Problem je ze 801 netreba posilnovat. Tram-train do Rajky je problematicky v tom ze je zbytocny s ohladom na dopyt.
Co by trochu malo zmysel by bolo realizovanie tramtrainu tak ako bol nacrtnuty v navrhu trate na Stefanikovej. Teda s napojenim na trat 110 na hlavnej stanici. Potom by sa dalo diskutovat o nejakych tramtrainoch z Malaciek do Petrzalky (a fajn, potom nech uz jeden z X spojov ide az do Rajky, tam by uz neboli zasadne naklady na infrastrukturu).
A je to isté, alebo je to len tvoj názor? Pretože mne T3M neprídu nejaké lepšie zachovalé (až tak moc do toho nevidím). Koniec koncov, práve dve T3M (7725 a 7730) boli pred pár rokmi vyradené pre zlý stav vozovej skrine, nie?
napadla ma ina alternativa ... kedze janikov dvor je VELMI BLIZKO uz existujucej vlakovej trate smer rusovce -> rajka ... viem si predstavit tramtrain na trati rajka - bosakova ... cize nieco ako alternativa za 801, alebo ako posila ... moj tip ... a nie velmi nerealny
Okrem iného pri trojkoľajnicovom systéme je posunutá os vozidla, teda pri rovnakej šírke vozidla ako na rozchode 1000 je pri rozchode 1435 väčšia medzera od hrany nástupišťa. (Jedine že by mal tramtrain širšiu skriňu).
Nestačil by trojkoľajnicový systém, tram-train má iný profil kolesa aj iné nápravové zaťaženie, tretia a štvrtá koľajnica je tam práve kvôli tomu.
To je ale najmenší problém, ešte bude dosť kriku kvôli prestupovaniu na Bosákovej a keď sa objavia prvé fotky otvoreného zvršku bez zatrávnenia na násype od Bosákovej po Jantárovu.
Neštudoval som podrobne projekt, preto sa pýtam niekoho znalého problematiky. Ak sa buduje duálny rozchod v rámci výstavby električkovej trate do Petržalky, buduje sa aj napájanie duálnym systémom pre prípadný systém tram-train? Je na to dimenzovaná napríklad nová meniareň na Bosákovej ulici, prípadne sa modernizuje v rámci projektu nejaká existujúca aj v centre mesta?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Co by trochu malo zmysel by bolo realizovanie tramtrainu tak ako bol nacrtnuty v navrhu trate na Stefanikovej. Teda s napojenim na trat 110 na hlavnej stanici. Potom by sa dalo diskutovat o nejakych tramtrainoch z Malaciek do Petrzalky (a fajn, potom nech uz jeden z X spojov ide az do Rajky, tam by uz neboli zasadne naklady na infrastrukturu).