS CNG cca 15 470 EUR bez DPH
Reakcia na: ivanbuto #209551:
V československých podmienkach na 90% dodávajú dopravným a železničným podnikom priekupníci, na ktorých odkazujú aj originál výrobcovia, ktorí odmietajú objednávky.
Podla dennika N, by sa mal stat riaditelom DPB Milan Urban..komisia ho odporucila
Reakcia na: mku81 #209550:
Áno, signály pre električku sú nastavené tak, aby oboma križovatkami prešli naraz bez zastavenia. Tzn. v oboch smeroch majú súčasne voľno na Miletičovej, na Jégeho je potom signál voľno posunutý pre každý smer samostatne.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.