Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dispecer #209565:
GR nas dostal do zisku, tak si to mozeme dovolit ?
Reakcia na: Peon #209567:
Ak čítaš a počúvaš média, tak vieš, že alternatívna trasa vedie momentálne cez Chorvátsko.
Reakcia na: 810zssk #209547:
Hmm a tá alternatívna trasa je zo Slovenska cez Česko alebo cez Poľsko? Lebo jedni ani druhí zatiaľ nezaviedli hraničné kontroly so SR.
Reakcia na: Ike #209564:
Zaujimave, ze hlavny tah bol elektrifikovany tak neskoro ?
Trocha OT, ale narazil som na túto fotoreportáž ? Kvalitné dobové fotky predovšetkým z trate ŽSR 120 z roku 1980 - teda ešte bez elektrifikácie.

http://www.railpage.net/modules/news/article.php?storyid=2504
Reakcia na: šm11 #209562:
Tebe musel Rafael poriadne šliapnuť na otlak, bratku.
Reakcia na: 810zssk #209561:
A v čom bol najlepší? Myslíte si, že po 30 rokoch v podniku môže priniesť niečo nové, alebo by len konzervoval všetkých kamarátov? Naučenie sa pár vybraných slov ho stále nepredurčuje na vedenie DPB, ten naozaj potrebuje tvrdú a hlbokú orbu, popretŕhanie väzieb na nižších stupňoch riadenia a konečne nastavenie celej firmy na adekvátne výkony.
Reakcia na: Petto #209559:
"V nejakej vozovni veduci"? Fakt? Nechces prestat kecat o veciach o ktorych ocividne nic nevies? Rafaj bol, napriek istym slabinam, jednoznacne najlepsi kandidat z celej 17ky.
Reakcia na: Petto #209559:
Vedúci technického odboru divízie autobusy.
Reakcia na: MatejBA #209558:
To mas tak , ked z piatich sa traja nevedia ani obhajit, 4. je v DPB v nejakej vozovni veduci a piaty ma aspon prehlad. Alebo z celkoveho poctu 17 kandidatov schopnych povyhadzovali uz na zaciatku, aby mal vyvoleny hladky priebeh zvolenia.
Reakcia na: Petto #209555:
To predsa neznamena, ze teraz budu nakupovat nove motore ? Ale ak by raz bol potrebny, tak predsa musi byt v cenniku.
Neviete niekto, keď DPB vyraďoval škodovácke trolejbusy v rámci modernizácie vozového parku za SOR/škoda busy, vyradil tie najhoršie polorozpadnuté? Alebo podľa akého kľúča šiel? Keď vidím niektoré zo starších, ako hrkocú a rozpadávajú sa, vždy mi napadne táto otázka...
Reakcia na: TeBeCe #209549:
Cena noveho motoru pre SOLARIS CNG cca 15 470 EUR bez DPH
Reakcia na: ivanbuto #209551:
V československých podmienkach na 90% dodávajú dopravným a železničným podnikom priekupníci, na ktorých odkazujú aj originál výrobcovia, ktorí odmietajú objednávky.
Podla dennika N, by sa mal stat riaditelom DPB Milan Urban..komisia ho odporucila
Reakcia na: mku81 #209550:
Áno, signály pre električku sú nastavené tak, aby oboma križovatkami prešli naraz bez zastavenia. Tzn. v oboch smeroch majú súčasne voľno na Miletičovej, na Jégeho je potom signál voľno posunutý pre každý smer samostatne.
Reakcia na: TeBeCe #209549:
Obyčajná, ale blbá, lebo náhradné diely dodáva priekupník...
Nechcem trolit, ale rad by som sa spytal na fungovanie svetelnej signalizacie na krizovatkach zahradnicka - jegeho a zahradnicka - mileticova, hlavne v suvislosti s elektrickami... chapem, spravne, ze na jegeho stoji elektricka tak dlho aby potom nestala aj na mileticovej? lebo mam pocit, ze cim viac tadial cestujem, ci uz elektrickou alebo autom, tym menej rozumiem tomuto "susvetliu"

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.