Lenze treba mysliet na to, ze mozno (snad) sa coskoro podari spustit elinu do Petrzalky, kam ma prave linka 1 jazdit, cize by bolo zbytocne pliest cestujucich jej terajsim zrusenim a naslednym znovuobnovenim za par mesiacov v kusok predlzenej povodnej trase...
Podla mna jedine rozumne riesenie v sucasnom stave by bolo spustit to bez 1ky, t.j. na stanicu len L2. Hoci teda, ja som trochu extremista, keby bolo po mojom, tak 1ka nejazdi uz nikdy ? Do centra je rychlejsi autobus. Teoreticky by este potom mohlo byt take riesenie ze v spicke 7 zo ZST Vinohrady cez Spitalsku, SNP a Obchodnu na stanicu a v sedle nic.
HS sa podla mna nestihne do zac.septembra a mozno to spoja s Jesenskeho od oktobra. Pevne verim ze bude aspon obnovena L7 od 2.9. inak amen na Racianskej ?
Mňa by hlavne zaujímalo celkové linkové vedenie od septembra. Hlavne, čo vymyslia na Račianskej, keďže počas školského roka tam 3 a 5 nebudú stačiť. Dúfam, že dočasne obnovia linku 7. Čo sa týka HLST, tak sú v podstate nasledovné možnosti:
1. Linka 1 bude premávať okruhom HLST - Obchodná - Kamenné nám. - Špitálska - Blumentál - Vazovova - Špitálska - Nám. SNP - Obchodná - HLST. Linka 2 normálne ako pred výlukou. Nevýhodou je, že jednotka bude v úseku Kamenné nám. - Nám. SNP voziť vzduch. Na stanicu by kľudne stačila linka 2, lenže vyťaženejší býval zo stanice vždy smer centrum a nie smer TrMy, čo ma priviedlo k bodu 2:
2. Linka 1 nebude premávať, linka 2 bude premávať po trase ŽST. N. Mesto - TrMy - Špitálska - Nám. SNP - Obchodná - HLST. Výhodou je zachovanie spojenia centra s HLST a zároveň spojenie oboma linkami z Vajnorskej až do centra. Nevýhodou je kľukatá trasa dvojky pre tých, čo chcú ísť z východnej časti mesta na stanicu (tu sa ale dá argumentovať možnosťou prestupu na TrMy na busy/t-busy).
3. Linka 1 nebude premávať vôbec, linka 2 bude premávať ako pred výlukou. Linka 7 (rovnako s ňou počítam aj v bodoch 1 a 2) bude premávať v špičke po trase ŽST. Vinohrady - Nám. SNP - ŽST. Vinohrady.
4. Linka 2 ako v predošlom bode. Linka 7 pôjde v špičke z Vinohradou cez Špitálsku na Nám. SNP, tam zmení číslo na 1 a pôjde na HLST. Rovnako aj opačne. Mimo špičky by linka 1 premávala buď okruhom ako v bode 1 alebo by premávala iba v špičke (mimo špičky spojenie HLST a centra myslím v pohode zvládne X13).
Mne osobne sa najviac pozdáva štvrtý variant, ale nechajme sa prekvapiť.
Zrejme z interných rezerv DPB. Odhlučnenie danej trate robia zrejme preto lebo z Karlovky bolo obyvateľmi zaslaných niekoľko sťažností na RÚVZ. Aspoň také info som zachytil. Keďže plánovaná rekonštrukcia je na spadnutie (o rok) tak zrejme veľké investície nemožno čakať.
Press to open nie, lebo ten nápis má zdôrazniť, že musíš priložiť nejakú plochu (ideálne dlaň, alebo viac prstov spojených), aby tlačidlo zareagovalo. Nestačí iba potlačiť (prstom), ako to väčšina rada robí, a na čo tie staršie dopytové tlačidlá väčšinou reagovali (aj keď ani to nie vždy..).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk