Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eMDi #206720:
Problem je ze 801 netreba posilnovat. Tram-train do Rajky je problematicky v tom ze je zbytocny s ohladom na dopyt.

Co by trochu malo zmysel by bolo realizovanie tramtrainu tak ako bol nacrtnuty v navrhu trate na Stefanikovej. Teda s napojenim na trat 110 na hlavnej stanici. Potom by sa dalo diskutovat o nejakych tramtrainoch z Malaciek do Petrzalky (a fajn, potom nech uz jeden z X spojov ide az do Rajky, tam by uz neboli zasadne naklady na infrastrukturu).
Reply on: 4004 #206731:
Finalne by mali ku koncu roku 2016 zostat v premavke len T3G a T3P.
Zostane nieco nemodernizovane zo serie 7777-7834? A tiez 7719, ktora mala generalku pred dvoma rokmi?
Reply on: TomJ #206729:
Sú na tom ešte celkom dobre, veď 7602+7610 nedávno prehliadka... T3M ale zostanú práve kvôli tyristorovej výzbroji.
Reply on: Quakeman #206727:
A je to isté, alebo je to len tvoj názor? Pretože mne T3M neprídu nejaké lepšie zachovalé (až tak moc do toho nevidím). Koniec koncov, práve dve T3M (7725 a 7730) boli pred pár rokmi vyradené pre zlý stav vozovej skrine, nie?
Reply on: Mike #206719:
"Jedine že by mal tramtrain širšiu skriňu" - myslíš, že sa nad tým niekto zamýšľal? ?
Reply on: S499.1023 #206725:
T3M nie, len T3 s odporovou výzbrojou. Spokojný?
Reply on: S499.1023 #206725:
Ciarky dnes mlada generacia vyrazne obmedzuje ?
Reply on: Quakeman #206724:
Keby si nešetril čiarkami, nemusel byť teraz dvojznačný výklad:
1) T3M, nie len T3 s odporovou výzbrojou.
2) T3M nie, len T3 s odporovou výzbrojou.
Reply on: Belphegor #206723:
T3M nie len T3 s odporovou výzbrojou.
Reply on: Mike #206722:
čiže zväčša vyradia T3M a T3SU ak som správne pochopil
Reply on: Belphegor #206721:
Najstarších.
očakáva sa po sprevádzkovaní nových električiek vyradenie niektorých T3? ak áno, ktorých?
Reply on: KVKV #206713:
napadla ma ina alternativa ... kedze janikov dvor je VELMI BLIZKO uz existujucej vlakovej trate smer rusovce -> rajka ... viem si predstavit tramtrain na trati rajka - bosakova ... cize nieco ako alternativa za 801, alebo ako posila ... moj tip ... a nie velmi nerealny
Reply on: Solider #206717:
Okrem iného pri trojkoľajnicovom systéme je posunutá os vozidla, teda pri rovnakej šírke vozidla ako na rozchode 1000 je pri rozchode 1435 väčšia medzera od hrany nástupišťa. (Jedine že by mal tramtrain širšiu skriňu).
Reply on: Solider #206717:
Pri tom duálnom rozchode na Bosákovej ulici je rozdiel iba v samotných koľajniciach alebo aj v podvaloch?

Prečo sa neplánuje zatrávniť zvršok, keď v Ružinove to problém nebol? Sú nejaké zlé skúsenosti z prevádzky tohto riešenia v Ružinove?
Reply on: KVKV #206713:
Nestačil by trojkoľajnicový systém, tram-train má iný profil kolesa aj iné nápravové zaťaženie, tretia a štvrtá koľajnica je tam práve kvôli tomu.

To je ale najmenší problém, ešte bude dosť kriku kvôli prestupovaniu na Bosákovej a keď sa objavia prvé fotky otvoreného zvršku bez zatrávnenia na násype od Bosákovej po Jantárovu.
Reply on: KVKV #206713:
Samozrejme, že mal.
Reply on: Juro_BA #206714:
Bosakova sa buduje pre 600 V (elektricky) a bude umoznovat aj napajanie 750 V (tramtrain).
Neštudoval som podrobne projekt, preto sa pýtam niekoho znalého problematiky. Ak sa buduje duálny rozchod v rámci výstavby električkovej trate do Petržalky, buduje sa aj napájanie duálnym systémom pre prípadný systém tram-train? Je na to dimenzovaná napríklad nová meniareň na Bosákovej ulici, prípadne sa modernizuje v rámci projektu nejaká existujúca aj v centre mesta?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.