Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: eMDi #206720:
Problem je ze 801 netreba posilnovat. Tram-train do Rajky je problematicky v tom ze je zbytocny s ohladom na dopyt.

Co by trochu malo zmysel by bolo realizovanie tramtrainu tak ako bol nacrtnuty v navrhu trate na Stefanikovej. Teda s napojenim na trat 110 na hlavnej stanici. Potom by sa dalo diskutovat o nejakych tramtrainoch z Malaciek do Petrzalky (a fajn, potom nech uz jeden z X spojov ide az do Rajky, tam by uz neboli zasadne naklady na infrastrukturu).
Reakcia na: 4004 #206731:
Finalne by mali ku koncu roku 2016 zostat v premavke len T3G a T3P.
Zostane nieco nemodernizovane zo serie 7777-7834? A tiez 7719, ktora mala generalku pred dvoma rokmi?
Reakcia na: TomJ #206729:
Sú na tom ešte celkom dobre, veď 7602+7610 nedávno prehliadka... T3M ale zostanú práve kvôli tyristorovej výzbroji.
Reakcia na: Quakeman #206727:
A je to isté, alebo je to len tvoj názor? Pretože mne T3M neprídu nejaké lepšie zachovalé (až tak moc do toho nevidím). Koniec koncov, práve dve T3M (7725 a 7730) boli pred pár rokmi vyradené pre zlý stav vozovej skrine, nie?
Reakcia na: Mike #206719:
"Jedine že by mal tramtrain širšiu skriňu" - myslíš, že sa nad tým niekto zamýšľal? ?
Reakcia na: S499.1023 #206725:
T3M nie, len T3 s odporovou výzbrojou. Spokojný?
Reakcia na: S499.1023 #206725:
Ciarky dnes mlada generacia vyrazne obmedzuje ?
Reakcia na: Quakeman #206724:
Keby si nešetril čiarkami, nemusel byť teraz dvojznačný výklad:
1) T3M, nie len T3 s odporovou výzbrojou.
2) T3M nie, len T3 s odporovou výzbrojou.
Reakcia na: Belphegor #206723:
T3M nie len T3 s odporovou výzbrojou.
Reakcia na: Mike #206722:
čiže zväčša vyradia T3M a T3SU ak som správne pochopil
Reakcia na: Belphegor #206721:
Najstarších.
očakáva sa po sprevádzkovaní nových električiek vyradenie niektorých T3? ak áno, ktorých?
Reakcia na: KVKV #206713:
napadla ma ina alternativa ... kedze janikov dvor je VELMI BLIZKO uz existujucej vlakovej trate smer rusovce -> rajka ... viem si predstavit tramtrain na trati rajka - bosakova ... cize nieco ako alternativa za 801, alebo ako posila ... moj tip ... a nie velmi nerealny
Reakcia na: Solider #206717:
Okrem iného pri trojkoľajnicovom systéme je posunutá os vozidla, teda pri rovnakej šírke vozidla ako na rozchode 1000 je pri rozchode 1435 väčšia medzera od hrany nástupišťa. (Jedine že by mal tramtrain širšiu skriňu).
Reakcia na: Solider #206717:
Pri tom duálnom rozchode na Bosákovej ulici je rozdiel iba v samotných koľajniciach alebo aj v podvaloch?

Prečo sa neplánuje zatrávniť zvršok, keď v Ružinove to problém nebol? Sú nejaké zlé skúsenosti z prevádzky tohto riešenia v Ružinove?
Reakcia na: KVKV #206713:
Nestačil by trojkoľajnicový systém, tram-train má iný profil kolesa aj iné nápravové zaťaženie, tretia a štvrtá koľajnica je tam práve kvôli tomu.

To je ale najmenší problém, ešte bude dosť kriku kvôli prestupovaniu na Bosákovej a keď sa objavia prvé fotky otvoreného zvršku bez zatrávnenia na násype od Bosákovej po Jantárovu.
Reakcia na: KVKV #206713:
Samozrejme, že mal.
Reakcia na: Juro_BA #206714:
Bosakova sa buduje pre 600 V (elektricky) a bude umoznovat aj napajanie 750 V (tramtrain).
Neštudoval som podrobne projekt, preto sa pýtam niekoho znalého problematiky. Ak sa buduje duálny rozchod v rámci výstavby električkovej trate do Petržalky, buduje sa aj napájanie duálnym systémom pre prípadný systém tram-train? Je na to dimenzovaná napríklad nová meniareň na Bosákovej ulici, prípadne sa modernizuje v rámci projektu nejaká existujúca aj v centre mesta?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.